Дата и час: Вто Юли 15, 2025 1:38 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Каква е тази количка 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
kiler_4o написа:
kc_3011 написа:
Е айде сега . На какво основание на по- голяма база или по-голяма вътрешна ширина или по-голяма височина ;) Килърчо май този път леко се изхвърли. Качвал съм се на такова мъниче като твоето ( не че моето не е мъниче) , но не мисля че е по просторно даже мисля че е по мини и от Пандата :)

Имах предвид, че пред краката на човека който е до шофьора примерно е много по-свободно ... има много място, понеже "жабката" е открита, а няма нито врата нито нищо ... Отзад не е по-свободно, но пак не е и тясно ...


Колега "kiler_4o" виж сега правичката да си кажем в никакъв случай не може Уното да е колокото Чинкуечентото на външен вид нито отвътре. Значи нещата са точно така, а те са и доказани, защото Уното влиза повече в класа на Пунтото. Пунтото може да изглежда от вътре по - голямо, но отвътре е съвсим малко по - голямо от Уното. За това тези коли на Фиат влизат в класа Mini Car, а колкото до Пандата и Сейчентото - 600, както старото и новото Чинкуеченто - 500, което излиза сега на пазара влизат в клас Super Mini разбираш ли. По малко от това не може и да бъде и не може и да има. Освен колите на Smart, но те са вече в клас Super Mini само, че побират не повече от двама души и няма помещение при тях отзад. Тука влиза и още пак в клас Super Mini Форд Ка както при горе споменатите Фиати, които вече побират 5 човека. В класа Mini Car е и лукса на БМВ наречен още Mini Cooper. Всичко изброено по горе от първия до последния автомобил са под нивото на Фолксваген Голф, който вече е в класа на малак семеен автомобил и не е автомобил насочен за индивидуално ползване или кола за двама. Макар, че в тях могат и 5 човека да влезнат вътре.
Сега виж ако трябва да сравняваме Панда със Сейченто или Чинкуеченто мога да ти кажа, че и 3-те коли са в клас Super Mini като единствената разлика е в това, че Пандата е по - вдигната, по висока е и има по голям просвет и вътре само по - голямо междуосие, но само пак повтарям междуосието е по - голямо от останалите два модела 500 и 600. Това какво означава, че на ширина и дължина Пандата е колкото другите два. И това, че на външин вид, но само на външен размерите и са по - големи и просвета е по - голям. Вътре почти никаква разлика само едно междуосие. Така това за жабката на пасажерското място в Пандата е вярно, защото знам от личен опит влизал съм вътре и отпред и отзад съм сядал навсякъде. Но същото е и отсраната на шофьорското място. Долу разстоянието между трите пидала е много сгъстено така, че човек първоначално с десния крак натиска газ и спирачка едновременно. Докато не свикне и не се отучи от това. Но за да стане то трябва да е покарал доста Пандата, за да свикни поне 6 месеца според мен. На пасажерското място жабката е с подвижен капак, който се отваря стандартно на вънка отгоре на долу, но тази нейна конструкция сгъстява и стеснява мястото за разполагането на горната част на краката но возещия се до шофьора. Всички тези недостатъци колкото и независимо от това, че Панда стана май вече втори пореден път кола на годината при Сейченто и Чинкуеченто тези недостатъци ги няма или поне то не се забелязват. Парво наистина жабката е отворена не случайно и върху нея няма капак така, че да е издърпана по навътре повече към таблото така дава по - голямо разстояние на седящия на пасажерското място в горната част на крайниците и естествено по - голямо удобство. От страната на шофьора този проблем с натискането на двата педала едновременно газ и спирачки също го няма. А най фрапантното е, че при Пандата това неудобство е съпроводено и с това, че понякога ако на шофьора му се наложи да си погледне педалите и кой крак къде му отива това просто е напълно невъзможно в Пандата, защото няма никаква видимост от разположението на предното табло пред шофьора, волана и таблото под него тази пластмаса, която най - вече пречи и спира всякаква видимост към педалите и трите педала. Това го няма до колкото виждам по мое усмотрение нито при Чинкуеченто нито при Сейченто, защото каквото е удобството на шофьорското място такова е и на пасажерското и при двата модела. Същото се отнася и за Пандата. Неудобството с жабката при пасажера се повтаря и при шофьорското място заради пак повтарям пластмасовата част от таблото пред шофьора намираща се под волана и скрива всякаква видимост към трите педала. Ето, защо за мен този автомобил Панда не става за Учебен просто в никакъв случай. Ако някой е виждал до сега учебна Панда нека каже. А тези недостатъци при Пандата без значение става ли или не става за Учебна кола са достатъчни Пандата колкото и да е два поредни пъти кола на годината да е оценена от уеб сайта на www.euroncap.com само с 3 звезди /***/ , което просто не е нормално за автомобилостроенето, за автомобил с такова два пъти поредно отличие! А между другото в този клас на времето ако си спомняте влизаше и Daewoo Tico след това стана Daewoo Matiz, а сега Chevrolet Matiz. Сейчентото е само с една звезда и половина, но като по добар вариант от старото Чинкуеченто, тоест това на "kiler_4o" то неговото трябва да е само с една звезда за безопасност, но това както и да е.
P.S. За повече информация относно сигурността на автомобилите и тяхната безопасност разгледайто по - подробно сайта www.euroncap.com като имате на предвид, че в него в най - долния клас Super Minis са обеденени колите от клас Mini и клас Super Minis в едно под името Super Minis. Като разгледате различните марки и модели сами ще се обедите в това като има още много коли от различните марки и модели, които съответствуват на колите на Фиат и от двете категории.


Нед Окт 01, 2006 12:49 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 07, 2006 6:33 pm
Мнения: 161
Местоположение: Бургас Славейков
UNREAD_POST 
Ама страшно много писа едвам го прочетох. Можеше да бъдеш малко по-лаконичен. Ние с Килърчо се разбрахме. Не искам да навлизаме в полемика ама все пак си мисля че ако говорим за новата Панда май тя е по за предпочита пред разните там Сейченто и Чинкоеченто... ;) Като сравнявам външните дименсии те са колкото на старото ми Уно
п.с. при всички модели коли се забелязва едно уголемяване на моделите спрямо по-старите такива

_________________
Fiat Uno 70 SX 1.3 `85
VW Bora Variant 1.6V 2000


Вто Окт 03, 2006 6:30 pm
Профил
UNREAD_POST 
kc_3011 написа:
Ама страшно много писа едвам го прочетох. Можеше да бъдеш малко по-лаконичен. Ние с Килърчо се разбрахме. Не искам да навлизаме в полемика ама все пак си мисля че ако говорим за новата Панда май тя е по за предпочита пред разните там Сейченто и Чинкоеченто... ;) Като сравнявам външните дименсии те са колкото на старото ми Уно
п.с. при всички модели коли се забелязва едно уголемяване на моделите спрямо по-старите такива


Извинявам се наистина за дългия текст, който е доста дълъг и отегчаващ, но по този въпрос наистина стигаме до единомислие и съгласие, защото и за мен Пандата е по-добрия вариант например пред едно Чинкуеченто или Сейченто естествено.


Сря Окт 04, 2006 1:39 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 07, 2006 6:33 pm
Мнения: 161
Местоположение: Бургас Славейков
UNREAD_POST 
:36_2_25:

_________________
Fiat Uno 70 SX 1.3 `85
VW Bora Variant 1.6V 2000


Сря Окт 04, 2006 5:33 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба

Регистриран на: Сря Май 10, 2006 8:44 pm
Мнения: 690
Местоположение: Бургас, Меден Рудник
UNREAD_POST 
Ивайло Стефанов Попов написа:
kc_3011 написа:
Ама страшно много писа едвам го прочетох. Можеше да бъдеш малко по-лаконичен. Ние с Килърчо се разбрахме. Не искам да навлизаме в полемика ама все пак си мисля че ако говорим за новата Панда май тя е по за предпочита пред разните там Сейченто и Чинкоеченто... ;) Като сравнявам външните дименсии те са колкото на старото ми Уно
п.с. при всички модели коли се забелязва едно уголемяване на моделите спрямо по-старите такива


Извинявам се наистина за дългия текст, който е доста дълъг и отегчаващ, но по този въпрос наистина стигаме до единомислие и съгласие, защото и за мен Пандата е по-добрия вариант например пред едно Чинкуеченто или Сейченто естествено.

Не знам дали се умори като го писа, но аз определено се уморих, докато го четях :)
Явно не съм се изразил правилно ... нямах предвид, че е по-голям обемът ,... просто (незнам дали съм го казал вече), но на чинкуечентото жабката му е отворена, фактически не е точно жабка ами нещо като рафт ... и затова на човек му е по-широко (незнам дали е само чувство или е действително така) ... За другото е вярно, но на външен вид не съм сигурен, че една панда е по-хубава от чинкуеченто и сейченто ... е като изключим panda monster :)
Айде peace ... признавам се за победен, (не че има в какво), но просто да спрем "спора" :)
пък и очите ми няма да издържат втори "ръкопис" :)

_________________
Fiat Cinquecento 0,9i
Fiat Punto Mk.II `01 Go!
Lancia Zeta 2.1TD


Чет Окт 05, 2006 7:30 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
kiler_4o написа:
Ивайло Стефанов Попов написа:
kc_3011 написа:
Ама страшно много писа едвам го прочетох. Можеше да бъдеш малко по-лаконичен. Ние с Килърчо се разбрахме. Не искам да навлизаме в полемика ама все пак си мисля че ако говорим за новата Панда май тя е по за предпочита пред разните там Сейченто и Чинкоеченто... ;) Като сравнявам външните дименсии те са колкото на старото ми Уно
п.с. при всички модели коли се забелязва едно уголемяване на моделите спрямо по-старите такива


Извинявам се наистина за дългия текст, който е доста дълъг и отегчаващ, но по този въпрос наистина стигаме до единомислие и съгласие, защото и за мен Пандата е по-добрия вариант например пред едно Чинкуеченто или Сейченто естествено.

Не знам дали се умори като го писа, но аз определено се уморих, докато го четях :)
Явно не съм се изразил правилно ... нямах предвид, че е по-голям обемът ,... просто (незнам дали съм го казал вече), но на чинкуечентото жабката му е отворена, фактически не е точно жабка ами нещо като рафт ... и затова на човек му е по-широко (незнам дали е само чувство или е действително така) ... За другото е вярно, но на външен вид не съм сигурен, че една панда е по-хубава от чинкуеченто и сейченто ... е като изключим panda monster :)
Айде peace ... признавам се за победен, (не че има в какво), но просто да спрем "спора" :)
пък и очите ми няма да издържат втори "ръкопис" :)


Kiler_4o и аз съм съгласен с теб нека спрем айде макар, че лично аз не съм точно спорял с теб, а се опитах по - точно да изясна нещата. А колкото да жабката така се изразих, защото ти спомена за жапка или наистина си е нещо като рафт за вещи. А това, което казваш, че една обикновенна Панда не може да бъде по - хубава от едно Чинкуеченто и Сейченто може само да ме радва. PEACE Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 :yahoo 3: :yahoo 1: :36_2_25:


Чет Окт 05, 2006 9:55 pm
Член на клуба
Член на клуба

Регистриран на: Сря Май 10, 2006 8:44 pm
Мнения: 690
Местоположение: Бургас, Меден Рудник
UNREAD_POST 
Ивайло Стефанов Попов написа:
kiler_4o написа:
Ивайло Стефанов Попов написа:
kc_3011 написа:
Ама страшно много писа едвам го прочетох. Можеше да бъдеш малко по-лаконичен. Ние с Килърчо се разбрахме. Не искам да навлизаме в полемика ама все пак си мисля че ако говорим за новата Панда май тя е по за предпочита пред разните там Сейченто и Чинкоеченто... ;) Като сравнявам външните дименсии те са колкото на старото ми Уно
п.с. при всички модели коли се забелязва едно уголемяване на моделите спрямо по-старите такива


Извинявам се наистина за дългия текст, който е доста дълъг и отегчаващ, но по този въпрос наистина стигаме до единомислие и съгласие, защото и за мен Пандата е по-добрия вариант например пред едно Чинкуеченто или Сейченто естествено.

Не знам дали се умори като го писа, но аз определено се уморих, докато го четях :)
Явно не съм се изразил правилно ... нямах предвид, че е по-голям обемът ,... просто (незнам дали съм го казал вече), но на чинкуечентото жабката му е отворена, фактически не е точно жабка ами нещо като рафт ... и затова на човек му е по-широко (незнам дали е само чувство или е действително така) ... За другото е вярно, но на външен вид не съм сигурен, че една панда е по-хубава от чинкуеченто и сейченто ... е като изключим panda monster :)
Айде peace ... признавам се за победен, (не че има в какво), но просто да спрем "спора" :)
пък и очите ми няма да издържат втори "ръкопис" :)


Kiler_4o и аз съм съгласен с теб нека спрем айде макар, че лично аз не съм точно спорял с теб, а се опитах по - точно да изясна нещата. А колкото да жабката така се изразих, защото ти спомена за жапка или наистина си е нещо като рафт за вещи. А това, което казваш, че една обикновенна Панда не може да бъде по - хубава от едно Чинкуеченто и Сейченто може само да ме радва. PEACE Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 :yahoo 3: :yahoo 1: :36_2_25:


Само така :) peace :)

_________________
Fiat Cinquecento 0,9i
Fiat Punto Mk.II `01 Go!
Lancia Zeta 2.1TD


Чет Окт 05, 2006 10:01 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST Към Kiler_4о :)
Kiler_4о я ми кажи как си поддържаш Чинкуечентото зимата и къде го държиш щото ако си купя аз Сейчентото ще е януари, февруари до година баш в най - големия студ и незнам как и къде ще го карам само съм решил къде да го държа ?


Чет Окт 05, 2006 11:07 pm
Член на клуба
Член на клуба

Регистриран на: Сря Май 10, 2006 8:44 pm
Мнения: 690
Местоположение: Бургас, Меден Рудник
UNREAD_POST Re: Към Kiler_4о :)
Ивайло Стефанов Попов написа:
Kiler_4о я ми кажи как си поддържаш Чинкуечентото зимата и къде го държиш щото ако си купя аз Сейчентото ще е януари, февруари до година баш в най - големия студ и незнам как и къде ще го карам само съм решил къде да го държа ?

още не е пробвано зимата ... вече ще е в гараж, но просто не ми е ясно как ще е на пътя ... Ще видим ...

_________________
Fiat Cinquecento 0,9i
Fiat Punto Mk.II `01 Go!
Lancia Zeta 2.1TD


Нед Окт 08, 2006 12:53 am
Профил ICQ
UNREAD_POST Re: Към Kiler_4о :)
kiler_4o написа:
Ивайло Стефанов Попов написа:
Kiler_4о я ми кажи как си поддържаш Чинкуечентото зимата и къде го държиш щото ако си купя аз Сейчентото ще е януари, февруари до година баш в най - големия студ и незнам как и къде ще го карам само съм решил къде да го държа ?

още не е пробвано зимата ... вече ще е в гараж, но просто не ми е ясно как ще е на пътя ... Ще видим ...


И аз ще видя, защото мойто като го купя може и да не е в гараж и както се очаква да го взимам зимата за сега съм решил да го държа на платен охраняем паркинг, който горе е закрит тоест покрит с навес, но само толкова. Поне ми е близко до блока.


Нед Окт 08, 2006 1:08 am
UNREAD_POST Сейченто ще се произвежда до края на 2007 година
Фиат Сейченто ще се произвежда до края на 2007 година е последната новина, която разбрах от разговора ми днеска с представител на търговския отдел на "Ауто Италия". Това ме изкефи отвсякъде така, че малкото маниче ще мога със сигурност да си го купя чисто новичко без да бързам и да се притеснявам до година. А още по - новото е, че Сейчентото от 1 януари 2007 година ще се произвежда и с катализатор ЕВРО 4, което ще отговаря по всички показатели на всичките изисквания и норми на ЕС за нов автомобил. А те са автомобилът да не е на повече от 6 месеца, да е изминал не повече от 6000 километра и да има катализатор ЕВРО 4 !!!


Пон Окт 09, 2006 7:30 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2006 2:43 pm
Мнения: 31
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST 
Обещаната снимка, но само с 4 човека. Дава отговор на въпроса как се кара зимата - никакъв проблем. Аз си държа колата пред блока, миналата зима никакъв проблем, просто палиш на смукач - под 15 градуса. А относно красотата на колите - хора разни - разни мнения. :D


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Чет Ное 16, 2006 11:28 am
Профил
Член на клуба
Член на клуба

Регистриран на: Сря Май 10, 2006 8:44 pm
Мнения: 690
Местоположение: Бургас, Меден Рудник
UNREAD_POST 
fhh написа:
Обещаната снимка, но само с 4 човека. Дава отговор на въпроса как се кара зимата - никакъв проблем. Аз си държа колата пред блока, миналата зима никакъв проблем, просто палиш на смукач - под 15 градуса. А относно красотата на колите - хора разни - разни мнения. :D


еее ... какъв смукач при тоя моноинжекцион (моето е cinquecento_S - 0,9i) ... Автоматичен е :)

_________________
Fiat Cinquecento 0,9i
Fiat Punto Mk.II `01 Go!
Lancia Zeta 2.1TD


Чет Ное 16, 2006 9:14 pm
Профил ICQ
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 28, 2006 2:43 pm
Мнения: 31
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST 
kiler_4o написа:
fhh написа:
Обещаната снимка, но само с 4 човека. Дава отговор на въпроса как се кара зимата - никакъв проблем. Аз си държа колата пред блока, миналата зима никакъв проблем, просто палиш на смукач - под 15 градуса. А относно красотата на колите - хора разни - разни мнения. :D


еее ... какъв смукач при тоя моноинжекцион (моето е cinquecento_S - 0,9i) ... Автоматичен е :)


Ами моя звер е с карбуратор - двигателя е 0.7 - така че искам неискам дърпам смукача. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Май си забравил, че твоята колица е с по-голям двигател от моя - нали щяхме да се дърпаме на Италфеста.


Пет Ное 17, 2006 10:39 am
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 1:32 am
Мнения: 570
Местоположение: Обект 9
UNREAD_POST Италфеста
:arrow:


Последна промяна FIRE 8V на Вто Мар 27, 2007 4:31 am, променена общо 1 път



Съб Ное 18, 2006 8:48 pm
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg