Дата и час: Пон Юни 03, 2024 6:02 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Fiat Bravo 1.6 16V загасна и не пали вече втори ден 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Ное 12, 2010 12:24 pm
Мнения: 3
UNREAD_POST Fiat Bravo 1.6 16V загасна и не пали вече втори ден
Колата е на мой приятел и вчера на Цариградско шосе загасва докато стои в задръстването и отказва да запали повече. Нито на газ, нито на бензин. Колата е Фиат Браво 1.6 16V кода на двигателя е 182А4.000
Изтеглихме я и започнахме с проверките - бензин има, газ също.
Проверих свещите и кабелите - изваждахме една по една свещите и ги пробвахме за искра - всички даваха искра.
Свещите обаче миришеха на бензин, а тази на 3-ти цилиндър беше цялата обляна в бензин.
Искрата от 4-те свещи ми се видя малко слаба и реших, че са бобините. Измерих ги и тази на 1-ви и 4-ти цилиндри дава 8.8 кОма, а другата 112кОма. Викаме си ясна е работата - днеска сложихме читава бобина обаче пак не запали.
Продължих да меря - датчика за обортите на коляновия вал си дава в норма 650 Ома. Видях, че трябва да е между 575 - 750Ома.
После замерих и бензиновите инжектори (въпреки, че не пали и на газ) 14.7 Ома. В аутодата дават между 13.8 и 15.2 Ома, та и те са в норма.
Датчикът, който отчина температурата на въздуха постъпващ в колектора също беше в норма 3.8 кОма. В аутодата 4000Ома при 20 градуса и 2000Ома при 40 градуса, та и тук нищо смущаващо.

Едиствено не можах да измеря датчикът на Хол на ролката на изпускателния вал. За него в аутодата пише, че трябва да използва ЛЕД диод и да се види дали примигва при подаване на сигнал. Но явно този датчик подава сигнал, след като има искра на свещите. Въпросът е дали подава коректни данни.
И не съм мерил налягането на бензина, но щом свещите миришеха на бензин, а едната беше направо залята предполагам с горивото няма проблем. Помпата се чува да подкачва при контакт. А още повече, че колата и на газ не иска да пали. А на газ палеше половината зима, че беше изгоряла бензиновата помпа. После помпата беше подменена.
Електромагнитните клапани за газ и бензин също работят.
На таблото като се подаде контакт - лампата с дюзата светва и после си загасва, докато въртя не светва.
Не можахме да намерим работещ сервиз да я закачат и да проверят ЕКУ-то за грешки. Предполагам само така ще се види проблемът.
Та искам да попитам какво още мога да проверя преди да я дръпнем на дианостика в първия работен ден. Просто не съм си представял, че колата може да умре така от веднъж - като въртим да запали е все едно няма грам гориво или пък няма никакъв ток. А ток има, гориво има. Ако не бензин то газ има и трябва поне на газ да запали. Изчетох всичко във форума относно проблеми с паленето, но не открих решение на нашия проблем.
Мерси предварително за помощта.


Чет Сеп 22, 2011 10:39 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST Re: Fiat Bravo 1.6 16V загасна и не пали вече втори ден
Имам диагностичен софтуер и кабел и ако я дръпнете до надежда ще я запалим. Имам и фиксаторите за разпределителния вал и мога да проверя да не е прескочил и ремъка. Няма да ви струва нищо освен главоболията по дърпането.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Пет Сеп 23, 2011 2:31 pm
Профил ICQ YIM
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg