Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:13 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 
Сменен капак на клапании гарнитури... 
Автор Съобщение
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 1:41 pm
Мнения: 354
Местоположение: София
UNREAD_POST Сменен капак на клапании гарнитури...
Здравейте... исках само да го запиша някъде, че се е случило това нещо ... беше ми доста напрегнато когато го сменявах и нямах възможността да снимам някоя и друга снимка ... още повече че го сменявах вечерта на сравнително тъмно....
Цялата простотия дойде от това, че ми сълзеше малко масълце от самата гарнитура на тоя капак.... Купих си цял комплект гарнитура + 4 те ринг-чета... посъбрах инструменти ( френски звезди глухи ключове на гедоре ... ) И се почна... След бая мъки успях да сваля капака ... с голям кеф сложих новата гарнитура. Бях си купил предварително силикон за до 285градуса от АХМ... намазах го по ръбчето се едно фуга на плочки сложих.... започнах да завинтвам болтовете 9 на брой..... действах на кръст ... ноо .... когато стигнах до горния десен ъгъл .... се чу "Цък..." тишина .... гледах нищо... гледах нищо... ( виках си някой е счупил клонче минаващ наоколо).... Викам добреее .... забодах бубини глупости, паля .... работи ... зарязах я да загрява... и след 2-3 мин оглеждам пак всичко наред ли е да дозатварям капаците ... и изненадаа.. капака брутално спукан :lol: Звъним почти веднага на Кристиан :lol: вика ми зъни утре на драгичевския...даде ми телефона и на другия ден Оо чудо .... драгичевския вика иам .... Пари ?! .... 40 лв много дерат сервизите и няма начин повече :yahoo: :yahoo: и след 2 дни пак наново, но тоя път не завивах аз болтовете .... явно съм много як :bb2: :bb: :lol: Всичко е точно от тогава няма течове и странични проблеми :yahoo:

И след това писане имам един въпрос. Преди цялата хамалогия имах един дразнещ проблем, а той беше следния. При намаляне на скоростта и пускане на съедините излючено от скорост или при по висока скорост когато се изключваше от скорост оборотите често падаха на 500 и после ги вдигаше ... чат пат при падане на 500 даже гаснеше ... за момента не съм забелязал такова нещо след смяната на този капак.
Възможно ли е да е било нещо свързано с теча или нещо е имало по бубините, което се е оправило след ваденето и слагане няколко пъти?

_________________
Изображение


Вто Ное 09, 2010 6:54 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1 мнение ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg