|
|
Дата и час: Нед Апр 28, 2024 11:40 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
Dessy написа: Мерси много за информацията А случайно да знаете предните носачи дали не са като на Брава,Браво или тем подобни?
Носачите на Купе, не са същите както на Браво и Брава - изглеждат по еднакъв начин, но се различават по размери! Естественно, имат и различни каталожни номера! Виж долу в сайта до подписа ми кой за какво става!
_________________ FIAT-SPORT
|
Съб Май 31, 2008 5:01 pm |
|
|
sharky
Кара балканче
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 5:33 pm Мнения: 47 Местоположение: София 04 Оборище
|
Колеги някой може ли да иэкаже мнение эа сервиэа на вантотрейд??????Как са????
_________________ ФИАТ COUPE 1998
|
Вто Юни 24, 2008 12:41 am |
|
|
Gligy
Регистриран на: Съб Май 10, 2008 6:35 pm Мнения: 4 Местоположение: София 06 Подуяне
|
Gligy написа: Здрвейте колеги,
отскоро и аз имам удоволствието да карам едно такова зверче, но с карането възникват и въпроси ако ни ви представлява трудност ще помоля за отговори на:
1. При включен климатик какви градуси вдига при вас колата - при мен качва доста над 90 - почти стига следващата бяла линиика на скалата - това нормално ли е? 2. Пак при включен климатик на 1;2;3 скорост под 3000 оборота се усеща голямо спъване във вървежа - и при вас ли е така? 3. Ако някой може да ме насочи къде могат да ми освежат централната конзола - смъкване на гумирането покритие и пребоядисване - че тая гума само събира мизерии :(
Колата е 1.8 двигател.
Благорадя предварително!
Стана жега напоследък и климатика спря да охлажда. Ходих да го погледнат. Закачи си манометрите човека и гледаме 30 бара налягане прави , сменихме газта с нова с грамаж по каталог пак 30 бара
Накрая човека предположи че не се охлажда добре радиатора на климатика и ме прати на автомивка (реши че се е задръстило с прах м/у двата радиатора).
Три минути на пароструйката и всичко е ток и жица сега - в задръстване повече от 93-94 градуса с включен климатик не вдига (преди това си правеше 101-102), вече не се спъва толкова колата с включен климатик (явно при 30 бара компресора упражнява голям тормоз на двигателя), а да и имам хрема от климатика
|
Вто Юни 24, 2008 8:27 am |
|
|
sharky
Кара балканче
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 5:33 pm Мнения: 47 Местоположение: София 04 Оборище
|
Колеги дайте някой добър майстор за фиат4ето ми меша бензин в маслото......водих я в Вантотрейд на диагностика и те неможаха да ми кажат с сигурност какво е......имам съмнения че имам прецакан цилиндър на двигателя!!!!!!!
_________________ ФИАТ COUPE 1998
|
Пет Юни 27, 2008 4:27 pm |
|
|
Abadon
|
Здравейте колеги одавна не бях писал тук, но ето че пак ми се налага.
Имаше някъде из форума една тема в която със снимки беше показано как се сваля централната конзола на купето, но днес прерових доста неща тука, но така и не можах да я открия Някой може ли да ми даде линк към нея? Защото имам следните два проблема. Първия проблем е че престана да свети лапмата на аварийните когато ги пусна. Смисъл бутончето вече не мига с червена светлина както го правеше преди и това много ме дразни, защото някой път ги пускам и си тръгвам на аварийни и те си щракат и аз не се осещам докато не чуя релето. Или си мисля че съм ги поснал а пък не съм....Трябва постоянно да се услушвам и да гледам бутончето къде се намира и много се дразня. Да не говорим че е крайно опасно да се кара на аварийни като напарвих аз снощи минах два светофара така докато се усетя че работят. Добре че бях все направо.....
И другия ми проблем е че стъклата ми нещо почнаха да не се вдигат сами. Смисъл натискам бутончето за вдигане и преди като го пусна и те си се двигат догоре сами а сега не го правят докато не се затворят трябва да го държа а надолу си се връщат без проблем. Някой знае ли това на какво се дължи?
Предварително благодаря!
|
Съб Юли 12, 2008 2:53 pm |
|
|
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Сря Юли 16, 2008 9:35 am |
|
|
Abadon
|
Благодаря макар, че не се сдържах и си ги свалих и без тутуриала. И да ви кажа да се смени лампата дето е в това копче за аварийните ми отне около 6 часа. След като се свали конзолата има още едни три болчета които държат панела с трите копчета (за подгряването на стъклото, за халогените и за аварийните) след като се отвият и се откачи една букса панела пада и представлява една кутия със щипки. Отварям ги и нея и какво да видя вътре една платчица. Махам ги и нова изненада. На нея са запоени два диода, съответно за осветлението на подгряването и за халогените а за аварийните е една крушчица с размери от около 2 mm в диаметър и около 3 mm дължина която също е запоена и на всичкото отгоре работи на 12V. Просто никакъв шанс да се намери такава отнякъде. Затова реших да запоя един диод от най-малките дето ги слагат на копчета за превключвателите газ-бензин и подобни със допълнително съпротивление. Намирам такова съпротивление същото като съпротивленията на другите два диода на тази платка запоявам го. Включвам я на буксата замасявам с една жичка пътеките аварийните тръгват и диода си мига. Викам супер. Пускам габарити диода свети постоянно. Меря с мултицета както са пуснати габаритите и гледам идват ми 6-8V. Замасявам пак пътеката на аварийните те тръгват. Меря отново с мултицета тока се променя от 6 до 12V обаче диода не мига, защото за диодите напрежението няма почти никакво значение като свети на 12 V, почти по същия начин свети и на 3V. Казах си майната му сега нощем ще ми свети постоянно копчето. Сглобявам платчицата пак в кутията с бутоните качвам ги на централната колона изпробвам да видя дали всичко работи и какво да видя нищо не се вижда като светлина на копчето защото диода не свети толкова силно като крушката. В краина сметка намерих друга крушчица от един прекъсвач от KIA Соренто която е с размери от около 3 mm в диаметър и около 5 mm дължина. За дължината няма проблем в копчето може да влезне и 6-7 mm крушка но за диаметъра има защото тази не влезна в копчето. Затова с една финна бургия на ръка го разпробих на 3.5 mm и запоих тази крушка. Трябва да се внимава как се пробива защото ако се разпробие отвора на 4 или 4.5 mm вътре в копчето има една пружина която ще пролети и съответно то ще се прецака и вече няма да може да включва и изключва. Сега всичко си е наред като съм на габарити към нея идват 6-8V и съответно тя свети слабо и копчето нощем свети слабо за да го видиш къде е а като пуснеш аварийни тока почва да варира от 6 до 12V и съответно копчето си мига
Пиша всичко това с една идея ако на някой му се случи подобен проблем да го има на предвид, че смяната не е елементарна работа както си мислех в началото и дори да знаете тази информация която аз нямах тогава сметана ще ви отнеме поне 2 часа.
|
Сря Юли 16, 2008 10:06 am |
|
|
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
Е след всичко това, което прочетох колега се отказах да си отварям таблото за да си сменя крушката на часовника да ми свети. Денем се вижда, нощем ще го преживея
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Пет Юли 18, 2008 5:33 pm |
|
|
NPD
Кара кола
Регистриран на: Вто Дек 13, 2005 1:56 am Мнения: 291 Местоположение: Бургас
|
Цитат: Е след всичко това, което прочетох колега се отказах да си отварям таблото за да си сменя крушката на часовника да ми свети. Денем се вижда, нощем ще го преживея
Не те ли дразни? Аз си разглобих таблото само за да сменя крушката на запалката.Въпреки че не пуша
_________________ COUPE 1.8 16V
VOLVO XC90 T6
|
Пет Юли 18, 2008 6:42 pm |
|
|
sok1
|
Abadon написа: ... защото за диодите напрежението няма почти никакво значение като свети на 12 V, почти по същия начин свети и на 3V. ...
Колега, евала за нервите и желанието, които имаш. Само едно уточнение за горецитираното: напрежението, приложено в/у един светодиод, е от голямо значение. Да не забравяме, че потенциалната разлика (напрежението) между две точки е причината за протичане на тока. Колкото по голямо е U, толкова по голям е I. А при ток през диода по-голям от 40 mА (при някой дори и по-малко) ще се получи едно силно присветване и край - диода е мъртвец.
|
Пет Юли 18, 2008 7:51 pm |
|
|
Abadon
|
Колега благодаря за информацията това не го знаех че максималната големи на тока която може да издържи един диод е 40mA.
|
Пон Юли 21, 2008 10:46 am |
|
|
sok1
|
Abadon написа: Колега благодаря за информацията това не го знаех че максималната големи на тока която може да издържи един диод е 40mA.
Това ти го казах образно. Някой светодиоди издържат на 10, други на 25, трети на 40 mA. Зависи от спецификацията на диода.
|
Пон Юли 21, 2008 4:18 pm |
|
|
Abadon
|
Ясно. Някой дали е сменял крушки по таблото, защото на мен не ми свети нощем и най-левия циферблат на който се отчита налягането и температурата на маслото. Знам как се чушва таблото но нещо не се престрашавам да го направя за да не се получи като с крушката на аварийните уж дребна работа.....
|
Пон Юли 21, 2008 4:25 pm |
|
|
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
Колеги изгоря ми диод ли е ,крушка ли е на километража,тази част,която показва температурата на водата и бензина.И за това ли трябва да търся техник егати,как се сваля таблото да се смени,да кажа на баща ми мерси предварително
п.с-Тези вашите Купенца не се ли трошат,никакви включвания тук от месец и повече
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Пет Авг 22, 2008 1:41 pm |
|
|
Abadon
|
Здравей колежке ние с теб май си чупим най-много колиците..... Тъкмо щях да питам за същото, защото на мен не ми свети най-лявата част на таблото където е температурата на маслото и налягането и също така километража почна да ми свети през половината много интересно даже един приятел си помисли че съм го направил нарочно така. от 0 до към 60 въобще не се вижда пък нагоре до 140 почва да свети по-силно като от 140 нататък си свети нормално.....
Пробвах да си сменя крушката ама не можах да разбера как се откачва лайсната на таблото Нали отворих вратите свалих тези страничните капаци бъркам отвивам по една гайка дето ги държи тази лайсна в двата и края обаче в средата има някаква гадна щипка която не можах да разбера как да я откача....... Някой може ли да ми каже как се откача иначе другото ми е ясно.
|
Пон Авг 25, 2008 2:59 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|