Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:09 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Темперетура 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Фев 18, 2010 2:19 pm
Мнения: 12
UNREAD_POST Темперетура
Колеги имам следния пробем,докато няма пробем държи 90 градуса но като я загася и след малко дам контакт е преминала 100 градуса Някои има ли идея как да го излекувам Tipo 1.6 IE 835 C1.000 :heat: :heat: :heat: :heat:

_________________
Изображение


Пет Фев 19, 2010 9:31 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Пет Ное 27, 2009 12:17 pm
Мнения: 68
UNREAD_POST Re: Темперетура
датчика на двигателя ти е проблема

_________________
Изображение


Пет Фев 19, 2010 10:12 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST Re: Темперетура
Имаш въздушна тапа или датчика за температурата малко се шашка и прави т.нар. мнимо прегряване.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Съб Фев 20, 2010 11:29 am
Профил ICQ YIM
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Фев 18, 2010 2:19 pm
Мнения: 12
UNREAD_POST Re: Темперетура
Да обаче в момента които запаля и превърти водата пада на 90,а за кои датчик говорите за стрелката или за перката?На перката съм с жигулов 87-82 ако сложа негови я си 92-87 и 97-92 държи постоянно 100 гр направо става като Opel-чаиник

_________________
Изображение


Съб Фев 20, 2010 5:43 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Пет Ное 27, 2009 12:17 pm
Мнения: 68
UNREAD_POST Re: Темперетура
на самия двигател трябва да е тоя датчик и аз имах типо и имах същите проблеми, че и по големи постоянно ми показваше висока температура

_________________
Изображение


Съб Фев 20, 2010 6:04 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Фев 18, 2010 2:19 pm
Мнения: 12
UNREAD_POST Re: Темперетура
Аз мисля 1 да му промия водата че е малко тиняк

_________________
Изображение


Съб Фев 20, 2010 6:26 pm
Профил
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 12, 2008 1:27 pm
Мнения: 51
Местоположение: Варна 03 Младост
UNREAD_POST Re: Темперетура
@viktorsterev, виждал ли си като изключиш Шрайх-проектор и видео-проектор за PC, как вентилатора продължава да върти още малко докато цялата система се охлади?
Явлението се нарича топлинна инерция и го има във всички топлинни системи.
Като доказателство на думите ми, можеш да ползваш електронен термометър за кола, чийто датчик ще монтираш отвън при чистачките. Докато караш ще вдиш как температурата се уравновесява до една определена стойност от обтичането на купето с въздух, но спреш ли, дори и при изключен двигател, температурата ще се вдигне дакото желязото изтива от топлината на двигателя.
Същото е и при теб. Водната помпа спира да работи и топлинта превзема металите.
Ако прегрееш двигател не бива да го гасиш и да го оставяш да истине, а да му наливаш вода докато работи на празен ход, иначе сбогом на блока и гарнитурите.
Моето Tipo'88 показва към 105-:-107 градуса нормално, и това вече 7 години откак го карам. Вероятно датчика си е изменил параметрите, но не ми е проблем.
Ако вентилатора не включва, макар че ти казваш че включва, значи имаш пропуски на антифриз.
За въздушна възглавница при Tipo'88 не може да се говори, тъй като има система за обезвъздушаване кам вакуума на всмукателния колектор.
Ще ти цитирам някои от данните за охладителната уредба в сервизната книга за Tipo и Tempra 1988г:
Термостат: Восъчен
Температура на начално отваряне:
модел 1,4л - 85-:-89С
модел 1,6л - 80-:-84С
Пълно отваряне на термостата (за всички модели): 100С
Височина на повдигане (минимум): 7,5мм
Налягане при което се отваря капака на разширителното казанче: 0,98bar
Температура на включване на вентилатора: 90-:-94С
Температура на изключване на вентилатора: 85-:-89С
Охлаждаща течност: Мека вода и антифриз на основата на етилен-гликол (Duckhams Universal Antifreeze и Summer Coolant)
Необходим обем за зареждане на системата: 6,5л
Моменти на затягане:
Болтове, закрепящи водната помпа 25Nm
Датчик на температурата на охлаждащата течност 49Nm
По принцип гарнитура за тръбата на водната помпа не се продава за никоя стара кола. Намераш си парче клингрит, дупчиш с центер и режеш и с хирургичен скалпел или някакъв нож от твърда стомана. Ако не спазиш моментите на затягане на тръбата към водната помпа ще тече на поразия.

Дано ти свършат работа ако се стигне по надалеч.

По принцип двигатели се промиват с определено съотношение оцет-мравчена киселина. АЗ съм го промивал само с оцет и дори съм го карал така 1 ден, но да знаеш че оцета се изпарява много по-бързо от водата и ако не знаеш какво правиш, можеш са си прегрееш машинката. Казвам го защото оцета ще отмие всички ръжди, дори и тези които запушват разни пукнатини и пролуки и ще течеш като лейка. По добре не го промивай.
Ако все пак нивото на охладителна течност ти стане прекалено ниско и вентилатора изобщо не включи, шунтирай термоизключвателя му с едно телче на клемите, а после настъпи газ до дупка, задръш малко и отпусни рязко на празен ход. На висока предавка на баир има по-голям ефект, а най-голям се получава като я пуснеш при на ниска предавка по надолнище, т.е. надолнището да бута двигателя. Това е на принципа на турбо-детандера - криогенна машина за свръх студ. Просто цилиндрите се охлаждат от изгорелите газове вследствие на необогатената горивна смес. Този прост принцип толкова време не успяха да га разберат 1000 и кусур съфорумници, както и мои колеги из други форуми, но тяхна си работа. Често се ползва при спортното каране.
Успех :)

_________________
Изображение


Съб Мар 13, 2010 12:50 pm
Профил
Кара Симсонка
Кара Симсонка
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 12, 2008 1:27 pm
Мнения: 51
Местоположение: Варна 03 Младост
UNREAD_POST Re: Темперетура
Предното лято термостатът ми се издъни до съвършенство. Не искаше да отваря.
Трудно си намерих нов, но все пак го открих в един магазин.
Изображение

За Tipo'88 освен тръбите за вода има и една тръба за термична стабилизация на термичната клапа на карбуратора. Това е един глух отвор напречно на всички цилиндри, надлъжно на блока, като излиза на отвора с резба на термостата.
Откак съм се върнал от средата февруари месец карам с изкарани джигери на стария ми термостат. Постоянно на смукач, парното едвам топлеше, абе луда работа. Лятото постоянно поддържаше 90 градуса, а зимата едва дигаше 50. Тая седмица го дават слънчево. Вече мисля да сменя термостата :)

_________________
Изображение


Вто Апр 12, 2011 12:54 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg