 |
 |
 |
|
Дата и час: Сря Апр 30, 2025 8:23 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
antolifiata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Ное 27, 2009 12:17 pm Мнения: 68
|
 vyprosche
kajete neshto za dvigatelq na fiat tipo 1.6i.e DGT s DOHC motor e,dovolen sym ot nego vyrvi stabilno 2.0 gi udrqm spokoino,iskam da znam kakvo tolkova mu pomaga da vyrvi taka:)
_________________
|
Пет Ное 27, 2009 2:16 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Re: vyprosche
И тук ще те подсетя за кирилицата преди да ти отговоря.
Отговора на въпроса ти е именно тук, че мотора е с два разпределителни вала. Това първо позволява по-голям входен поток заради големия размер на клапаните (почти идентична площ с тази на 16 клапановите мотори), а също и по-добро припокриване на клапаните в края на работния цикъл. Припокриването е задържане на отворени за кратко време и смукателни и изпускателни клапани. Това при високи обороти позволява завихрянето на излизащите изгорели газове да повлече повече входящ чист въздух и съответно повече горивна смес. Усеща се във високите обороти.
Tipo 1.6 DOHC беше първата ми италиянка. Сега я кара брат ми. Колата е на 20 години и над 300 000км. Мотора не е отварян.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пет Ное 27, 2009 2:38 pm |
|
 |
antolifiata
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Ное 27, 2009 12:17 pm Мнения: 68
|
 Re: vyprosche
moq e na 260 000 i toi ne e otvarqn problema e che sega go karam na gaz,izgorq mi pompata i inzekciqta ne6to se skapa
_________________
|
Пет Ное 27, 2009 2:46 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|