Клуб FIAT България http://www.fiat-bg.com/forum/ |
|
Кой е с по-голям шанс http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=22526 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | azzaro [ Пет Май 09, 2008 9:01 pm ] |
Заглавие: | Кой е с по-голям шанс |
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer 103 hp или бмв 525тд-143кс кой кого ще дръпне според вас? |
Автор: | Alex_RT [ Пет Май 09, 2008 9:06 pm ] |
Заглавие: | |
Зависи от дистанцията ,алфата ще ускори бързо в началото ама бмв има голям въртящ момент голям мотор,вярно че и по-тежко ама според мен алфата ще загуби |
Автор: | azzaro [ Пет Май 09, 2008 9:39 pm ] |
Заглавие: | |
аз мисля че и на късо и на дълго бмв-то ще я скъса |
Автор: | Manoff [ Съб Май 10, 2008 1:13 am ] |
Заглавие: | |
Аз съм за АЛФАТА ако е тази с 120 к.с. от данни на каталог.ауто.ру при нея ускорението от 0 до 100 е с една стотна повече отколкото тдс-ката, но пък е по-лека. Ако говорим за късо разстояние , съм за алфата , на дълго е малко спорно... п.с. повечето 525 тдс са проблемни - водни помпи , охлаждане , перки и т.н. |
Автор: | Nero_ [ Съб Май 10, 2008 12:45 pm ] |
Заглавие: | |
Според мен Алфата няма шанс. Предполагам за BMW-то си има в предвид 525tds а не td. Ако е само td Алфата ще го вземе. |
Автор: | Trojaneca [ Нед Май 11, 2008 6:45 pm ] |
Заглавие: | |
На 400м Алфата ще вземе БМВ-то. По магистрала обаче, няма никакви шансове срещу баварката. |
Автор: | karal fiat [ Пон Май 12, 2008 9:03 pm ] |
Заглавие: | |
ако и двамата са сток съм за алфата. наскоро имах шанса със сток баркета да се дърпам с А6-2.5тди с чип около 180-190к.с. и ме дръпна с по-малко от кола и съединителя ми не беше в ред. |
Автор: | VIVA_FERRARI_1 [ Чет Май 15, 2008 1:32 pm ] |
Заглавие: | |
Аз дразня съседа. И той има 525 тдс и някой път за спорта можем да ги сдавим. Аз съм със Спортинг + чипче ![]() |
Автор: | JivkoG [ Вто Авг 26, 2008 11:14 pm ] |
Заглавие: | |
Аз съм за Алфата ![]() |
Автор: | plambi [ Сря Авг 27, 2008 5:38 pm ] |
Заглавие: | |
Само на първа ще го дръпнеш леко,после те отнася като куцо пиле домат ![]() |
Автор: | Crusible [ Чет Авг 28, 2008 9:44 am ] |
Заглавие: | |
plambi написа: Само на първа ще го дръпнеш леко,после те отнася като куцо пиле домат ![]() И аз мисля, че така ще стане ![]() Аз алфата с мойта скромна дизеларка ще я бегам, пък камоли 2.5ТДС дето за времето си (94-97) е може би най-качественият и вървежен дизелов мотор от този клас. Няма значение, че 5цата е тежка, мотора има много силна тяга. |
Автор: | Casamia [ Сря Яну 28, 2009 9:03 pm ] |
Заглавие: | |
Баварецът. на първото нанагорнище ... |
Автор: | ribar-imanqr [ Сря Яну 28, 2009 9:14 pm ] |
Заглавие: | |
Технические характеристики Alfa Romeo 146 (930) Общее Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Начало выпуска: 1994 Конец выпуска: 1996 Кузов Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Кузов: 930 Тип кузова: Хэтчбек Количество дверей: 5 Количество мест: 5 Длина (мм): 4257 Ширина (мм): 1712 Высота (мм): 1425 Колесная база: 2540 Колея колес передних/задних (мм): 1472/1441 Клиренс (мм): 120 Снаряженная масса автомобиля (кг): 1175 Допустимая полная масса (кг): 1705 Объем багажника (л): 1225/380 Размер шин: 185/60 R14 Двигатель Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Расположение двигателя: Спереди, продольно Объем двигателя (см³): 1596 Количество и расположение цилиндров: Оппозитный/4 Ход поршня (мм): 72 Диаметр цилиндра: 84 Cтепень сжатия: 9.5 Газораспределительный механизм: ohc Количество клапанов на цилиндр: 2 Система питания: Распределенный впрыск Мощность (л.с): 103/6000 Крутящий момент (н•м): 134/4500 Топливо: АИ-95 Трансмиссия Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Привод: Передний Кол-во передач (мех. коробка): 5 Подвеска Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Тип передней подвески: Поперечный рычаг Тип задней подвески: Продольный рычаг Рулевое управление Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Тип рулевого управления: Шестерня-рейка Усилитель руля: Гидроусилитель Диаметр разворота (м): 10.5 Тормоза Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Передние тормоза: Дисковые Задние тормоза: Дисковые АБС: Есть Дополнительные данные Alfa Romeo 146 (930) 1.6 i.e. Объем бака (л): 51 Время разгона (0-100с): 11.5 Максимальная скорость: 187 Расход cмешанный цикл (л/100км): 8.2 Технические характеристики BMW 5er (E39) Общее BMW 5er (E39) 525 tds Начало выпуска: 1996 Конец выпуска: 1999 Кузов BMW 5er (E39) 525 tds Кузов: E39 Тип кузова: Седан Количество дверей: 4 Количество мест: 5 Длина (мм): 4775 Ширина (мм): 1800 Высота (мм): 1435 Колесная база: 2830 Колея колес передних/задних (мм): 1516/1530 Клиренс (мм): 120 Снаряженная масса автомобиля (кг): 1555 Допустимая полная масса (кг): 2015 Объем багажника (л): -/460 Размер шин: 205/65 R15 Двигатель BMW 5er (E39) 525 tds Расположение двигателя: Спереди, продольно Объем двигателя (см³): 2498 Количество и расположение цилиндров: Рядный/6 Ход поршня (мм): 82.8 Диаметр цилиндра: 80 Cтепень сжатия: 22 Газораспределительный механизм: ohc Количество клапанов на цилиндр: 2 Система питания: Дизель Наличие турбонадува: Турбонаддув Мощность (л.с): 143/4600 Крутящий момент (н•м): 280/2200 Топливо: дизельное топливо Трансмиссия BMW 5er (E39) 525 tds Привод: Задний Кол-во передач (авт. коробка) : 5 Кол-во передач (мех. коробка): 5 Передаточное отношение главной пары: 2.64 (3.15) Подвеска BMW 5er (E39) 525 tds Тип передней подвески: Поперечный рычаг Тип задней подвески: Несколько рычагов и тяг Рулевое управление BMW 5er (E39) 525 tds Тип рулевого управления: Шестерня-рейка Усилитель руля: Гидроусилитель Диаметр разворота (м): 11.3 Тормоза BMW 5er (E39) 525 tds Передние тормоза: Дисковые вентилируемые Задние тормоза: Дисковые АБС: Есть Дополнительные данные BMW 5er (E39) 525 tds Объем бака (л): 70 Время разгона (0-100с): 10.4 (11) Максимальная скорость: 211 (205) Расход на шоссе (л/100км): 6.2 (7) Расход в городе (л/100км): 11.5 (13) Технические характеристики BMW 5er (E34) Общее BMW 5er (E34) 525 tds Начало выпуска: 1991 Конец выпуска: 1995 Кузов BMW 5er (E34) 525 tds Кузов: E34 Тип кузова: Седан Количество дверей: 4 Количество мест: 5 Длина (мм): 4720 Ширина (мм): 1751 Высота (мм): 1412 Колесная база: 2761 Колея колес передних/задних (мм): 1470/1495 Клиренс (мм): 120 Снаряженная масса автомобиля (кг): 1480 Допустимая полная масса (кг): 1990 Объем багажника (л): -/460 Размер шин: 205/65 R15 Двигатель BMW 5er (E34) 525 tds Расположение двигателя: Спереди, продольно Объем двигателя (см³): 2498 Количество и расположение цилиндров: Рядный/6 Ход поршня (мм): 82.8 Диаметр цилиндра: 80 Cтепень сжатия: 22.3 Газораспределительный механизм: ohc Количество клапанов на цилиндр: 2 Система питания: Дизель Наличие турбонадува: Турбонаддув Мощность (л.с): 143/4800 Крутящий момент (н•м): 260/2200 Топливо: дизельное топливо Трансмиссия BMW 5er (E34) 525 tds Привод: Задний Кол-во передач (авт. коробка) : 5 Кол-во передач (мех. коробка): 5 Подвеска BMW 5er (E34) 525 tds Тип передней подвески: Поперечный рычаг Тип задней подвески: Амортизационная стойка Рулевое управление BMW 5er (E34) 525 tds Усилитель руля: Гидроусилитель Диаметр разворота (м): 11 Тормоза BMW 5er (E34) 525 tds Передние тормоза: Дисковые вентилируемые Задние тормоза: Дисковые АБС: Есть Дополнительные данные BMW 5er (E34) 525 tds Объем бака (л): 80 Время разгона (0-100с): 11 Максимальная скорость: 207 Расход cмешанный цикл (л/100км): 7 Разбира се зависи и от задволанното устройство,гуми гориво скрита мошност и др.... |
Автор: | vladkomir [ Сря Яну 28, 2009 11:45 pm ] |
Заглавие: | |
Алфата е луда ама бавареца ше я метне у ряката ни6то 4е е нафтова печка ![]() ![]() |
Автор: | Ferrari [ Чет Яну 29, 2009 2:08 am ] |
Заглавие: | |
Огромния момент на БМВ-то ще си каже думата. Алфата не е фаворит тук |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |