Клуб FIAT България
http://www.fiat-bg.com/forum/

HGT на 400м?
http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1630
Страница 1 от 8

Автор:  toko [ Нед Юли 10, 2005 5:52 pm ]
Заглавие:  HGT на 400м?

някой има ли идея за колко ги взима, скорост и т.н.?
мерси предварително;)

Автор:  Selqatin [ Нед Юли 10, 2005 10:56 pm ]
Заглавие:  Re: HGT на 400м?

toko написа:
някой има ли идея за колко ги взима, скорост и т.н.?
мерси предварително;)
Божурище... :wink:

Автор:  g rider [ Пет Дек 22, 2006 2:21 pm ]
Заглавие: 

16.9 a skorosta niama zna4enie ,astra gsi gi vzima za 16.1

Колега, тука сме Българи и пишем Всичките на КИРИЛИЦА!
Весела коледа и щастлива Нова година! kiro_of_the_day

Автор:  Mury [ Чет Яну 18, 2007 12:44 pm ]
Заглавие: 

На бат Насо колата ги взима за 16.2 така че бравото ми се струва че ще е над 17 :mrgreen:

П.С.Требе да ходя да пробвам новата ми каручка :mrgreen:

Автор:  Abarth. [ Пет Яну 19, 2007 5:19 am ]
Заглавие: 

Mury_Alfata написа:
На бат Насо колата ги взима за 16.2 така че бравото ми се струва че ще е над 17 :mrgreen:

П.С.Требе да ходя да пробвам новата ми каручка :mrgreen:

Честито :D

Автор:  Чичо Скруч [ Чет Фев 01, 2007 6:01 pm ]
Заглавие: 

Има и доста Астри,които дават под 15,сток,олекотени! :mrgreen:

Автор:  Abarth. [ Пет Фев 02, 2007 1:35 am ]
Заглавие: 

Чичо Скруч написа:
Има и доста Астри,които дават под 15,сток,олекотени! :mrgreen:

Не си прав,дават 13-ки без олекотяването,абсолютно сток :D А с олекотяването дават 10-ки (пак сток) ;)

Автор:  VirenEngel [ Пет Фев 02, 2007 2:14 pm ]
Заглавие: 

Abarth. написа:
Чичо Скруч написа:
Има и доста Астри,които дават под 15,сток,олекотени! :mrgreen:

Не си прав,дават 13-ки без олекотяването,абсолютно сток :D А с олекотяването дават 10-ки (пак сток) ;)


да ... и аз исках нещо подобно да му напиша ... ама ти си го формулирал по-добре :)
:lol:

Автор:  Чичо Скруч [ Съб Фев 03, 2007 3:05 am ]
Заглавие: 

Под 15,наистина трудно без валове или азот,но в ниски 15-ки се държат поддържаните и в перкектно състояние?

Автор:  Abarth. [ Съб Фев 03, 2007 11:51 am ]
Заглавие: 

Чичо Скруч написа:
Под 15,наистина трудно без валове или азот,но в ниски 15-ки се държат поддържаните и в перкектно състояние?

Вчера държаха ниски 15ки и дори под 15,обаче с много олекотяване,а сега вече ги държат без олекотяване :) Можеби утре ще държат 14 със запушен катализатор на 2 цилиндъра :?:
p.s.ставаш смешен,спри се :wink:

Автор:  Чичо Скруч [ Нед Фев 04, 2007 8:18 pm ]
Заглавие: 

Abarth. написа:
Чичо Скруч написа:
Под 15,наистина трудно без валове или азот,но в ниски 15-ки се държат поддържаните и в перкектно състояние?

Вчера държаха ниски 15ки и дори под 15,обаче с много олекотяване,а сега вече ги държат без олекотяване :) Можеби утре ще държат 14 със запушен катализатор на 2 цилиндъра :?:
p.s.ставаш смешен,спри се :wink:

Глей са брат,наистина за под 15,прекалих,ма кво ше кажеш,че няма Астри в ниските 15-ки,сток?А?И къде съм писал за каталкизатори,ма кво се излъгах да пиша в тоя смешен,ламерски форум!Ае чао лек!Карайте си бегачките и се питайте постоянно как се сменят крушките на фаровете и как се отваря багажника,то тва са ви темичките,смешници!

Ето го къде бил "сериозния". Получаваш жълто картонче.
Още едно мнение в този стил и ще бъдеш освободен да си
избиваш пубертетските комплекси на друго място.
Поздрави kiro_of_the_day

Автор:  Abarth. [ Нед Фев 04, 2007 9:50 pm ]
Заглавие: 

Чичо Скруч написа:
Abarth. написа:
Чичо Скруч написа:
Под 15,наистина трудно без валове или азот,но в ниски 15-ки се държат поддържаните и в перкектно състояние?

Вчера държаха ниски 15ки и дори под 15,обаче с много олекотяване,а сега вече ги държат без олекотяване :) Можеби утре ще държат 14 със запушен катализатор на 2 цилиндъра :?:
p.s.ставаш смешен,спри се :wink:

Глей са брат,наистина за под 15,прекалих,ма кво ше кажеш,че няма Астри в ниските 15-ки,сток?А?И къде съм писал за каталкизатори,ма кво се излъгах да пиша в тоя смешен,ламерски форум!Ае чао лек!Карайте си бегачките и се питайте постоянно как се сменят крушките на фаровете и как се отваря багажника,то тва са ви темичките,смешници!

ЩЕ ТИ КАЖА,ЧЕ НЯМА АСТРИ В НИСКИТЕ 15-КИ СТОК ДА!Сток значи колата както си е оригинално,без абсолютно никакви модификации :idea: Заблуден сектант :idea:

Автор:  Чичо Скруч [ Чет Фев 08, 2007 7:37 pm ]
Заглавие: 

Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е :36_2_49: ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ! :beer:

Автор:  Abarth. [ Пет Фев 09, 2007 1:23 pm ]
Заглавие: 

Чичо Скруч написа:
Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е :36_2_49: ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ! :beer:

Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става :mrgreen: А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво :)

Автор:  VirenEngel [ Пет Фев 09, 2007 2:45 pm ]
Заглавие: 

Abarth. написа:
Чичо Скруч написа:
Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е :36_2_49: ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ! :beer:

Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става :mrgreen: А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво :)


в никви норми не влиза ...
седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ...
бравото страда предимно от килограми в повече ...
калибрата е по-бавна и от двете ...
екотека е пък вече е ултра умрял ...

Страница 1 от 8 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/