Клуб FIAT България
http://www.fiat-bg.com/forum/

Fiat Bravo 2.0 20V
http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=14536
Страница 2 от 5

Автор:  Kuku [ Съб Мар 03, 2007 3:55 pm ]
Заглавие: 

Abarth. написа:
Kuku написа:
И 155 не мачка наред :wink: :P както би трябвало да бъде :roll:

Абе заеби ти ;) Има много голяма разлика с 147 ;) Много по напред е и ABF-а му гледа задния номер ;)
Карал съм едно с новия мотор, дето мислех да го купувам преди години, ама нещо не ми направи толкова силно впечатление, а беше 2001г. :roll:


trsp написа:
а бе тоия мотори 2.0 20v нияма по голием боклук от него с иэвинини е эащото на много сам виждал испаднал лагер биела на 4 цилиндър и то не на един а на много иначе дияни на турбо
Тук си в голяма грешка :) Мотора може да не върви, ама е мноооого здрав :idea:

Автор:  trsp [ Съб Мар 03, 2007 6:51 pm ]
Заглавие: 

е ще ти го покажа на живо при следващия такъв ще те викна та да видиш эа какво говория имам опит с тия мотори ги энам на иэуст :P

Автор:  Kuku [ Съб Мар 03, 2007 9:59 pm ]
Заглавие: 

Е, аз не казвам, че не може да се случи, ама чак пък на много :roll:

Автор:  Чичо Скруч [ Нед Мар 04, 2007 12:12 pm ]
Заглавие: 

Abarth. написа:
Kuku написа:
И 155 не мачка наред :wink: :P както би трябвало да бъде :roll:

Абе заеби ти ;) Има много голяма разлика с 147 ;) Много по напред е и ABF-а му гледа задния номер ;)

Кога ще изкарате такова Фиатче срещу сток АБФ,да видим дали ще види номера на голфа,ма много бързи тия ХГТ,ма само тука май,що ги няма никъде!?! :roll:
Айде аз не разбирам,обясни ми ти,гледам си в час,нищо лично! :wink:

Автор:  Abarth. [ Нед Мар 04, 2007 2:56 pm ]
Заглавие: 

Чичо Скруч написа:
Abarth. написа:
Kuku написа:
И 155 не мачка наред :wink: :P както би трябвало да бъде :roll:

Абе заеби ти ;) Има много голяма разлика с 147 ;) Много по напред е и ABF-а му гледа задния номер ;)

Кога ще изкарате такова Фиатче срещу сток АБФ,да видим дали ще види номера на голфа,ма много бързи тия ХГТ,ма само тука май,що ги няма никъде!?! :roll:
Айде аз не разбирам,обясни ми ти,гледам си в час,нищо лично! :wink:

Нямам такова иначе щях да изкарам ;)

Автор:  trsp [ Нед Мар 04, 2007 8:16 pm ]
Заглавие: 

е аэ энам а пак и эа сравнение тоэи мотор 147 коня, а на ауди 160 и по иэдражлив и тоэи а ауди

Автор:  Kuku [ Нед Мар 04, 2007 9:06 pm ]
Заглавие: 

trsp написа:
е аэ энам а пак и эа сравнение тоэи мотор 147 коня, а на ауди 160 и по иэдражлив и тоэи а ауди
Ама това, че ти си виждал някой счупен мотор, не значи, че всички са трошливи :idea:
Аз моя мотор как не можах да го счупя за 20 месеца ежедневно каране и близо 50'000км :)

Автор:  gsi_0890 [ Пон Мар 05, 2007 12:57 am ]
Заглавие: 

Е тва е много красив мотор и как седи само в коша зловещо просто си е мания няма какво да си кривя душата но са могли да изтискат повече ПОТЕНЦА от него и има много излишен материал по него, а що се отнася за здравина ще разбера много скоро тестовете са в действие :mrgreen:

Автор:  trsp [ Пон Мар 05, 2007 9:37 pm ]
Заглавие: 

не е един или нияколко а доста да беше един аиде ядва се а аэ чакам още един эа ремонт теэи дни аман от тоэи мотор

Автор:  Kuku [ Вто Мар 06, 2007 9:39 am ]
Заглавие: 

trsp написа:
не е един или нияколко а доста да беше един аиде ядва се а аэ чакам още един эа ремонт теэи дни аман от тоэи мотор
:roll: :dontknow:

Автор:  team [ Вто Мар 06, 2007 7:24 pm ]
Заглавие: 

trsp написа:
не е един или нияколко а доста да беше един аиде ядва се а аэ чакам още един эа ремонт теэи дни аман от тоэи мотор

А я кажи каква е твоята кола.Гледам си много в час :mrgreen: И да не лъжеш :mrgreen:

Автор:  trsp [ Вто Мар 06, 2007 9:32 pm ]
Заглавие: 

нема эначение просто сме тука да си помогаме :D ще кажа че 20v но каква не :D :) :wink:

Автор:  toko [ Сря Мар 07, 2007 12:38 pm ]
Заглавие: 

интрига!.. с какво ни помагаш? може и много да разбираш, ама представяш гледната си точка като осмокласник! сам виж отстрани как изглеждаш! на твое място бих се засрамил и не бих философствал поне два месеца :D

Автор:  krum_ktk [ Сря Мар 07, 2007 3:53 pm ]
Заглавие: 

trsp написа:
а бе тоия мотори 2.0 20v нияма по голием боклук от него с иэвинини е эащото на много сам виждал испаднал лагер биела на 4 цилиндър и то не на един а на много иначе дияни на турбо


виж сега - не си много прав за това, че мотора е голям боклук, просто хгт като се пържи яката трябва да има масло до горе, че и отгоре и само пълна синтетика. и тогава няма проблем с лагерите на биялите.

ако го ръчкаш мотора с масло до средата или под - тогава само става така - защото е много голяма главата и сичкото масло отива там и в картера не остава и прас.

:D е защо реши, че само пък на 4 цилиндър се чупи, на моята на друг изпраска :D

и е вярно, че хгт малко по бавно се развърта от конкурентите, ама това за рацерите дето се гонят по една права е от значение, иначе колата за каране сее утрепала - петака на фият е един от най балансираните двулитрови двигатели с жестока тяга м/у 4 и 7 хиляди оборота, само малко умения се изискват та да се изстиска :D
за тези дето искат да върви много ама без много мисъл да си земат дизел комън рейл и твае :D

Автор:  trsp [ Сря Мар 07, 2007 9:06 pm ]
Заглавие: 

эа баланс не си прав ама никак на ауди са наи и са наи първи 5 цилиндара и эдрави а на другото не знам но все на този 4 цилиндар испада и на 5 също а на аудеи немат този проблем

Страница 2 от 5 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/