 |
|
Дата и час: Съб Май 24, 2025 9:17 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
BlueStorm
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Пет Апр 01, 2005 11:54 am Мнения: 390 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Abarth. написа: както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много 
И аз съм го чувал това, но досега не съм виждал колектор на 105TC. Няма да се намират лесно според мен.
_________________ <<149C2.046>><<MOMO Pack>>
|
Пон Яну 08, 2007 4:52 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
BlueStorm написа: Abarth. написа: както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много  И аз съм го чувал това, но досега не съм виждал колектор на 105TC. Няма да се намират лесно според мен.
Да не би да говорите за "всмукателен" колектор?
|
Пон Яну 08, 2007 4:54 pm |
|
 |
BlueStorm
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Пет Апр 01, 2005 11:54 am Мнения: 390 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
johnfound написа: BlueStorm написа: Abarth. написа: както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много  И аз съм го чувал това, но досега не съм виждал колектор на 105TC. Няма да се намират лесно според мен. Да не би да говорите за "всмукателен" колектор?
Не. Мисля, че говорим за изпускателния...
_________________ <<149C2.046>><<MOMO Pack>>
|
Пон Яну 08, 2007 5:03 pm |
|
 |
johnfound
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:42 pm Мнения: 671 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
BlueStorm написа: Не. Мисля, че говорим за изпускателния...
А как ще се монтира изпускателен колектор от 105TC, като изпускателните и всмукателните клапани са наобратно? ( тук: viewtopic.php?p=102728#102728 )
Пък и ако изпускателните тръби на Типото са по-тесни, може да е по-просто да се направи нов колектор - нищо сложно няма.
А виж, ако се монтира карбуратор, всмукателния колектор ще трябва да се смени също - едва ли крепежа на моноинжекцията е същият като на карбуратора...
|
Пон Яну 08, 2007 5:19 pm |
|
 |
Abarth.
|
johnfound написа: BlueStorm написа: Не. Мисля, че говорим за изпускателния... А как ще се монтира изпускателен колектор от 105TC, като изпускателните и всмукателните клапани са наобратно? ( тук: viewtopic.php?p=102728#102728 ) Пък и ако изпускателните тръби на Типото са по-тесни, може да е по-просто да се направи нов колектор - нищо сложно няма. А виж, ако се монтира карбуратор, всмукателния колектор ще трябва да се смени също - едва ли крепежа на моноинжекцията е същият като на карбуратора...
Добре,къде ги правят тези колектори(за изпускателния говоря),че мисля да сменя моя  И горе долу кач пара ще струва :mrgreen:
|
Пон Яну 08, 2007 6:12 pm |
|
 |
Predatorsi
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 6:32 pm Мнения: 18 Местоположение: Пазарджик
|
Abarth. написа: Predatorsi написа: Да попитам само-Какво мога да направя, за да повиша мощността, без да си прецакам двг-то разбира се? Искам да кажа да не му съкратя живота с много... Ако някой може да ми помогне,ще съм му много благодарен!!! Става въпрос точно за двуваловия мотор... Има много варианти,най-лесния е да се махне моноинжекцията и да се направи с карбуратор (примерно двоен Webber),както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много 
А колко ще ми струва тази интервенция и горе долу с колко се повишава мощността(на мен ми казаха, че ще стане от 90 на 130к.с.)-аз мисля, че не е реално чак толкова да се повиши мощността?Вие как мислите?
_________________ Fiat Tipo 1.6 ie DOHC
|
Пон Яну 08, 2007 8:28 pm |
|
 |
Abarth.
|
Predatorsi написа: Abarth. написа: Predatorsi написа: Да попитам само-Какво мога да направя, за да повиша мощността, без да си прецакам двг-то разбира се? Искам да кажа да не му съкратя живота с много... Ако някой може да ми помогне,ще съм му много благодарен!!! Става въпрос точно за двуваловия мотор... Има много варианти,най-лесния е да се махне моноинжекцията и да се направи с карбуратор (примерно двоен Webber),както се слага изпускателен колектор от ритмо 105тц ако не се лъжа и двувалката се засилва много  А колко ще ми струва тази интервенция и горе долу с колко се повишава мощността(на мен ми казаха, че ще стане от 90 на 130к.с.)-аз мисля, че не е реално чак толкова да се повиши мощността?Вие как мислите?
Ми ако сложиш само един двукамерен карбуратор Webber (за предпочитане),без колектори и т.н. може да стигнеш 105к.с.,ще ти излезе около 100-120лв (сменя се делко,карб и още нещо имаше  ).Според мен си заслужава,колата тръгва осезаемо и разхода не се вдига с много  А като смениш и колекторите става супер 
|
Пон Яну 08, 2007 9:39 pm |
|
 |
pifakiz
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 4:40 pm Мнения: 140 Местоположение: София
|
Колеги, и аз съм с двувалка и мисля, че ако ви се иска по-мощна кола - просто трябва да смените направо двигателя!  Един познат прави нещо такова на неговото БМВ!Резултата беше плачевен - двигателя също беше 1.6.Слага му друг колектор, чип, карбуратор с две или повече клапи  и тем подобни!Резултата беше:
- разход от 12 - 30!!!
- колата се давеше нещо при ниските обороти!
- двигателя не работеше нормално на ниски обороти - прекъсва и т.н.
- мощността се вдигна много малко - аз не усещах почти никаква разлика!
- вече не се сещам какво друго, но имаше още доста.
С една дума - хората които са измислили двигателя, ако беше по-добре щяха да го направят по този начин!
А да сравняваме ритмото с Типо е смешно!Карал съм ритмо и честно казано няма място за сравнение!
Ако искате по-мощна кола си вземете Типо 2.0 16V!Един приятел има такова!Върви много добре!На старт много коли нямат никакъв шанс!
А хубавото Типо 1.6 DOHC си го оставете такова, каквото си е в момента!Хората са си го измислили както трябва!
_________________ Fiat Marea 1.6 16V ELX - на Ив/анч/о Марийката
|
Пон Яну 08, 2007 10:18 pm |
|
 |
deqnak__
Кара кола
Регистриран на: Пон Мар 26, 2007 9:40 am Мнения: 260 Местоположение: София 13 Надежда
|
Отдавна е отговорено на всички въпроси около двувалката. Няма защо да се открива пак топлата вода
http://www.fiat-bg.com/Downloads/Books/ ... 20Fiat.pdf
_________________ Lancia Lybra - италиянската S класа. Lybra 1.9 JTD 105 HP
|
Вто Яну 09, 2007 8:26 am |
|
 |
daniv
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 7:31 pm Мнения: 34 Местоположение: Харманли
|
колеги на ва6те типото хидравликата по-тежка ли е от на другите модели :?:
|
Пет Яну 12, 2007 10:31 pm |
|
 |
pifakiz
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 4:40 pm Мнения: 140 Местоположение: София
|
daniv написа: колеги на ва6те типото хидравликата по тежка ли е от на другите модели :?:
Ами честно казано спрямо Бравото е по-тежка!Поне така ми се струва.Но все пак е мнага по-добре отколкото кола без хидравлика - особено при паркиране!Макар, че имах Уно и воланът му се въртеше със същото усилие ,макар ,че нямаше хидравлика!Но колата е по-лека все пак!
_________________ Fiat Marea 1.6 16V ELX - на Ив/анч/о Марийката
|
Съб Яну 13, 2007 11:45 pm |
|
 |
daniv
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 7:31 pm Мнения: 34 Местоположение: Харманли
|
колеги да знаете колко струва един нов стартер за двувалката :?:
|
Нед Яну 14, 2007 6:20 pm |
|
 |
daniv
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 7:31 pm Мнения: 34 Местоположение: Харманли
|
никой ли не знае колко струва едно стартер 4е бре 
|
Пон Яну 15, 2007 8:38 pm |
|
 |
pifakiz
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 4:40 pm Мнения: 140 Местоположение: София
|
daniv написа: никой ли не знае колко струва едно стартер 4е бре 
Ами за тази цел "бре" колега  има магазини за части  Обади се ,те знаят 
_________________ Fiat Marea 1.6 16V ELX - на Ив/анч/о Марийката
|
Пон Яну 15, 2007 8:50 pm |
|
 |
Ganis
Кара детска количка
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 1:14 am Мнения: 6 Местоположение: Бургас
|
Здравей народе,скоро разбрах за вашия форум и се заинтересувах поради простата причина че и аз имам такова Типо.Само че моето е малко проблематично.На десен завой ми изключват 2-ра и 3-та предавки,но не ми е останало време да отворя кутията.Но това не ми е най-големия проблем.До колкото разбрах тия коли наистина вървят-моята също,но все едно че е 50 коня.Ладичките ми се смеят от лявата лента.Преди няколко месеца си я разглобих и и смених всички механични части по двигателя-водачи сегменти лагери и т.н. с надеждата че ще тръгне,но явно не стана така.Само свалих разхода-от 20 падна на 13 градско.Молбата ми е следната-понеже нямам много време да се занимавам с моята кола искам някой да ми каже имат ли някакви слабости по електрониката или сам да си разнищвам проблема което ще е доооооста дълго.Благодаря предварително на всички!!!
|
Сря Яну 17, 2007 1:26 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |