|
|
Дата и час: Пет Ное 01, 2024 2:14 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Abarth.
|
VirenEngel написа: Abarth. написа: Чичо Скруч написа: Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ! Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става :mrgreen: А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво в никви норми не влиза ... седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ... бравото страда предимно от килограми в повече ... калибрата е по-бавна и от двете ... екотека е пък вече е ултра умрял ...
Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 ;) Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек ;) Тези евронорми спъват яко
|
Пет Фев 09, 2007 3:59 pm |
|
|
VirenEngel
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Дек 29, 2006 3:24 pm Мнения: 60 Местоположение: София
|
Abarth. написа: VirenEngel написа: Abarth. написа: Чичо Скруч написа: Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ! Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става :mrgreen: А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво в никви норми не влиза ... седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ... бравото страда предимно от килограми в повече ... калибрата е по-бавна и от двете ... екотека е пък вече е ултра умрял ... Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 ;) Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек ;) Тези евронорми спъват яко
20хе се изчерпва със една хубава глава и добра инжекция ...
главата му "диша" добре ... и инжекцията върши останалата работа ...
и до тук това НЕ Е разработка на ОПЕЛ - и това им бърка в задничетата на опелджиите като им го кажеш ...
|
Пет Фев 09, 2007 4:44 pm |
|
|
Abarth.
|
VirenEngel написа: Abarth. написа: VirenEngel написа: Abarth. написа: Чичо Скруч написа: Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ! Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става :mrgreen: А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво в никви норми не влиза ... седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ... бравото страда предимно от килограми в повече ... калибрата е по-бавна и от двете ... екотека е пък вече е ултра умрял ... Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 ;) Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек ;) Тези евронорми спъват яко 20хе се изчерпва със една хубава глава и добра инжекция ... главата му "диша" добре ... и инжекцията върши останалата работа ... и до тук това НЕ Е разработка на ОПЕЛ - и това им бърка в задничетата на опелджиите като им го кажеш ...
Ти сега този мотор го изкара най-добрия в класа си,аз ще ти кажа един двулитров,карбураторен,двувалов,8 клапанов мотор който има много по добри показатели от С20ХЕ,15.6 до 400м и 7.7 от 0-100 в далечната 1981 година ;) ...130TC на Fiat Strada (Ritmo) ;)
|
Пет Фев 09, 2007 5:28 pm |
|
|
VirenEngel
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Дек 29, 2006 3:24 pm Мнения: 60 Местоположение: София
|
Abarth. написа: VirenEngel написа: Abarth. написа: VirenEngel написа: Abarth. написа: Чичо Скруч написа: Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ! Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става :mrgreen: А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво в никви норми не влиза ... седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ... бравото страда предимно от килограми в повече ... калибрата е по-бавна и от двете ... екотека е пък вече е ултра умрял ... Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 ;) Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек ;) Тези евронорми спъват яко 20хе се изчерпва със една хубава глава и добра инжекция ... главата му "диша" добре ... и инжекцията върши останалата работа ... и до тук това НЕ Е разработка на ОПЕЛ - и това им бърка в задничетата на опелджиите като им го кажеш ... Ти сега този мотор го изкара най-добрия в класа си,аз ще ти кажа един двулитров,карбураторен,двувалов,8 клапанов мотор който има много по добри показатели от С20ХЕ,15.6 до 400м и 7.7 от 0-100 в далечната 1981 година ;) ...130TC на Fiat Strada (Ritmo) ;)
затова написах глава - инжекция ... като цялостна компановка е ясно че не е нещо върхово ... но - мисля че косуърт бяха, са си свършили работата по двигателя - демек идеята ми беше че Опел НЕ СА съответно ...
самия гай крофт мисля слага главата на 20хе на второ или трето място по аир-флоу след С16 на пежо (за който от тоя тип двигатели навремето е бил направо гениално направен) и някаква на фиат ... четох го по неговите форуми.
то 80-81година и бмв има един двигател на чиято база са правени чудеса че и в формула 1 е ползван, ама сега може ли да си купуваме коли само от преди втората световна ...
бе както и да е ... опел реално техни разработки нямат на по-интересните си двигатели ...
техните глупости са там 1.4 1.6 2.0 8в. малко дизели от които единствените свестни са с двигател на БМВ - (пак чужди )останалите са направо плачевни ... и 20хе който е ползван в 890 модела щото е единствения който става за нещо а те така и не направиха различен агрегат по-добър в рамките на 15 години - който пукаше глави пък така готино и чак опелджиите по-едно време го водеха за нормално ... от тая марка кво повече да искаш ... ръждяк ръждяк и газ докато се разпадне и се хвърля направо ...
|
Пет Фев 09, 2007 6:37 pm |
|
|
Чичо Скруч
Кара велосипед
Регистриран на: Вто Яну 16, 2007 3:05 pm Мнения: 25 Местоположение: Рила;кара Calibra C20XE
|
За евронормите,ако не знаете за Опел отговарят първата/вите букви от мотора.Да така!
Второ,просто написах,че тези коли отстъпват на С20ХЕ и не съм почнал да пиша недостатъците на другите коли,нали?
Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?А не това било така,онова едикакси и тн.
Да С20ХЕ е съвмесна разработка с Cosworth,ма я ми кажи ти като разбирач,щот аз съм си ламер и хал хабер си неам,колко ХЕ-та си виждал с глава на Cosworth,не си и нема да видиш,повечето са с Колбеншмит,те са проблемните,да пукат се!
Ако почнем да изброяваме много видните проблеми на колите,то май няма да остане кола без одумки!Така че карай си колата,която е супер,от малък си мечтая за такава ма все си взимам некви кошници,които са с по 3-4 коли пред същите!
Поздрави!
_________________ C20XE RULZ
|
Съб Фев 10, 2007 2:27 pm |
|
|
Abarth.
|
Чичо Скруч написа: За евронормите,ако не знаете за Опел отговарят първата/вите букви от мотора.Да така! Второ,просто написах,че тези коли отстъпват на С20ХЕ и не съм почнал да пиша недостатъците на другите коли,нали? Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?А не това било така,онова едикакси и тн. Да С20ХЕ е съвмесна разработка с Cosworth,ма я ми кажи ти като разбирач,щот аз съм си ламер и хал хабер си неам,колко ХЕ-та си виждал с глава на Cosworth,не си и нема да видиш,повечето са с Колбеншмит,те са проблемните,да пукат се! Ако почнем да изброяваме много видните проблеми на колите,то май няма да остане кола без одумки!Така че карай си колата,която е супер,от малък си мечтая за такава ма все си взимам некви кошници,които са с по 3-4 коли пред същите! Поздрави! Само да ти поясня,че C20XE НЕ ОТГОВАРЯ НА ЕВРОНОРМИ,тоест евро 0 е,докато седичито на новата маска отговаря на евро 2 както и бравото,както и астра 2.0 16В екотек,не мислиш ли,че с нея трябва да сравняваш,тогава опелската бегачка куца нали :?: А относно Цитат: Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?
Ми не му харесва опел и затова не си е взел :idea: Ходи си във форума и там си говорете за бързите опели колко са добри ;)
|
Нед Фев 11, 2007 1:41 am |
|
|
deqnak__
Кара кола
Регистриран на: Пон Мар 26, 2007 9:40 am Мнения: 260 Местоположение: София 13 Надежда
|
Главата на ФИАТ за която говори Guy Croft е под капака на моето Типо, както и под капака на Типото на Abarth. Това е т.нар. FIAT Twin-Cam.
_________________ Lancia Lybra - италиянската S класа. Lybra 1.9 JTD 105 HP
|
Нед Фев 11, 2007 2:00 am |
|
|
VirenEngel
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Дек 29, 2006 3:24 pm Мнения: 60 Местоположение: София
|
Чичо Скруч написа: За евронормите,ако не знаете за Опел отговарят първата/вите букви от мотора.Да така! Второ,просто написах,че тези коли отстъпват на С20ХЕ и не съм почнал да пиша недостатъците на другите коли,нали? Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?А не това било така,онова едикакси и тн. Да С20ХЕ е съвмесна разработка с Cosworth,ма я ми кажи ти като разбирач,щот аз съм си ламер и хал хабер си неам,колко ХЕ-та си виждал с глава на Cosworth,не си и нема да видиш,повечето са с Колбеншмит,те са проблемните,да пукат се! Ако почнем да изброяваме много видните проблеми на колите,то май няма да остане кола без одумки!Така че карай си колата,която е супер,от малък си мечтая за такава ма все си взимам некви кошници,които са с по 3-4 коли пред същите! Поздрави!
ако не сме знаели за опел хахахахаха
какво да не знаеме за кочината която иска да е кола ...
аке не сме знаели - какво ти можеш да ни кажеш
ти тоя лаф с "карай си колата" май ти е най-силния като не знаеш кво да кажеш а?
ламер си - като те гледам как разсъждаваш ...
печелиш - златен фалос за "най-фанатизирано дрогиран представител на марката опел"
|
Нед Фев 11, 2007 2:02 am |
|
|
Чичо Скруч
Кара велосипед
Регистриран на: Вто Яну 16, 2007 3:05 pm Мнения: 25 Местоположение: Рила;кара Calibra C20XE
|
Да,точно така е!
За пореден път доказваш,че след Околовръсното сте си още с ония старите миниерчета:Важното е на комшията да му е зле!Седи си в Панчарево,сутринта да не забравиш да изкараш козите,ей!
Влизам си в Опел форума споко,ма влезнах и тук да видя кво става,добре е че имате една кола да ви отсрамва иначе сте...
А по-добре е да си се друсам с качествена дроига,отколкото като теб да ми се е набил оборския тор до мозъка на костите!Скрий се бе мишок!
Добре че ви пуснаха и кабелна В Панчарево,та да научите и вие нещо,бравос!
_________________ C20XE RULZ
|
Пон Фев 12, 2007 10:01 am |
|
|
VirenEngel
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Дек 29, 2006 3:24 pm Мнения: 60 Местоположение: София
|
Чичо Скруч написа: Да,точно така е! За пореден път доказваш,че след Околовръсното сте си още с ония старите миниерчета:Важното е на комшията да му е зле!Седи си в Панчарево,сутринта да не забравиш да изкараш козите,ей! Влизам си в Опел форума споко,ма влезнах и тук да видя кво става,добре е че имате една кола да ви отсрамва иначе сте... А по-добре е да си се друсам с качествена дроига,отколкото като теб да ми се е набил оборския тор до мозъка на костите!Скрий се бе мишок! Добре че ви пуснаха и кабелна В Панчарево,та да научите и вие нещо,бравос!
братле - вилата ми е там бе
какво оковръстно бе - село рила къде е бре пацул
коя е тая една кола дето да ни отсрамва бре ? на фил типо ли ? то няма нужда да ни отсрамва - то си е една локална легенда - тогава опелите още ги ползваха само за носене на овчи кожи от циганите дето изкупуваха по селата ... сега състезателите са с тех - ИМА градация ... все пак ...
кой е тоя опел бързия дето вас ви отсрамва бе младеж ? - да не кажеш оранжевия ? дето след всеки старт е в бокса за сваляне на двигателя ...
или онзи фиат с опелов двигател дето е сменял 5 или 6 мотора и той след всяко състезание направо му хвърлят карантиите щото е кораво копеле
не те знам с каква дрога се друсаш и т.н. - не съм запознат там ма много те друсат знам голфчета с тоя танкер твоя колкото и да пикаеш на емблемата им няма да я отмиеш мой
братле - как се чувстваш като си с най-бавния опел измежду 20хе-тата бре ? кофти знам и аз да бях и аз щях да имам запек
ааа ... имаш клима - забравих - ти караш само на клима затова не върви
колко 100 умрели коня от 150 са останали в твойта калибра бе ? смени ли и ролките и антифриза да тръгне или тури ф16 да е по-бръшка
смешко - тва доброто челно няма нищо общо с ускорението да те светна ... само като ти паднат калниците .. пода ... предполагам селинджър спойлера отзад барабар с задницата и олекне с 150 кила колата може и да тръгне
|
Пон Фев 12, 2007 1:44 pm |
|
|
Чичо Скруч
Кара велосипед
Регистриран на: Вто Яну 16, 2007 3:05 pm Мнения: 25 Местоположение: Рила;кара Calibra C20XE
|
Глей са,не съм от Рила,нарочно съм го сложил,та такива пичове като теб да се вживяват на шерифи,с вълнени чорапи!
Да за на Фил типото говорех!
Явно си много назад с материала,питай някой който е в час с опелите да те светне колко са бегачките!
А за килата с много прав,тежичка е,но въпреки това ми се струва че няма да имам никакъв проблем с твоята!Пиша с добри чувства,ма как да не се вбеси човек като само пишеш глупости!
Ало модераторите,защо само аз имам картони,а?Щото не карам Фиат ли? :roll:
_________________ C20XE RULZ
|
Пон Фев 12, 2007 9:28 pm |
|
|
Abarth.
|
Чичо Скруч написа: Глей са,не съм от Рила,нарочно съм го сложил,та такива пичове като теб да се вживяват на шерифи,с вълнени чорапи! Да за на Фил типото говорех! Явно си много назад с материала,питай някой който е в час с опелите да те светне колко са бегачките! А за килата с много прав,тежичка е,но въпреки това ми се струва че няма да имам никакъв проблем с твоята!Пиша с добри чувства,ма как да не се вбеси човек като само пишеш глупости! Ало модераторите,защо само аз имам картони,а?Щото не карам Фиат ли? :roll:
А на жорко пунтото преди години не мачкаше ли всички наред :?: На последния драг миналата година Дани с интегралето без нитро завърши втори (замалко първи)...а опелите къде се класирахте в клас С,че ми е интересно?
|
Пон Фев 12, 2007 10:09 pm |
|
|
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Мдам, опелите са много бързи наистина.Само ръждата е по-бърза от тях. :roll:
_________________ N.Y. State of Mind
|
Вто Фев 13, 2007 10:44 am |
|
|
BOIT
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Дек 06, 2005 7:03 pm Мнения: 159 Местоположение: София 07 Слатина
|
Хора каквото и да спорите да се карате да се обиждате фактите са си факти Опел Астра ГСИ 2.0 16 клапана 150 коня ще разцепи, който и да е Фиат с горе долу същите показатели . На кой му пука за Евронорми като колата не ти върви . Колко от вас като си купуват кола , която искат да върви яко гледат евронорми или стандарти или квото е там ... сигурен съм , че никой просто после като видят , че колата не върви започват да търсят да се оправдаят с нещо . Сега е момента да ме нахраните и мен ааа и още нещо абе не разбрахте ли че Браво ХГТ НЕ ВЪРВИ .
_________________ Слагайте си коланите
|
Вто Фев 13, 2007 1:02 pm |
|
|
VirenEngel
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Дек 29, 2006 3:24 pm Мнения: 60 Местоположение: София
|
BOIT написа: Хора каквото и да спорите да се карате да се обиждате фактите са си факти Опел Астра ГСИ 2.0 16 клапана 150 коня ще разцепи, който и да е Фиат с горе долу същите показатели . На кой му пука за Евронорми като колата не ти върви . Колко от вас като си купуват кола , която искат да върви яко гледат евронорми или стандарти или квото е там ... сигурен съм , че никой просто после като видят , че колата не върви започват да търсят да се оправдаят с нещо . Сега е момента да ме нахраните и мен ааа и още нещо абе не разбрахте ли че Браво ХГТ НЕ ВЪРВИ .
не бре защо трябва някой да те храни просто ти така ги мериш на око работите ...
самосезирай се че Не говорихме за астра - там нещата са ясни - сток срещу сток - хгт НЕ може да бие - мисля сме го написали няколко пъти ... но ти просто не си прочел ами дойде и написа накрая на темата малко глупости ... винаги има такива
приказки от типа - "айде без оправдания" звучат като на голям пичага с грам незнание и веднага ще ти кажа защо ...
а то е много просто - 147 к.с. и 150к.с. - почти 1200-250 килограма че понякога и повече в зависимост от хаканиците вътре и годината ... срещу 1100-1150 ... килограм конска сила просто е избягал далеч не в полза на фиат ... на мен ми пука за евронормите - ако твоята гражданска позиция е че "майната им" ... много зле ... но това си е твой проблем ... аз знам колко дава мойта на божура - да я пусне тая калибра тоз бързак - да даде едни мазни 17+ и да се успокои ...
що да не върви хгт-то бре ... щото нямаш ли ?
аз колкото хгт-та съм видял все са в движение бре и всичките влизат в 16-ките - с газови уредби като гледам - нали знаеш кво ше рече тва ... предоволно време за кола с клима и килограми на 147 к.с.
никога не съм се оправдавал - но да кажа че не съм ги млял калибри и вектри сток срещу сток специално няма как да стане ...
... тежка е тая кола калибрата и ако ще 20-00хе да и сложат пак ше е бавна ... че тя турбо калибрата е бавна като за класа си ... има една бърза калибра атмосферна и тва е на тоя маняк бобо пич ... човека е нялал пари и улекотил достатъчно за да му е калибрата ниски 15-ки а може и в 14-ките да е влязъл ... незнам ... с нея също уточнихме че няма закво да се пуска хгт ... ясно е че пада
какво не ви е ясно не мога да разбера ???
гледам че си писал едни глупости за хгт-то в други теми които ако беше карал ... проучил и гледал малко фифт гиър и т.н. щяха да са ти по-ясни нещата но ... винаги има такива - сравнението беше между хгт-147к.с. не 155 ... пежо 160 к.с. и 6 степенна скоростна и голф 4 (не 3) 1.8 20в турбо 150к.с. ли е колко е не си спомням ...
фиата втори на 400метра ... как е ? там коли не жалят ...
ОПЕЛ НЕ Е показан доколкото виждам - като темата на предаването беше хот хечбек и какво да изберат там от доброто на пазара потребителите ... а не - коя кола не е покрила ни един стандарт и колко бързо се разпада купето за сметка на косуъртския двигател << някъде името опел да прочете ? въпреки че ако има такова предаване то ше е за опел нали ..
пежо само заради конете и скоростите си дърпаше много ... но то идва и със семи спортно окачване директно ...
фиата е с добро окачване като за хот хечбек - ни да друса ни да е меко и бие голфа ...
а голфа возеше най-меко но много се гънеше по завоите ...
избраха си хората голфа по ред причини - тука си говориме обаче за бързина ...
и като за финал да те светна само - когато 2 коли ще се пускат на 400м и искат реално да видят кой е по добър в смяната на предавки и кой двигател е по добре засилен и брАз ... килограмите на колите винаги се изравнявят и кубатурата да е поне що годе близка ако не равна ... иначе е като да се пуска пежо 206 кола с предно и 150-160к.с. със бмв некво ис 150к.с. и тоя с предното понеже бие ... да се удря в гърдите че бие бмв-та ... незнам тук ли беше или в другата тема написах че аз такива гонки НЕ правя ... не смятам че е честно ...
бмв-то има загуби от к.с. в трансмисия и е по тежко ... какво на кой да доказваш с такива победи - аз примерно се пускам с над 170к.с. бмв-та ?
и на 400-500метър съм половин до една кола зад 192к.с. бмв - което е разцепило не една и две калибри с 8 травопоста 4 трамвая 12 вагонетки и 6 улични лампи - от дългите ... долу горе става ли ти ясно за какво иде реч ... в целия свят така го правят хората които си правят кефа с гонки и така е честно ... ако на тебе ти изглежда тъпо - значи просто си далеч от истината и т.н. - но - винаги има И такива
да не говориме ако една от колите е нитрирана и т.н. ама то кой го боли нали състезателите така на "въри и не въри" ги преценят ... оня бие дюза 50коня на 3-та и после другия бил мнооооого бавен ... едно време така се лъжеха ...
и я да те питам приятел - кое е това пунто ГТ - с евтина поддръжка - ти карал ли си го или си чувал за такова
хехехе
|
Вто Фев 13, 2007 2:19 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|