 |
|
Дата и час: Сря Апр 30, 2025 7:54 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Съвсем скоро Европа ще се наводни от италиански коли
Автор |
Съобщение |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Съвсем скоро Европа ще се наводни от италиански коли
Европейския параламент реши от 2012 година нормата за СО в изгорелите газове да е само 130 грама, като за всеки грам производителя ще дължи глоба от 20 евро за грам. След 2015 глобата става 95 евро на грам. Засега са готови само френските и италианските производители.
http://dnes.dir.bg/2007/12/20/news2469578.html
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Дек 20, 2007 2:17 pm |
|
 |
Trojaneca
|
Това е както добра новина, така и лоша за хората, падащи си по мощни коли.... :roll:
|
Чет Дек 20, 2007 2:29 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Trojaneca написа: Това е както добра новина, така и лоша за хората, падащи си по мощни коли.... :roll:
Мисля си, че времето на бегачките мина. От тук натам ще се харчат малолитражните градски машини с дизели. Показва го и автомобила на 2008-а
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Дек 20, 2007 2:41 pm |
|
 |
Rokambol
|
Значи бензинопоклонниците ставаме малцинство 
|
Чет Дек 20, 2007 7:24 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Rokambol написа: Значи бензинопоклонниците ставаме малцинство 
И аз харесвам бензин, но 5/100 в града си е много примамливо нещо.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пет Дек 21, 2007 9:55 am |
|
 |
peter
Член на клуба
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 2:31 pm Мнения: 206 Местоположение: София + Кройдън (в Лондон)
|
Според мен добре са решили комисарите.
Относно "бегачките", мисля че не е задължително да имаш голям мотор за да си пъргав. Ако се инвестира в направата на по-леко купе и по-добра аеродинамика, пак могат да се постигнат резултати като на днешните "бегачки" дори и с малък мотор.
Пример:
Съвременен спортен автомобил от стомана с тегло 1200 кг, двулитров двигател и 200 конски сили, срещу автомобил с конструкция от фибростъкло и материали на база карбонови нишки, с тегло 600 кг, 1.2 литров двигател и 100 конски сили.
При вкарване в серийно производство, има шанс цената на технологичното чудо да се окаже не много по-висока от тази на актуален спортен модел.
_________________ Минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения. (Безвъзвратно изгубено) Tipo 1.4 карбуратор 250 000km без ремонт на двигателя (значи скоро му беше време).
|
Пон Дек 24, 2007 4:14 am |
|
 |
abarth77
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Вто Окт 02, 2007 7:12 pm Мнения: 124 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
Е, аз окрай време съм почитател на малките автомобили със сравнително мощни двигатели. След като направиха революционен скок в развитието на дизеловите двигатели, сега производителите се ориентираха към развитието и на масовите бензинови, които от доста време не бяха "поглеждани". Радващото е, че именно любимата ни марка отново е сред пионерите в това начинание. Първите доказателства за това вече се виждат в последните модели на фирмата под формата на ново поколение турбо мотори с намалена кубатура, доста прилична мощност и изключително приятен разход на гориво.
_________________ FIAT Punto, 1.6 - Power is nothing without control!
|
Вто Яну 01, 2008 9:18 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |