 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 4:15 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Автор |
Съобщение |
Valentin Simeonov
|
 Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Здравей
Решил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел?
Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
|
Чет Фев 01, 2007 12:57 pm |
|
 |
krum_ktk
Кара Симсонка
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 2:46 pm Мнения: 55 Местоположение: София
|
бензинец - тия дизели са мижи да те лажем, чакай само да го пуснат с две врати и земай най - мощния банзин.
БЕНЗИН С ТУРБО - дизелите могат да си ходят при тракторите и локомотивите  товае
|
Чет Фев 01, 2007 1:28 pm |
|
 |
doofiat
|
 Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
Valentin Simeonov написа: Здравей Решил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително!
Определено дизел е най-доброто. Като включиш 5-та и ще видиш какво ускорение ще ти даде само в рамките на 1000 оборота и изпреварването ще е супер лесно без да сменя скоростта. В турбината и дизела е истината.
П.С.Посъветвай се в Ауто Италия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
Чет Фев 01, 2007 1:29 pm |
|
 |
Kuku
|
|
Чет Фев 01, 2007 1:50 pm |
|
 |
Sven
|
В този случай съм за дизела. Все пак това е дизел 2007г. и няма какво повече да се говори.
|
Чет Фев 01, 2007 7:50 pm |
|
 |
spark
|
Те бензинките с турбини май ще ги пускат по-късно.
|
Чет Фев 01, 2007 10:13 pm |
|
 |
Abarth.
|
 Re: Дизел ли да бъде? Бензин ли да бъде новото Браво 2007?
doofiat написа: Valentin Simeonov написа: Здравей Решил съм да сменям Стилото с Браво 2007, но се чудя дали да бъде 1.4 Т-ДЖЕТ 150 к.с.? Или 1.9 16 клапана дизел? Помогнете ми да взема правилното решение! Благодаря предварително! Определено дизел е най-доброто. Като включиш 5-та и ще видиш какво ускорение ще ти даде само в рамките на 1000 оборота и изпреварването ще е супер лесно без да сменя скоростта. В турбината и дизела е истината. П.С.Посъветвай се в Ауто Италия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има а :roll:
|
Пет Фев 02, 2007 1:30 am |
|
 |
BEX---GT---TDi
|
най-малкото ще е по-непретенциозно(дизелът от бензина)
защото по предписание, турбо бензин се кара минимум на 98,
е разбира се предпочитанията на колегата са си лични, ако е рейсър - бензина е по-добре, ако пък иска компромис - по-икономично и вървеж, който ще е доста приличен - дизел, много е просто :mrgreen:
|
Пет Фев 02, 2007 1:44 am |
|
 |
nadq
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 6:38 pm Мнения: 192
|
Аз съм за дизел, щом е чисто нова колата, но факт е, че първоначално е по-скъп. Само първоначално, де  Новите дизеларки, нямат почти нищо общо със тракторите от преди 15 годинки, много поутихнаха, няма вибрации, има тяга...твърдо "за" новия дизел!
_________________ Bravo 1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
|
Пет Фев 02, 2007 7:44 am |
|
 |
Yavor
|
Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите.
ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор.
Цитат: Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има а
Определено дизелите дърпат повече от бензинките - това е свързано с относително по-големия въртящ момент и то в по-никски обороти, което прави дизеловия мотор по 'еластичен' и лесен за каране, колкото и странно да звучи това на всички рацери. Спомнете си дизеловото ГрандеПунто какво правеше с турбинираните бензинки на Италфеста... Въпреки че конете му са доста по-малко - якото дърпане след завоя компенсираше изоставянето на правите.
|
Пет Фев 02, 2007 10:12 am |
|
 |
Abarth.
|
Yavor написа: Ако става дума за пари се прави една проста сметка - кога дизеловия мотор ще избие по високата си цена с икономията спрямо бензиновия. Зависи и какви километри се въртят - ако са малко - по-добре е бензиновия, ако са много - дизеловия ще дава съществена икономия. Наистина новите дизели са съвсем различни ит старите. ХУбаво е да се видят първо цените на различните версии, за да се направи внимателно най-добрия избор. Човек,който си купува кола за 40000лв не мисля,че ще го интерсуват 2л отгоре за турбо бензин срещу печка :roll: Yavor написа: Цитат: Викаш върви повече от турбо бензин,по хубаво ускорение има а Определено дизелите дърпат повече от бензинките - това е свързано с относително по-големия въртящ момент и то в по-никски обороти, което прави дизеловия мотор по 'еластичен' и лесен за каране, колкото и странно да звучи това на всички рацери. Спомнете си дизеловото ГрандеПунто какво правеше с турбинираните бензинки на Италфеста... Въпреки че конете му са доста по-малко - якото дърпане след завоя компенсираше изоставянето на правите.
Абе вие с тия дизели се побъркахте... Цял живот ли все ще икономисвате..Карал ли си турбо бензинова италианка? Ако си карал просто немога да проумея как турбо дизел ти харесва повече като ускорение,темперамент и обороти,ако кажеш,че печката повече те кефи да ти пуши,да ти трака и в 4500rpm да влиза в червеното....
|
Пет Фев 02, 2007 11:32 am |
|
 |
Yavor
|
А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ???
Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....
А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още 'расови', са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат...
Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.
|
Пет Фев 02, 2007 12:00 pm |
|
 |
doofiat
|
Аз лично предпочитам дизела, защото в рамките на 1000 оборота дава такова ускорение, че бензинката ще й трябват 2000 оборота за да го достигне.
Освен това с по-ниските обороти на дизела се щади двигателя и той е по-здрав, отколкото бензинковия.
|
Пет Фев 02, 2007 12:31 pm |
|
 |
Abarth.
|
Yavor написа: А, ТИ турбо печка от новите мотори КАРАЛ ЛИ СИ??? Аз лично съм карал и турбо бензинка, и турбо печка....
А че човека ще дава 40бона за кола, не означава че не си прави сметката. Освен това разликата между двата мотора в консумация вероятно ще бъде доста повече от 2 литра. Особено на градско - печката едва ли ще качи над 7, хайде 8л/100, а още не съм виждал голяма турбинирана бензинка да хапва по-малко от 11, 12,13 та до 15/100 градско с пиленето (а даже и без него). Тия фантастики за икономичните турбинирани бенизинови двигатели, наричани още 'расови', са си само в сферата на митовете и легендите. 1,1 FIRE моторчето на малкото Пунто, със скромните си 50к.с хапва 7-8 бензинец градско, а представи си некви 160-170 магаренца колко искат... Аз предлагам всички рацери да слязат малко от колите, да седнат на бордюра и с едно тебеширче да посмятат на асфалта, белким разберат за какво говорим.
Ми карал съм брава 1.9JTD :roll: Незнам какво толкова им се впечатлявате...върви си,но и дума неможе да става да се сравнява с турбо бензин.Имам приятел с крома 2 2.0 Турбо,като я кара до 2000rpm градско му дава 10 :roll: Можеби стилът ти на каране е такъв,че говориш за такъв разход 
|
Пет Фев 02, 2007 12:40 pm |
|
 |
Yavor
|
Ами за какво има тоя твоя приятел турбо безинка - за да я кара до 2000 оборота ли???
А то до 2000 оборота за бензинов мотор си е мъчение за всички - от колата до шофьора....
Аз моята си я карам между 1500 и 3500 оборота, там мотора е най-гъвкав и еластичен.
|
Пет Фев 02, 2007 1:05 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |