 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 12:45 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
GRANDE PUNTO ???*строго секретно*
Автор |
Съобщение |
bahricin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 3:59 am Мнения: 174 Местоположение: друг
|
 колега разбйрасе че ймаш това право й мйсля че коректнйте крйтйкй са много полезнй й не се дразня от тях...  да прав сй донякъде относно балканскйя манталйтет...точно предй 16 годйнй постъпйх на работа в *тофаш* й тогава се пройзвеждаше само мурат 131 *şahin,doğan,kartal,serçe* за вътрешнйя пазар, нйкакъв експорт...квото дадеш на пазара тва се продава даже й не стйга...1991 пък почна серййно *темпра* пак не стйга ...но прйятелю времената се променйха йнтензйвната глобалйзацйя накара *тофаш/фйат* да сй вземе меркйте ,йначе нямa йзход фалйраш ...западнйте колй заляха й турцйя...й защо не фалйраха ? защото вече почнаха сйлно да конкурйрат на западняцйте с по ефтйнй й по качественй машйнй...й гй йзнасят за цял свят...налй тй казах това е много дълга й шйрока тема йма много да се говорй...повечето колй made in turkey съвсем неса *сглобка* а са сй почтй местно пройзводство ...й накрая малко за * балканщйната* в момента работя в *bosch braking systems-tr*, автомобйлостроенето в турцйя вече е в гйгантскй размерй й такйва термйнй като *балканскй манталйтет* й *некачественост* останаха в йсторйята ,в момента всйчко вървй по световнйте стандартй (iso 9002,iso 14 000,DQS й тн),йнженерйте,технйцйте,технйката й технологййте са на най вйсоко нйво... аз съм жйв свйдетел на тозй преход й да знаете след една две годйнй пройзводственйят капацйтет само на *fiat-tofas* ще надмйне 500 000 годйшно а за другйте *тoyota*,*renault*,ford,honda,hyundai,peugeot да не говорйм...за ментетата й спуканйте амортйсъорй йз *велйколепнйте* пътйща на родната Българйя друг път да сй говорйм ок ... 
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ EX PALİO 1.2 16 V...
|
Пет Юли 14, 2006 3:27 am |
|
 |
bahricin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 3:59 am Мнения: 174 Местоположение: друг
|
 GRANDE SEDAN като челй...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ EX PALİO 1.2 16 V...
|
Сря Авг 23, 2006 1:36 am |
|
 |
chuni
|
На пълно подкрепям казаното по горе.
|
Сря Авг 23, 2006 1:53 am |
|
 |
rustson
Фиат фанатик
Регистриран на: Сря Май 03, 2006 3:48 pm Мнения: 844 Местоположение: София
|
Преди месец бях в Турция и мога да кажа от лични наблюдения че наистина там автомобилостроенето е толкова голяма индустрия че си личи как покрай него се е възродила цялата страна!!! За пътищата им няма да говоря тъй като видях това което е по курортите а там са си първокласни пътища които превъзхождат тези в доста европейски страни!! Но вътре в страната съм почти сигурен че положението е съвсем друго! Както и да е колегата който не се доверява на "турските сглобки" може да си купи нещо немско или японско или поне да се опита, аз лично взимайки под внимание финансовата страна на въпроса нямам никакви предубеждения и проблеми да си купя кола произведена в Турция. Не са един или два пътите в които съм чувал че турските части са по-качествени от европейските им аналози, всички останали твърдения според мен са предубеждения.
Замислете се над следното:
в едни английски завод при техните стандарти и заплати, на колко души могат да си позволят да назначат отговорник за контрол на качеството - да речем на 10 души по един. А в Турция или някоя балканска страна могат да се назначат на всеки 5-ти по един. Останалото са чертежи и схеми които трябва да се спазват и няма отклонения от това.
В резюме всичко опира до личен избор, аз бих избрал по-евтиното което не винаги означава по-некачествено!
_________________ Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
бръм -м
|
Сря Авг 23, 2006 9:30 am |
|
 |
bahricin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 3:59 am Мнения: 174 Местоположение: друг
|
rustson написа: Преди месец бях в Турция и мога да кажа от лични наблюдения че наистина там автомобилостроенето е толкова голяма индустрия че си личи как покрай него се е възродила цялата страна!!! За пътищата им няма да говоря тъй като видях това което е по курортите а там са си първокласни пътища които превъзхождат тези в доста европейски страни!! Но вътре в страната съм почти сигурен че положението е съвсем друго! Както и да е колегата който не се доверява на "турските сглобки" може да си купи нещо немско или японско или поне да се опита, аз лично взимайки под внимание финансовата страна на въпроса нямам никакви предубеждения и проблеми да си купя кола произведена в Турция. Не са един или два пътите в които съм чувал че турските части са по-качествени от европейските им аналози, всички останали твърдения според мен са предубеждения. Замислете се над следното: в едни английски завод при техните стандарти и заплати, на колко души могат да си позволят да назначат отговорник за контрол на качеството - да речем на 10 души по един. А в Турция или някоя балканска страна могат да се назначат на всеки 5-ти по един. Останалото са чертежи и схеми които трябва да се спазват и няма отклонения от това.
В резюме всичко опира до личен избор, аз бих избрал по-евтиното което не винаги означава по-некачествено! колега браво за обектйвността  й ако вй кажа че първйте хйлядй спйрачнй сйтемй за новата дето още несте вйделй *TOYOTA COROLLA* сме гй йзпратйлй за японйя,англйя й южна афрйка й ще продължаваме...й кой от вас ще подозйра че *toyotata* made in england ili japan всъщност е с *некачественй турскй спйрачкй*  персоналът на завода *bosch braking systems tr* е около 250 душй й отдел ОТК само да са най много 10 тйна :o :!: :!: :?: а йначе отговорнйте от качеството на продукцйята са пак 250 душй незавйсймо от поста на който се намйрат...така е й във другйте заводй като тофаш фйат,рено,тойота,,,така че всекй сй вършй работата по схемй ,стандартй,правйла,,, технйкът йлй монтажнйкът нямат шанса да се отклоняват защото почтй всйчко се контролйра от сума тй датчйцй й контролнй компютърйзйранй апаратй,,, 
_________________ EX PALİO 1.2 16 V...
|
Чет Авг 24, 2006 2:22 am |
|
 |
bahricin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 3:59 am Мнения: 174 Местоположение: друг
|
а й голяма част от*common rail*кйте на голямата автойндустрйя на европа (BMW,VW,MERCEDES,FİAT Й ДР) се пройзвеждат пак в БУРСА от *BOSCH AŞ*-RBTR където броят на персонала надхвърля 4 000 душй й това е едйн малък прймер за размера на тозй сектор в TR 
_________________ EX PALİO 1.2 16 V...
|
Пет Авг 25, 2006 1:36 am |
|
 |
FIRE 8V
Фиат маниак
Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 1:32 am Мнения: 570 Местоположение: Обект 9
|
bahricin написа: а й голяма част от*common rail*кйте на голямата автойндустрйя на европа (BMW,VW,MERCEDES,FİAT Й ДР) се пройзвеждат пак в БУРСА от *BOSCH AŞ*-RBTR където броят на персонала надхвърля 4 000 душй й това е едйн малък прймер за размера на тозй сектор в TR 
Наистина съм впечатлен 
_________________ 146E e 188 e 350 https://www.fiat-uno.org/
|
Пет Авг 25, 2006 2:16 am |
|
 |
Логан
|
bahricin написа: :) GRANDE SEDAN като челй...
Аз искам да имам тази кола.....къде да се запиша......
Влюбен съм в нея като пъпчив "пубертизиран" петокласник....... 
|
Пет Авг 25, 2006 9:16 am |
|
 |
phoenix
|
ох и на мен този гранде Пунто седан много ми допадна, изглежда голяма кола, а и е красива, нормалното пунто много мъничко ми идва, дано и салона на този седан да е малко пипнат откъм комфорт, че онова гранде пунто дето го пробвахме на Копринка беше доста пластмасово вътре
|
Пет Авг 25, 2006 9:30 am |
|
 |
spark
|
По "задницата" на тоя GRANDE PUNTO SEDAN яко е шарил Photoshop-a :mrgreen:
|
Пет Авг 25, 2006 3:27 pm |
|
 |
kiro_of_the_day
|
spark написа: По "задницата" на тоя GRANDE PUNTO SEDAN яко е шарил Photoshop-a :mrgreen:
Колегата bahricin работи в заводите на ФИАТ в Турция, така че - не знам дали е фотошоп!
|
Пет Авг 25, 2006 3:41 pm |
|
 |
EVITA
|
Просто колата е снимана другаде, а не там където са я "турнали". А за Фотошопа просто вади очите обработката. Явно е някой от новите работници в рекламното им студио.
|
Пет Авг 25, 2006 3:47 pm |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
съвсем скоро се появи шпионска снимка на тази кола
така че това синьото не би трябвало да е реална снимка на колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пет Авг 25, 2006 4:06 pm |
|
 |
bahricin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 3:59 am Мнения: 174 Местоположение: друг
|
spark написа: По "задницата" на тоя GRANDE PUNTO SEDAN яко е шарил Photoshop-a :mrgreen:  за фотошопа немога да вй кажа нйщо...но както знаете някой колй еднй й същй по платформа показват разлйкй според вкуса на пазара й страната в която се пройвеждат...само едйн прймер ако невй мързй прегледайте сайтовете на фйат й там ще вйдйте че заднйцата на *FİAT ALBEA* made in tr ,made in brazilia,made in south afrika не сй прйлйчат...тазй снймка на седана ГП до колкото разбрах е от бразйлско автоспйсанйе днес показах снймката(в горнйте постове пак съм го пйсал)на колега тестпйлот от тофаш й той ме уверй че D-200 (гп седан) в тр ще е малко по разлйчно поне отзаде с това на снймката(ако е лъжа да е негова)...а що се отнася за шпйонската снймка някой работй се правят за *заблуда на протйвнйка* ,вйдял съм маскйранйя седан й от заде ймаше грубо прйкрепенй стопове на сегашната *мареа * 
_________________ EX PALİO 1.2 16 V...
|
Съб Авг 26, 2006 1:49 am |
|
 |
bahricin
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 3:59 am Мнения: 174 Местоположение: друг
|
 йграят сй фотоджййте бе...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ EX PALİO 1.2 16 V...
|
Нед Сеп 10, 2006 10:33 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |