|
|
Дата и час: Нед Апр 28, 2024 7:39 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
doofiat
|
Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.
|
Съб Сеп 09, 2006 9:21 pm |
|
|
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
doofiat написа: Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.
Мерси
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Съб Сеп 09, 2006 10:05 pm |
|
|
Esper
|
То тема ли е да я опишеш :mrgreen:
За мен беше полезна дотолкова, че си проверих свещите - познатите симптоми - изпушване при първоначално палене, претрисане на мотора в първите 2-3мин... Оказа се че съм без една. Пак добре, като се има предвид че на 2 пъти ми залепва релето дето дава ток на свещите и ми смъкваше акумолатора до дупка :evil:
Реших да се доверя на Mitko и смених всичките с чешки. Не беше трудно, като се има предвид че са САМО по 6.50 бройката
Ще видим след някой и друг месец.
Четох из постингите и за масло в наФтата - аз винаги слагам около 200-300 грама на един резервоар. Чувал съм го от баща ми и мисля че е доста добре за помпата и дюзите. Нямам идея дали има осезаем ефект - не съм карал с "чиста" нафта и нямам база за сравнение :roll:
Иначе ползвам двутактово - каквото намеря.
|
Пон Сеп 11, 2006 11:29 pm |
|
|
phoenix
|
aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е така
|
Вто Сеп 12, 2006 1:20 pm |
|
|
doofiat
|
phoenix написа: aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е така
Виж сега и аз не се заяждам и не ми е това целта, но в "белите държави" не се занимават да си тровят нервите като нас. Те направо като зачестят проблемите я кара докато спре и я продава - не я ремонтира, а си купува нова.
Иначе у нас горивата са си с лошо качество в това няма спор.
|
Вто Сеп 12, 2006 1:43 pm |
|
|
doofiat
|
Искам да питам на Брадва ми смукача, ако прави проблеми може ли да се установи на диагностика това?
|
Вто Сеп 12, 2006 1:45 pm |
|
|
phoenix
|
ставаше дума не как правят в чужбина,
а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............."
п.с.
не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времето
|
Вто Сеп 12, 2006 5:41 pm |
|
|
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
вчера вечерта закарах колата на майстора за който бях писсал по горе и днес на обяд си е взех беше ми измерил компресията която е 27,27,22,25 каза ми че единия целиндър е малко слаб но и така мога да е карам , също така съм имал развалена дюза и е оправил и за това ми взе 30лв. за сега като паля се държи добре сравнение с преди и не пропушва , както и не претриса двигатела, но ще чакам сутринта да видя как ще се държи колата.*дано е добре , ако някой е запознат какви трябва да са стойностите може да изкоментира мойте как са.
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Вто Сеп 12, 2006 8:03 pm |
|
|
Todor_Gagovski
Кара кола
Регистриран на: Сря Юли 20, 2005 11:48 am Мнения: 315 Местоположение: Пловдив
|
phoenix написа: ставаше дума не как правят в чужбина, а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............." п.с. не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времето
И аз съм на това мнение какво масло какви 5 лева и какво ще смаже това масло най много нагар по дюзите ама колите са си ваши както каза Нино дано някой стар майстор не ви каже да слагате виолетки
_________________ BRAVA 1,6 16V ELX-
|
Вто Сеп 12, 2006 8:11 pm |
|
|
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
днес колата запали от раз и въобще не прекъсваше надявам се вече да не ми прави проблеми.
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Сря Сеп 13, 2006 4:26 pm |
|
|
doofiat
|
И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно.
П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.
|
Сря Сеп 13, 2006 5:05 pm |
|
|
phoenix
|
ми не точно с подкачването, а с клапана дето задържа нафтата да не се връща обратно..........пробвай с присадка за почистване и не слагай масло в нафтата........би трябвало да помогне. п.с.
е ако не е нещо драстично износено клапанчето де, тогава не знам за магически присадки дето да ремонтират без демонтаж :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: макар че то какво ли не е измислено вече
|
Сря Сеп 13, 2006 5:58 pm |
|
|
doofiat
|
Ами пробвах с присадка. Дори я концентрирах и сложих цялата, но на 15-20 литра нафта.
Добре де къде да ходя мамка му! Не знам вече сервизи, където да не съм обиколил по един или друг повод. Не ми се ходил в Пловдив, защото в петък ще пътувам до Русе и малко ще ми дойде пътя множко.
Дайте съвет бе хора!
|
Сря Сеп 13, 2006 10:06 pm |
|
|
doofiat
|
Nino написа: doofiat написа: И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно.
П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък. Охо, това е ново 20-се.Изобщо не си прави труда да ходиш до Ванто, щото няма да ти помогнат.Понамирисва ми на проблем с горивоподкачващата помпа.Преди имах Брава 1.9d... значи за това швабите и бяха сложили електрическа горивоподкачваща помпа!!! Нафтовата помпа беше Бош.Още като дадях контакт и се чуваше как почва да работи и качва гориво.Но вслушай се и в съвета на Phoenix.... провери и това.Само дето си мисля,че на Ванто дизеловите мотори не са им силната страна.Не знам, ти трябва да вземеш решението.
Но добре де, аз сега разсъждавам така, ако има проблем с подкачването на горивото, защо няма загуба на мощност, няма замисляне при подаване на газ. Освен това като запали сутринта или веднъж запалили вече след това няма проблем с паленето. Но има сиво пропушване и тоя пушек има остра миризма. От какво може да е?
|
Сря Сеп 13, 2006 10:13 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|