Дата и час: Нед Апр 28, 2024 7:39 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 137 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
Пак тоя дизелак 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.


Съб Сеп 09, 2006 9:21 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
doofiat написа:
Присадката е STP тъмносиня от ОМВ. Струва 15 лева.

Мерси :wink:

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Съб Сеп 09, 2006 10:05 pm
Профил
UNREAD_POST 
То тема ли е да я опишеш :mrgreen:
За мен беше полезна дотолкова, че си проверих свещите - познатите симптоми - изпушване при първоначално палене, претрисане на мотора в първите 2-3мин... Оказа се че съм без една. Пак добре, като се има предвид че на 2 пъти ми залепва релето дето дава ток на свещите и ми смъкваше акумолатора до дупка :evil:
Реших да се доверя на Mitko и смених всичките с чешки. Не беше трудно, като се има предвид че са САМО по 6.50 бройката :wink:
Ще видим след някой и друг месец.
Четох из постингите и за масло в наФтата - аз винаги слагам около 200-300 грама на един резервоар. Чувал съм го от баща ми и мисля че е доста добре за помпата и дюзите. Нямам идея дали има осезаем ефект - не съм карал с "чиста" нафта и нямам база за сравнение :roll:
Иначе ползвам двутактово - каквото намеря.


Пон Сеп 11, 2006 11:29 pm
UNREAD_POST 
aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е така


Вто Сеп 12, 2006 1:20 pm
UNREAD_POST 
phoenix написа:
aве хора това с маслото и аз съм го чувал, ама дали е наистина така.........в смисъл да е добре, всички сме чували такива истории и някой ги използват, ама в действителност нали знаете колко хора работят, колко сметки са това и колко време е нужно за да се направи една помпа, та ако наистина трябва да се добвая малсло може би ще си го пуше в самата сервизна книжка........Освен това колите които се карат на запад (в "белите" държави) надали някой си играе да слага каквото и да е освен товаа което излиза от колонката с надпис ДИЗЕЛ..... и си мисля че чак като дойдат тука се започват проблемите щото всеки слага НЕЩО в нафтата, а и тя самата не е цвете за мирисане............точно затова аз лично слагам просто още един филтър с прозрачна чашка за да виждам какво става......не целя да се заяждам с никой ама все пак помислете си....кога започват проблемите с мотора в Германия или в България..........и защо е така


Виж сега и аз не се заяждам и не ми е това целта, но в "белите държави" не се занимават да си тровят нервите като нас. Те направо като зачестят проблемите я кара докато спре и я продава - не я ремонтира, а си купува нова.
Иначе у нас горивата са си с лошо качество в това няма спор.


Вто Сеп 12, 2006 1:43 pm
UNREAD_POST 
Искам да питам на Брадва ми смукача, ако прави проблеми може ли да се установи на диагностика това?


Вто Сеп 12, 2006 1:45 pm
UNREAD_POST 
ставаше дума не как правят в чужбина,
а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............."
п.с.
не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времето


Вто Сеп 12, 2006 5:41 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am
Мнения: 197
UNREAD_POST 
вчера вечерта закарах колата на майстора за който бях писсал по горе и днес на обяд си е взех беше ми измерил компресията която е 27,27,22,25 каза ми че единия целиндър е малко слаб но и така мога да е карам , също така съм имал развалена дюза и е оправил и за това ми взе 30лв. за сега като паля се държи добре сравнение с преди и не пропушва , както и не претриса двигатела, но ще чакам сутринта да видя как ще се държи колата.*дано е добре :D , ако някой е запознат какви трябва да са стойностите може да изкоментира мойте как са.

_________________
Fiat Marea 1,9TD100


Вто Сеп 12, 2006 8:03 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Юли 20, 2005 11:48 am
Мнения: 315
Местоположение: Пловдив
UNREAD_POST 
phoenix написа:
ставаше дума не как правят в чужбина,
а за това че след като този двигател е изчислен и направен от една камара специалисти и сто хиляди формули да работи без да се слага масло....може би така трябва и да се използва....все пак хората са изчисли помпата и дюзите за работа с чиста нафта.......може би ако има масло ще прави нагар на дюзите....примерно....или хората щяха да си го напишат в спецификацията и като ти го дадаат от магазина да ти кажат: "ей и не забравяй да сипваш масло в нафтата..............."
п.с.
не се заяждам но все пак съм учил двигатели и като се сетя как се изчислява всичко......дори най малкия детайл все ми се струва че това с маслото е една всеобща заблуда която идва от миналото и така си върви през времето



И аз съм на това мнение какво масло какви 5 лева и какво ще смаже това масло най много нагар по дюзите ама колите са си ваши както каза Нино дано някой стар майстор не ви каже да слагате виолетки

_________________
BRAVA 1,6 16V ELX-


Вто Сеп 12, 2006 8:11 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am
Мнения: 197
UNREAD_POST 
днес колата запали от раз и въобще не прекъсваше надявам се вече да не ми прави проблеми. :D

_________________
Fiat Marea 1,9TD100


Сря Сеп 13, 2006 4:26 pm
Профил
UNREAD_POST 
И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно.

П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.


Сря Сеп 13, 2006 5:05 pm
UNREAD_POST 
ми не точно с подкачването, а с клапана дето задържа нафтата да не се връща обратно..........пробвай с присадка за почистване и не слагай масло в нафтата........би трябвало да помогне. п.с.
е ако не е нещо драстично износено клапанчето де, тогава не знам за магически присадки дето да ремонтират без демонтаж :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: макар че то какво ли не е измислено вече


Сря Сеп 13, 2006 5:58 pm
UNREAD_POST 
Ами пробвах с присадка. Дори я концентрирах и сложих цялата, но на 15-20 литра нафта.

Добре де къде да ходя мамка му! Не знам вече сервизи, където да не съм обиколил по един или друг повод. Не ми се ходил в Пловдив, защото в петък ще пътувам до Русе и малко ще ми дойде пътя множко.

Дайте съвет бе хора!


Сря Сеп 13, 2006 10:06 pm
UNREAD_POST 
Nino написа:
doofiat написа:
И аз ще вземам Брадвата в петъка и ще обикалям по сервизите, защото много ме хвана яд на тая кола. Тая сутрин приложих нов похват за палене. Напомпих преди да запаля, онова гуменото дето се стиска и след това врътнах ключа и запали. Явно имам проблем с подкачването на нафтата при първоначално палене. Както казах, един път запалили колата след това пали безотказно.

П.С. Запизих си час при Ванто трейд, но съм казал на приятели и колеги, ако имат някой добър майстор на дизели да ми се обадят. Ще видим какво ще се окаже в петък.


Охо, това е ново 20-се.Изобщо не си прави труда да ходиш до Ванто, щото няма да ти помогнат.Понамирисва ми на проблем с горивоподкачващата помпа.Преди имах Брава 1.9d... значи за това швабите и бяха сложили електрическа горивоподкачваща помпа!!! Нафтовата помпа беше Бош.Още като дадях контакт и се чуваше как почва да работи и качва гориво.Но вслушай се и в съвета на Phoenix.... провери и това.Само дето си мисля,че на Ванто дизеловите мотори не са им силната страна.Не знам, ти трябва да вземеш решението.


Но добре де, аз сега разсъждавам така, ако има проблем с подкачването на горивото, защо няма загуба на мощност, няма замисляне при подаване на газ. Освен това като запали сутринта или веднъж запалили вече след това няма проблем с паленето. Но има сиво пропушване и тоя пушек има остра миризма. От какво може да е?


Сря Сеп 13, 2006 10:13 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 137 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg