 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 2:05 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
geo_g
Кара Симсонка
Регистриран на: Пет Мар 17, 2006 2:28 pm Мнения: 53 Местоположение: София 03 Възраждане
|
 Въпрос Пунто 1.7Д
Може да е наивно но. Ако свърши горивото(нафта) или отнякъде влезе въздух в горивната система какво се прави, дали се подкачва гориво и се обезвъдушава и откъде или 1.7Д няма нужда от подобни процедури и само въртене на стартер е достатъчно.
p.s. Tова ми е първи дизел, но ще вземе да ми хареса.
Благодаря предварително,
Живи и здрави
|
Пет Май 05, 2006 1:58 pm |
|
 |
Nino
|
 Re: Въпрос Пунто 1.7Д
geo_g написа: Може да е наивно но. Ако свърши горивото(нафта) или отнякъде влезе въздух в горивната система какво се прави, дали се подкачва гориво и се обезвъдушава и откъде или 1.7Д няма нужда от подобни процедури и само въртене на стартер е достатъчно.
p.s. Tова ми е първи дизел, но ще вземе да ми хареса.
Благодаря предварително, Живи и здрави
Здравей Гео, не знам как е при този двигател, но при моето Пунто1.9d няма клапан или подобно нещо за обезвъздушаване.Когато сменям филтъра за горивото го пълня до горе с нафта и не съм имал проблеми.При другата ми кола Рено 1.9d си има помпичка и щуцер за обезвъздушаване.
Ако ти свърши нафтата, според мен би трябвало да подкачиш с въртене на стартера.Ако има проблеми пак, трябва да се напълни и филтъра.Дано не ти се налага. :mrgreen:
|
Пет Май 05, 2006 2:52 pm |
|
 |
geo_g
Кара Симсонка
Регистриран на: Пет Мар 17, 2006 2:28 pm Мнения: 53 Местоположение: София 03 Възраждане
|
Благодаря Нино.
Изненадан съм, че само един колега е запознат с особенностите на дизела. Дано да не се налага, но преди 13 години сме спали на пътя защото в горивната с-ма беше попаднал въздух заради слабо съединеие (при пълен резервоар) отрихме пропуска и го ликвидирахме, но никой от нас нямаше идея, че ситемата се и обезвъздушава. Сутринта един чичо с Камаз спря, разбра проблема, намери пробка за обезвъддушаване и на петата минута вече пътувахме.
Елементарно за запознати!!!!!!!!!!!!!!!
|
Нед Май 07, 2006 2:59 pm |
|
 |
Nino
|
geo_g написа: Благодаря Нино. Изненадан съм, че само един колега е запознат с особенностите на дизела. Дано да не се налага, но преди 13 години сме спали на пътя защото в горивната с-ма беше попаднал въздух заради слабо съединеие (при пълен резервоар) отрихме пропуска и го ликвидирахме, но никой от нас нямаше идея, че ситемата се и обезвъздушава. Сутринта един чичо с Камаз спря, разбра проблема, намери пробка за обезвъддушаване и на петата минута вече пътувахме. Елементарно за запознати!!!!!!!!!!!!!!!
Ха-ха, ами това е така защото от 1992г съм се разделил с бензина, окончателно... и не по финансова причина, а защото: цитат от Пежо или Ситроен форума "МОТОРА Е МОТОР КОГАТО Е ДИЗЕЛ"!!!Това е на майтап разбира се, и дизеловия и бензиновия двигател си имат предимства и недостатъци. :mrgreen:
|
Нед Май 07, 2006 3:05 pm |
|
 |
vesko.t
Член на клуба
Регистриран на: Сря Ное 03, 2004 1:23 pm Мнения: 1120 Местоположение: Бургас
|
 Re: Въпрос Пунто 1.7Д
geo_g написа: Може да е наивно но. Ако свърши горивото(нафта) или отнякъде влезе въздух в горивната система какво се прави, дали се подкачва гориво и се обезвъдушава и откъде или 1.7Д няма нужда от подобни процедури и само въртене на стартер е достатъчно.
Колега,превеждам буквално какво пише по въпроса в чешката книга-при смяна на филтъра преди монтажа същия се напълва с гориво догоре,стяга се ,след това се върти на стартер и трябва да запали-специална процедура и пробка за обезвъздушаване няма...
Ако понякаква причина не запали,например при-по стари и износени ДВГ,се прави стандартната процедура по обезвъздушаване-охлабват се едно по едно леко съединенията на горивните тръбички откъм дюзите,върти се на стартер да се махне въздуха,затягат се и толкова...
Заб:Внимателно с пръскащото гориво !
Успех ! 
_________________
|
Нед Май 07, 2006 5:05 pm |
|
 |
stenli
Кара кола
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm Мнения: 310 Местоположение: Велико Търново
|
Продават се едни гумени круши като на апарат за кръвно налягане-ползват се на по новите френски дизелови автомобили. Всеки може да си го монтира сам трябва нож, две скоби за тръбите. върши идеална работа ако някъде останете без нафта и се налага да се подкачи на ръка
|
Нед Май 07, 2006 5:24 pm |
|
 |
Vladim
|
stenli написа: Продават се едни гумени круши като на апарат за кръвно налягане-ползват се на по новите френски дизелови автомобили. Всеки може да си го монтира сам трябва нож, две скоби за тръбите. върши идеална работа ако някъде останете без нафта и се налага да се подкачи на ръка
Моят двигател си го има фабрично (предполагам). Освен това има клапанче след така наречената гумена круша. След филтъра също има клапанче. Като го сменях собственоръчно имах притеснения дали няма няма да влезне въздух в системата, но уви! След, като врътнах новия и попомпах малко с въпросната помпичка колата запали от раз! Разбира се бях развил болтчето за обезвъздушаване преди това! 
|
Нед Май 07, 2006 11:31 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |