 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 2:09 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
gdd55
|
 Дизелака замразна помощ
Невярвах че толкова лесно замразва нафтата на -10С защото не бях карал печка до сега
Сутринта запалих без проблем трагнах си обаче нещо взе да прекасва по едно време.и краи огасна.вартях като луд нищо сипах 1л бензин на мойте 30л в резервора добавка за 50л против замразване въртя пак неще имах едни шишета нафта в къщи бяха много зле стоплих едното 10л сипах го пак неще то вече и акумолатора иска да ми каже сбогом Гергино. Вдигнах капака и какво да видя инджекторчето за подкачване ръчно на гориво се беше сплескало явно някакав вакум става тука или незнам.
Какво да правя и идея си нямам да седна да се моля ли  някой може ли да ми даде някакъв акъл какво става тука
|
Пон Яну 23, 2006 5:15 pm |
|
 |
ThE_PuNiSHeR
|
на сервиз пич
|
Пон Яну 23, 2006 5:29 pm |
|
 |
pinko168
|
Вкарай я в някой ТОПЪЛ гараж за се размрази нафтата.
Тая нощ ще е още по-студено.
Заради скапаната нафта аз лично се отказах от дизелите :cry:
|
Пон Яну 23, 2006 6:27 pm |
|
 |
Vladim
|
Да, вкарай я на топло, иначе спасение няма. Т.е. има, но ще ти излезе скъпо. Това с доливането на разни неща след, като е станал вече проблема е малко, като след дъжд качулка... Доста се изписа по темата преди да дойдат студовете, както за добавките така и за това откъде да зареждаме. Не искам да ти сипя сол на главата, достатъчно главоболие си имаш. Според това, което си описал означава, че запушването е в горивната помпа или по тръбичката до двигателя. Ако е първото може да вдигнеш помпата, като я раглобиш и видиш дали не е запушена мрежичката откъдето смуче гориво. Ако не е... означава, че мизериите са в тръбичката и спасението е само сгряване на колата в гараж.
|
Пон Яну 23, 2006 6:42 pm |
|
 |
gdd55
|
Наистина много съм прост топъл гараж едвали ще намеря някъде и в сервиза ми казаха след дъжд качулка.Добавката я взех 2.50 лв за 50 литра ама днес трябваше вчера
Внимавайте с тия концетрати за антифриза за минус 25 ли за -30 непомня колко защото като ми го замериха се оказа за -10
|
Пон Яну 23, 2006 6:48 pm |
|
 |
Anaboliy
|
колега проблема ми е до болка познат имах го същия. Някой беше пуснал тена за дизела и наближаващите студове там обясних къв беше проблема. И при мен точно така тожа се беше вакумирало. Кара ли я на сервиз? Интересно ми е дали са разбрали какво е ? Сега още ли ти прави проблем помпичката за ръчно качване на гориво? Пак ли е свита?
|
Пон Яну 23, 2006 7:21 pm |
|
 |
gdd55
|
още е свита ама то от -10 стана -15 така че абсурт да отпусне на сервиз не съм я карал защото имам бензинова бегачка.Да я карам ли на сервиз какъв беше твоя проблем да не са сговняса нещо повече?
|
Пон Яну 23, 2006 7:43 pm |
|
 |
gdd55
|
да вметна само че имам бая шишенца с нафта по 10л от мин вода от шел от лукиол някои даже не знам от каде са и вси4ките са станали на боза.Предния студ такъв ли е бил или и на мен ми се е запушила тая цетка и ако се е запушила защо точно сега точно в студа?
|
Пон Яну 23, 2006 7:47 pm |
|
 |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
Колега пробвай с пистолет за горещ въздух или сушоар, да затоплиш цялата маристрала от резервоара до инжектора и помпата .Малко кофти в тоя студ да се навираш оттолу ама........ като нямаш топъл гараж> :cry:
П.С. Пистолета е за предпочитане!
|
Пон Яну 23, 2006 8:16 pm |
|
 |
gdd55
|
В тоя студ абсурт да лягам под колата колегата Анаболити иска да каже нещо важно и го чакам защото неговия проблем е бил същия.Само ме притеснява от тоя вакуум да не ми замине нещо помпата че хич не е евтина.Дали да не развия някой болт да го изпусна тва налягане дето ми е сплескало помпичката за ръчно подкачване или да чакам да се стопли
|
Пон Яну 23, 2006 8:25 pm |
|
 |
Мирослав
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Сеп 11, 2005 8:29 pm Мнения: 8 Местоположение: Козлодуй
|
Колега ти поне сиссъс дизел- ами аз като съм със 1.6 бензин и мойта не иска да кимне какво да кажа а? Не знам обаче съм бесен. До сега съм имал само фордове дизели и не съм имал проблеми но с този Фиат направо ми се разката майката. Лятото не искаше да пали - айде някакъв си цветен датчик(жълт). Смених го и палеше. Сега в студа пак не иска да пали. Кажете ми какво даправя защото започвам много да намразвам италианките? Поздрави от студения Козлодуй(-18.4)
9
|
Пон Яну 23, 2006 8:33 pm |
|
 |
Vladim
|
FIAT 125s написа: Колега пробвай с пистолет за горещ въздух или сушоар, да затоплиш цялата маристрала от резервоара до инжектора и помпата .Малко кофти в тоя студ да се навираш оттолу ама........ като нямаш топъл гараж> :cry: П.С. Пистолета е за предпочитане!
Има доста пластмаси по нашите коли, а пък и за боята тази топлинна разлика може да е фатална! Този вариант определено не го препоръчвам!
Колега... това с бутилките нафта... много несериозно ми изглежда! Ние тук пишем ли пишем с, каква нафта да се кара...
|
Пон Яну 23, 2006 8:36 pm |
|
 |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
Vladim написа: FIAT 125s написа: Колега пробвай с пистолет за горещ въздух или сушоар, да затоплиш цялата маристрала от резервоара до инжектора и помпата .Малко кофти в тоя студ да се навираш оттолу ама........ като нямаш топъл гараж> :cry: П.С. Пистолета е за предпочитане! Има доста пластмаси по нашите коли, а пък и за боята тази топлинна разлика може да е фатална! Този вариант определено не го препоръчвам! Колега... това с бутилките нафта... много несериозно ми изглежда! Ние тук пишем ли пишем с, каква нафта да се кара...
Все пак трябва да се нагрява от правилното разтояние! Ясно е че ако е от много близо и със пистолета ,може да стане беля.Просто го казах защото помогна на един приятел.Пак гаража е най-добре ама...
П.С. Ако развиеш "някой" болт ще влезе въздух и ще запалиш още по-трудно.
|
Пон Яну 23, 2006 9:31 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
Мирослав написа: Колега ти поне сиссъс дизел- ами аз като съм със 1.6 бензин и мойта не иска да кимне какво да кажа а? Не знам обаче съм бесен. До сега съм имал само фордове дизели и не съм имал проблеми но с този Фиат направо ми се разката майката. Лятото не искаше да пали - айде някакъв си цветен датчик(жълт). Смених го и палеше. Сега в студа пак не иска да пали. Кажете ми какво даправя защото започвам много да намразвам италианките? Поздрави от студения Козлодуй(-18.4)
проблема не е в това дали е форд или фиат проблема е в състоянието на колата сигурен съм че в козлудуй днес са се движили фиати
9
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Пон Яну 23, 2006 10:15 pm |
|
 |
Pecho
Фиат маниак
Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm Мнения: 674 Местоположение: София, Илинден
|
Колеги, не искам да ви дразня, ама до миналата година карах Типо 1.9 TD - за 4 години един-единствен път съм имал проблем с паленето - при -14 градуса и 2 изгорели подгревателни свещи (и двигателят не беше първа младост - 220 хиляди км официални).
Откъде зареждате тая нафта, дето замръзва при -10 градуса?!
|
Вто Яну 24, 2006 12:10 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |