 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 2:05 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
За дизелът и настоящия студ!?
Автор |
Съобщение |
Vladim
|
 За дизелът и настоящия студ!?
Колеги, някой от вас да е ползвал добавка "Diesel fless fit" на Liqui Moly ( http://www.liqui-moly.de)?
Последна промяна Vladim на Чет Яну 26, 2006 3:25 pm, променена общо 3 пъти
|
Нед Яну 22, 2006 5:41 pm |
|
 |
NIGHT^WALKER
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 12:08 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
Аз ползвам на кастрол една добавка за гориво иначе за тая не съм чувал. Но пък съм чувал добри отзвуци за тая фирма
_________________

[Skype - FIAT_FREAK
|
Нед Яну 22, 2006 5:50 pm |
|
 |
Vladim
|
Аз се респектирах от фирмата, като разгледай сайта и. Иначе добавката си я купих от Билла. Спрях на едно ОМV преди това за да я търся, но се оказа, че нямат никаква добавка против замръзване!
И все пак... моля за мнение от хора, които от дълго време карат дизелови автомобили-има ли шанс хубава нафта (от ОМV) да замръзне при минус 15 градуса?
|
Нед Яну 22, 2006 5:55 pm |
|
 |
Anaboliy
|
Да ти кажа чесно предния сту имах проблем но той не е бил от замръзнала нафта. Всичките проблеми и оплаквания дето имах са били свързани с едно мн просто и елементарно нещо.След намесата на майстор (мн добър) срещу смешната сума от 15 лв вече (да чукна на дърво) нямам никакви ядове. Цетката която е на сондата в резервара беше толкова запушена че човека направо се очуди че върви  изчестиго и вече всичко е от.Иначе и аз сипах днес Кастролл ТДА че нали дават някакви яки студове та да видим дано няма проблем
|
Нед Яну 22, 2006 6:39 pm |
|
 |
perlsite
Фиат маниак
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am Мнения: 712 Местоположение: София
|
Аз заредих почти до горе с Alpine дизел, за който OMV твърдят, че издържа до -25 градуса... и се моля да не става по-студено от -20 :mrgreen:
Аз също търсих добавки... но се оказа, че на 2 бензиностанции нямаше нищо :roll: и реших направо Alpine-a да сипя 
_________________ FIAT Marea
|
Нед Яну 22, 2006 7:21 pm |
|
 |
Nino
|
При последното ми зареждане в петък, юнака на колонката в OMV ме попита защо слагам добавка като "алпийският" им дизел (този, по-скъпият) държал до минус 25 С.Аз все-пак сложих (TDA CASTROL). Не знам, след няколко дни ще дойде "денят на истината".
Иначе TDA CASTROL я има на бензиностанциите Лукойл.
23.28 LZT ... Май дойде, вън вече вали сняг! Умната утре.
|
Нед Яну 22, 2006 11:50 pm |
|
 |
Nino
|
|
Пон Яну 23, 2006 2:31 pm |
|
 |
perlsite
Фиат маниак
Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:19 am Мнения: 712 Местоположение: София
|
Запали днес към 17:00 дизелката при -11 (от нощес не е пипана колата) но от 2-рото врътване на ключа... ще погледна пак какво е положението с антифриза за да няма неприятни изненади...
Работеше двигателя неравномерно на празен ход около половин-една минута, след което всичко беше ок.
Интересно ми е на какво точно се дължи неравномерната работа ("стегнати" цилиндри, замръзнало гориво... и т.н...?) и разбира се какви са негативите в/у автомобила, в частност върху двигателя при паленето и карането при тези температури (и очакваните още по-ниски)?
_________________ FIAT Marea
|
Пон Яну 23, 2006 8:13 pm |
|
 |
Vladim
|
Аз запалих без проблем на втората секунда от завъртането. Първите 3-4 секунди двигателя тресеше, явно някой цилиндър се правеше на интересен  Но разбира се това бе сутринта в 6 часа и бе само -8 (жега демек :mrgreen: ). Ще видя утре сутрин, как ще е 
|
Пон Яну 23, 2006 8:45 pm |
|
 |
gdd55
|
тя и мойта запали чакмак/от пържия път без празен оборот на въртене/ на -11 минах 10км и след това може да прочетете темата дизелака замразна помощ
|
Пон Яну 23, 2006 9:11 pm |
|
 |
Anaboliy
|
а ти прочете ли какво съм писал по нагоре? и не отговори какео стана в сервиза
|
Пон Яну 23, 2006 9:20 pm |
|
 |
gdd55
|
Anaboliy написа: а ти прочете ли какво съм писал по нагоре? и не отговори какео стана в сервиза
Май се пообарка малко  тука коментирахме въпроса viewtopic.php?t=4027 
|
Пон Яну 23, 2006 9:33 pm |
|
 |
Anaboliy
|
дам извинявай не видях. Ми видя ли какво писах мога да ти кажа как го оправи човека Смисал как разглоби там сондата и как я почисти но да ти кажа за 10-15 лв по добре отиди при майстора иначе извади помпичката - тая гумената да се опражи и да поеме малко жаздух после я слойи и пробвай при мен запалис високи обороти (форсиране) от страх да не угасне стигнах до майстора и за 30 мин някаде беше ОК доста проблеми изчезнаха
|
Пон Яну 23, 2006 9:39 pm |
|
 |
gdd55
|
Anaboliy написа: дам извинявай не видях. Ми видя ли какво писах мога да ти кажа как го оправи човека Смисал как разглоби там сондата и как я почисти но да ти кажа за 10-15 лв по добре отиди при майстора иначе извади помпичката - тая гумената да се опражи и да поеме малко жаздух после я слойи и пробвай при мен запалис високи обороти (форсиране) от страх да не угасне стигнах до майстора и за 30 мин някаде беше ОК доста проблеми изчезнаха
това е доста полезна за мен информация.Ще пробвам утре а тази цетка каде се намира мога ли сам да си я отпуша или е доста сложно?
|
Пон Яну 23, 2006 10:27 pm |
|
 |
Anaboliy
|
ми не е мн сложно значи под всички кори в багажника има едно крагло капаче с 3 винта мисля че беше. развиват се и стигаш до резервара. вадиш всички маркучи и завъртах да се отвия, внимателно вадиш сондата и ще се ориентираш как се разглобява (вадиш маркучи и внимателно с ъкъл) почистваш и затварях и после забравяш за проблема .
Айде сега 15 лв  )) спести ходенето при майстор , а пък и ако попаднеш на некав неразбиращ...
|
Пон Яну 23, 2006 10:48 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |