Дата и час: Нед Апр 28, 2024 1:31 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Съвет за покупка на дизелов Фиат 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Апр 14, 2009 1:47 am
Мнения: 2
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST Съвет за покупка на дизелов Фиат
Привет на всички! След 2 бензинови коли реших да си взема дизелак, само че още се чудя какъв. Търся си нещо до 5000лв горе-долу и забелязах че на фиат цените са паднали доста а и от тук таме все повече чувам приятни отзиви за тези автомобили (аз нямам никакъв опит с италиански коли).
Спрял съм се на няколко модела и съответно 2 агрегата дизелови на фиат и реших от тук да добия малко повече информация какво ме чака ако стана собственик на фиат.
Става дума за моделите Браво/Брава и Мареа, и двигателите 1.9JTD i 2.4JTD. Какви са предимствата/недостатъците на съответните агрегати и модели сравнени да речем с 1.9 ТДИ 90/110коня мотора на ВАГ (Сеат Толедо е другата ми алтернатива) или просто като цяло. Кой модел + двигател би бил по подходящ за мен. Мисля да използвам колата както из град с малък трафик, така и често извън града, търся стабилен на пътя автомобил с добра (кажи-речи) бензинова динамика. Предполагам че JTD e по добрия избор между ТД и JTD на Фиат.
Благодаря предварително на включилите се по темата!

Надявам се темата ми да е за този раздел от форума, ако не моля модераторите да я преместят там където сметнат за необходимо.

П.П.
Защо има 2 форума на фиатклуб-българия :) ?


Вто Апр 14, 2009 2:43 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
JTD е модерната common-rail технология и това е тазликата с обикновеното TD. Разхода е по-нисък, а динамиката е завидна. Това е и разликата спрямо моторите на VAG където системата е помпа-дюза (времето показа, че common-rail e по-добрата технология). Вече дали 4 или 5 цилиндров дизел решаваш ти. 5 цилиндровия е доста по-мощен но и разхода му е малко по-висок.

PS: Забравих да спомена, че именно FIAT групата са тези, които първи прилагат common-rail при автомобилите и приказките "италиянци и дизел" са най-малко смешни. Дефакто най-големия производител на дизелови системи Bosch, купува технологията от FIAT за около 34 милиона евро.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Вто Апр 14, 2009 8:26 am
Профил ICQ YIM

Регистриран на: Вто Апр 14, 2009 1:47 am
Мнения: 2
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
Това че JTD е common rail ми е ясно, както и че 1.9тди си е турбо дизел интерколер... Това за въвеждането на common rail системата от фиат също съм го чувал (преди 20 и отгоре години май) :)
Не ми стана ясно само: 5 цилиндровия е 2.4JTD, а 4 цилиндровия е 1.9JTD така ли? То е естествено по големия мотор да гори повече и да върви съответно повече... Мисълта ми беше по скъпа ли му е подръжката, консумативите му и ремонтите като цяло на 2.4 спрямо 1.9?


Вто Апр 14, 2009 6:54 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Да 2.4 е 5 цилиндров. Не знам дали на сайта на axm-auto има грешка но дават еднакви цени за ангренжните компкети (ремък и 2 ролки) - 215лв за оригинален FIAT комплект. Картера на 2.4 със сигурност е по-голям

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Вто Апр 14, 2009 7:16 pm
Профил ICQ YIM
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg