 |
|
Дата и час: Сря Апр 30, 2025 7:54 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Бравата ми пали трудно първия път
Автор |
Съобщение |
angel_djorgov
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Мар 19, 2009 1:53 pm Мнения: 6 Местоположение: Самоков
|
 Бравата ми пали трудно първия път
Здравейте колеги, проблема ми е следния:
имам фиат брава ТД 100, смених свещите, акумолатора, филтрите, но колата пак върти поне 30 сек за да запали, и през това време изкарва много черен дим. След като запали веднъж, после пали отраз, даже и ако не е загряла още. Иначе си върви както трябва както като я взех миналата пролет. Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помогне.
|
Чет Мар 19, 2009 2:39 pm |
|
 |
specialista
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm Мнения: 190 Местоположение: Ямбол
|
Приятелю , с този черен пушек направо ме разби.Много конкретно си го написал и браво за това ако е истина все пак.
Слабото място на ТД100 е че след време почва да смуче въздух.При палене в помпата има повече въздух отколкото нафта и нещата няма как да се случат.Затова и въртиш дълго докато си подкачи и се напълни системата.Втози момент няма как да има пушек па макар и черен! Все пак има и незначителна вероятност да си прав но тя е по-малка и от една стотна от процента и за това задавам въроса-кога сменя ангренажен ремък и имали общо това с началото на проблемите ти.Ако си (прав) за пушека трябва да се проверят няколко неща:центровката на ремъка,центровка на ГНП,компютърен тест на авансатора и работата на (умната) дюза.
Успех!!!
|
Чет Мар 19, 2009 11:45 pm |
|
 |
angel_djorgov
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Мар 19, 2009 1:53 pm Мнения: 6 Местоположение: Самоков
|
Благодаря за бързия отговор. Ремъка съм го сменил като я взех и нямаше проблеми след това. Иначе съм от Самоков и там ми казаха, че може да е и от дюзите или от поткачването на нафтата, както ти казваш. Ако е така какво може да се направи по въпроса? Предварително благодаря!!! 
|
Пет Мар 20, 2009 9:52 am |
|
 |
specialista
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm Мнения: 190 Местоположение: Ямбол
|
Мисля че съм описал точно какво и как да се направи на ТД100 някъде но сега не ми се рови така че трябва да пиша на ново.1.Системата трябва винаги да е пълна и то само с нафта(въздуха е враг на дизела).Ако има въздъх,както знаеш той търси най-високото място да се закотви и това място по една случайност в твоята кола е горивния филтър.Горивната помпа засмуква въздуха и от там нататък е ясно .
2.Какво е направил конструктора някога? Сложил е една "круша" която е с две предназначения:хим да си подкачиш гориво,хем и върши ролята на обратен клапан.Вътре в щуцерите на крушата има клапани които с времето от замърсяване или износване не уплатняват добре.Сещаш се какво се случва.
3.Как да излезем от ситуацията като не ни е ясно какво точно става,дали са само клапаните или има и не херметичност на системата и отнякъде постъпва въздух с горивото?За този модел горещо препоръчвам смяна на горивопровода с такъв прозрачен на следните места:преди и след крушата;преди и след горивен филтър;преди и след ГНП.Ако се замисли човек две от местата се дублират но така е по-ясно и запомнящо се.По този начин ще се следи по време на работа преминават ли мехури с въздух към ГНП и от къде идват,защото може от резорвоара да няма ,а след филтъра да има.Другата стъпка е смяна на маркучита за излишна нафта на всички дюзи +този от умната към ГНП + този към авансатора.Има още един .но там неможе да се бръкне ,ако някой успее на място даго смени и него-става въпрос за този който отива към клапата за реакция в зависимост от надува на турбото.
4.Когато се сменя горивопровода се прави ревизия на крушата(тя трябва пуска само в една посока),ако пуска има два варианта или смяна или се монтира допълнително клапан между филтъра и ГНП.
След всички мъки да го напиша сега трябва само някой да се заеме сам и да си реши проблемите.Очаквам почерпки. Успех на борещите се с феномена въздух в ТД100!!!
|
Пет Мар 20, 2009 8:09 pm |
|
 |
angel_djorgov
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Мар 19, 2009 1:53 pm Мнения: 6 Местоположение: Самоков
|
 Благодаря!!!
|
Пон Мар 23, 2009 12:30 pm |
|
 |
balabana
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 10:34 pm Мнения: 2
|
 Re: Бравата ми пали трудно първия път
Имам проблем с колата фиат 100 тд. Сутрин когато е студено пали много трудно, след около 5-6 сериозни завъртания, държи мн ниски обороти в началото, и излиза много, ама много черен дим,силно тракане.Като загрее малко няма проблеми пали си през целия ден на следващата сутрин пак така.Свещите не са, ГНП то казаха че не е, въздух във системата няма гаранция всички маркучи бяха сменени с прозрачни, и пак нищо не стана проблема остава.Моля за съвет
|
Сря Мар 07, 2012 7:08 pm |
|
 |
ChOsT_DoG
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Ное 30, 2008 10:32 pm Мнения: 198 Местоположение: София 17 Витоша
|
 Re: Бравата ми пали трудно първия път
ако си вземете бензинова кола няма да имате тези проблеми  ще са други но по лесни за оправяне 
_________________ Fiat marea 1.6 - 16v Fiat marea 1.6 - 16v Weekend
|
Пет Мар 09, 2012 12:57 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Re: Бравата ми пали трудно първия път
ChOsT_DoG написа: ако си вземете бензинова кола няма да имате тези проблеми  ще са други но по лесни за оправяне  И това в дизеловия раздел. Еретизъм.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пет Мар 09, 2012 1:12 pm |
|
 |
ChOsT_DoG
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Ное 30, 2008 10:32 pm Мнения: 198 Местоположение: София 17 Витоша
|
 Re: Бравата ми пали трудно първия път
не бре съвет 
_________________ Fiat marea 1.6 - 16v Fiat marea 1.6 - 16v Weekend
|
Съб Мар 10, 2012 6:43 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |