Дата и час: Пет Ное 01, 2024 2:57 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
Смяна на горивен филтър на Пунто 2 ? 
Автор Съобщение
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 19, 2007 2:21 pm
Мнения: 37
Местоположение: друг
UNREAD_POST Смяна на горивен филтър на Пунто 2 ?
Колеги кажете как се сменя този филтър ? Днес заничах оттук оттам , ама не смея да свалям нищо да не прецакам нещо.Ако може да обясните или нещо схемичка да дадете ще ви бъда благодарен !!! :)


Сря Юли 30, 2008 12:00 am
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Чет Мар 06, 2008 3:00 pm
Мнения: 7
Местоположение: София 14 Искър
UNREAD_POST Филтър
Колега, моят сам си го сменях и така се научих, кое и как. При мен лично става по следния начин. ;)
1. Сравняваш стария със новия филтър ( всичко трябва да е идентично )
2. Предварително трябва да си наточиш малко нафта в шише ( за бъдещето обезвъздушаване след монтажа )
3. Трябва да затегнеш на новия филтър пластмасовото кранче или там както му се вика за да не ти потече нафтата
4. Развиваш стария филтър който може много яко да е спекъл ( моя го развивах на менгеме след като го бях разкачил със се алуминиевото блокче за което е завит)
5. Почистваш всичко, което е между филтъра и блокчето ( така ми се струва редно )
6. Оглеждаш стария филтър вътре около резбата дали няма някоя заблудена стружка ( все пак ги правят на поточна линия )
7. След като всичко е наред леко намазваш на филтъра гумичката и там където прави контакт със нафта с цел да лепне хубаво и да се затегне по-добре за да не се получи теч.
8. Сега идва момента в, който трябва да се сложат буксите на блокчето и двата горивни маркуча които се притягат значително, но преди това трябва да почистиш четирите шайби на щуцерите (болтовете на маркучите) и самите щуцери.
Понеже аз нямам обезвъздушаваща круша за изгонване на въздуха( най-големия враг на дизела) разказвам моя случай.

9. Затягам първо входящия маркуч и започвам да наливам нафтичка (от предварително наточената в шишето) в горивния филтър докато не прелее и след това вече слагам и затягам хубаво маркуча които води към ГНП.
10. За десерт ако всичко е протекло както трябва се пали колата с идеята, че има малко въздух които ще го изгониме на стартер, ако не запали от раз (което ще е голям късмет)

Та значи палиш и ще се закашля както всеки ден докато не стигне въздуха до помпата и тогава ще се задави, но ти ще си подготвен за случая и няма да и дадеш да те изненада а ще и подаваш равномерно газчица за да не загасне и ще я оставиш да си поработи 5 мин за да си сигурен че всичко е ток и мисията е завършена.

Ако не запали от раз или се задави от останалия въздух ще държиш на стартер докато запали пущинака ;)

Честито за новия горивен филтър и добре свършената работа ;)

_________________
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7 DS 176B3.000


Съб Авг 09, 2008 4:24 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 2 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg