Дата и час: Вто Май 20, 2025 1:35 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Fiat palio-1.7td проблем с датчика за водата 
Автор Съобщение
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 06, 2007 9:11 pm
Мнения: 40
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST Fiat palio-1.7td проблем с датчика за водата
Здравейте, не знам дали ми отчита правилно проклетия датчик! Ако накой има наблюдения върху фиат палио 1.7тд - да помага. Обяснявам - ако приемем че датчика е разграфен до 100 градуса, на мен ми показва 25 градуса, но парното блъска яко горещо, не знам какво става, помагайте със съвети!


Вто Мар 06, 2007 10:22 pm
Профил
UNREAD_POST 
Според мен имаш проблем с термостата.
Иначе, колата може и да не е загряла, но парното пак ще духа жегаво.


Вто Мар 06, 2007 10:49 pm
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm
Мнения: 1403
Местоположение: пловдив
UNREAD_POST 
проблема не е в термостата а най вероятно в датчика, някой колега със същия двг ако може да измери стойностите на неговия при студена и загряла кола и да ги сравниш с твоя ще е най добре другия вариант е уреда на таблото да се бъзика

_________________
TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
Изображение


Вто Мар 06, 2007 11:06 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка

Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm
Мнения: 495
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Проблема не може да бъде в термостата в този случай. Водата отива към парното, щом термостата отвори.
А датчика е на главата, в 1-ви кръг, преди термостата и парното.
По-вероятно проблема да е в датчика или в уреда на таблото.
Съветвам колегата първо да провери датчика и ако не е от него да търси причината в уреда на таблото.

_________________
FIAT Punto 99' 1.7 TD Изображение
FIAT Punto 02' 1.9 JTD


Сря Мар 07, 2007 1:18 am
Профил

Регистриран на: Пет Сеп 28, 2007 10:28 pm
Мнения: 4
Местоположение: Троян
UNREAD_POST 
Имам точни и компетентни наблюдения по въпроса на колегата бобти,аз съм горд собственик на същия модел!Давам стоиностите на датчика които всеки би могъл да измери и прецени дали е работещ! -8С_26ко;+14С_5ко;+20С_3,7ко;
+30С_2,4ко;+50С_1,05ко;+60С_0,730ко;+70С_0,460ко.В неговия случай температурата е около50-60С.Точно на средата на индикатора е 80С,това е и работната тем. за нашия модел до 90С при което термостата е напълно отворен.При 92С тем. в радиатора ще включи вентилатора на ниска степен и ще работи до 87С, при аварийна ситуация/или много висока околна темп./ ще включи бързата степен на 97С и ще работи до 92С.Тем. датчици са два и са на термостата, с малката резба/М12х1,5/е за индикатора и тя не се вижда, с голямата резба/М16х1,5/конусна се вижда, определя работното време на подгревните свещи.Имаме още един датчик, биметален изключвател,който при достигане на 60С ще изключи нещо което още не знам какво е!!! Конкретно на въпроса на бобти,ако стрелката на индикатора рязко и за кратко време сменя позицията си при еднотипна работа на двигателя или съвпада с промяната на оборотите на същия то проблема е по веригата,ако си запазва позицията и не пада под достигнатото ниво при спускане по инерция например/интензивно охлаждане/просто е некоректно отчитане и няма проблеми, но спадне ли проблема е термостата.При мен беше термостата и поради високата цена се наложи да го преработя/направих го със сменяем елемент/ и реших проблема, не е лесна нито елементарна преработката!Надявам се да съм от полза с мнението си.


Чет Ное 08, 2007 8:39 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg