 |
|
Дата и час: Вто Юни 17, 2025 11:37 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Проблем с турбината при загуба на масло
Автор |
Съобщение |
BVLGARI
Кара детска количка
Регистриран на: Сря Окт 04, 2006 2:10 pm Мнения: 11 Местоположение: Варна 05 Аспарухово
|
 Проблем с турбината при загуба на масло
колеги установих,че имам проблем с турбината.След като купих колата Брава 1.9 ТД 99" 75 к.с.,забелязах,че попушва повечко при палене и при изрязване.Където и да питам всеки ми задава един и съши въпрос дали губи масло,и все отговарях с лаконичното"не сам го проверявал"и те ми казват не се занимавай,карай щом варви не пипай нищо.Но един ден се престраших и го проверих,и установих,че маслото е на половината от от цялото делениен а показателя на щеката-което начи около 2л за 5000 км.
Имам малко омаслено около картера,и масленния филтар,но пък чак всичкото да се е стекло от там не вярвам.
_________________ 1.9TD - 75 182A8.000
|
Пон Май 14, 2007 11:27 am |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Нещо не си се изказал както трябва.
Каде до половината, какви 2 литра? :?
С няколко думи, до къде ти е било маслото като си го сменил, до къде е спаднало и за колко километра?
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Вто Май 15, 2007 9:12 pm |
|
 |
BVLGARI
Кара детска количка
Регистриран на: Сря Окт 04, 2006 2:10 pm Мнения: 11 Местоположение: Варна 05 Аспарухово
|
При смяна на маслото,(август месец миналата година)сложих около 4,5 литра, щеката на маслото си показа максимум,изминал сам около 5000 км.,сега маслото е на половина на щеката,което означава,че за тези километри загубата на масло е около 2 литра.Дали е само от турбината,или и омаслението около картера и масления филтър е спомогнало за тая фрапантна загуба .....?Колко ще е изцапало картера и филтъра -0,5 л да е.Другото да е от турбината пак е много.Пък ако го изгаря?
Дайте мнение,моля!
_________________ 1.9TD - 75 182A8.000
|
Сря Май 16, 2007 11:04 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
А заглеждал ли си се дали пушиш много отзад? Сиво-синкав пушек.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Май 16, 2007 11:08 am |
|
 |
tinalex
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm Мнения: 270 Местоположение: София 15 Младост
|
Колега,разликата между минимум и максимум на щеката е 1 литър.Значи си изгубил около 500 грама.Мисля,че това е чудесен разход на масло.А ти пуши черно или от калпава нафта и несменен въздушен филтър,или от неработещ или с пробив клапан за рециркулация на отработени газове.
_________________ FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V
|
Сря Май 16, 2007 1:16 pm |
|
 |
BVLGARI
Кара детска количка
Регистриран на: Сря Окт 04, 2006 2:10 pm Мнения: 11 Местоположение: Варна 05 Аспарухово
|
Вижте момчета,пушека е черен и при палене и при изрязване.И мен затова взе да ме притеснява,да не е най-лошото ТУРБИНАТА.Дано не е.А по въпроса за филтара,при копуването смених всички сменяеми консумативи(ремаци,въздуше и маслен филтър,маслото).Това е от август месец миналата година.Минал сам около 5000 км,е колко по често да си сменям филтрите?Нафта карам от Шел или Лукойл,а за клапана кажи къде да го погледна.Живея в Варна,или поне дай идея.
_________________ 1.9TD - 75 182A8.000
|
Сря Май 16, 2007 1:31 pm |
|
 |
simps
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm Мнения: 145 Местоположение: София 07 Слатина
|
чувал съм, щч при проблем с турбото маслото може просто да се харчи от турбината, без да капе някъде. /радвам се, че за сега само съм чувал :-)/
а при палене и гаснене турбината въобще не се включва, така че пушенето няма как да е от нея.
_________________ Bravo SX TD100, 1997
|
Пет Май 18, 2007 11:19 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
simps написа: чувал съм, щч при проблем с турбото маслото може просто да се харчи от турбината, без да капе някъде. /радвам се, че за сега само съм чувал :-)/ а при палене и гаснене турбината въобще не се включва, така че пушенето няма как да е от нея.
Грешно е общото схващане, че турбината включва/изключва. Това се е наложило разговорно, но реално турбинката постоянно е изложена на изходящите газове. Просто в ниските обороти те нямат скорост за да я развъртят до необходимите обороти за да почне да надува.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пет Май 18, 2007 11:32 am |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
tinalex написа: Колега,разликата между минимум и максимум на щеката е 1 литър.Значи си изгубил около 500 грама.Мисля,че това е чудесен разход на масло.А ти пуши черно или от калпава нафта и несменен въздушен филтър,или от неработещ или с пробив клапан за рециркулация на отработени газове.
Еххх, не обърна внимание на този пост на колегата!
Защо?
Той ти е отговорил перфектно и няма нужда от повече отговори за този твой въпрос :roll:
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Съб Май 19, 2007 4:17 pm |
|
 |
tinalex
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 6:42 pm Мнения: 270 Местоположение: София 15 Младост
|
BVLGARI написа: Вижте момчета,пушека е черен и при палене и при изрязване.И мен затова взе да ме притеснява,да не е най-лошото ТУРБИНАТА.Дано не е.А по въпроса за филтара,при копуването смених всички сменяеми консумативи(ремаци,въздуше и маслен филтър,маслото).Това е от август месец миналата година.Минал сам около 5000 км,е колко по често да си сменям филтрите?Нафта карам от Шел или Лукойл,а за клапана кажи къде да го погледна.Живея в Варна,или поне дай идея. Отиди в който и да е сервиз за дизели.Първо да проверят има ли пробив по тръбата от колектора до клапана,после да видят дали самият клапан работи.Да го почистят,ако се е задръстил със сажди и работата ще стане.Това и ти би могъл да го свършиш,предполагам.А филтъра за нафтата смени ли го?И да ти споделя-проблем с турбината не е най-лошото,което може да се случи,да не чуе дявола.
_________________ FIAT PUNTO JTD LANCIA CAPA 200020V
|
Нед Май 20, 2007 9:52 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |