 |
|
Дата и час: Вто Май 20, 2025 1:15 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Fiat palio-1.7td проблем с датчика за водата
Автор |
Съобщение |
bobti
Кара балканче
Регистриран на: Вто Мар 06, 2007 9:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Стара Загора
|
 Fiat palio-1.7td проблем с датчика за водата
Здравейте, не знам дали ми отчита правилно проклетия датчик! Ако накой има наблюдения върху фиат палио 1.7тд - да помага. Обяснявам - ако приемем че датчика е разграфен до 100 градуса, на мен ми показва 25 градуса, но парното блъска яко горещо, не знам какво става, помагайте със съвети!
|
Вто Мар 06, 2007 10:22 pm |
|
 |
doofiat
|
Според мен имаш проблем с термостата.
Иначе, колата може и да не е загряла, но парното пак ще духа жегаво.
|
Вто Мар 06, 2007 10:49 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
проблема не е в термостата а най вероятно в датчика, някой колега със същия двг ако може да измери стойностите на неговия при студена и загряла кола и да ги сравниш с твоя ще е най добре другия вариант е уреда на таблото да се бъзика
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Вто Мар 06, 2007 11:06 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
Проблема не може да бъде в термостата в този случай. Водата отива към парното, щом термостата отвори.
А датчика е на главата, в 1-ви кръг, преди термостата и парното.
По-вероятно проблема да е в датчика или в уреда на таблото.
Съветвам колегата първо да провери датчика и ако не е от него да търси причината в уреда на таблото.
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Сря Мар 07, 2007 1:18 am |
|
 |
dilian
Регистриран на: Пет Сеп 28, 2007 10:28 pm Мнения: 4 Местоположение: Троян
|
Имам точни и компетентни наблюдения по въпроса на колегата бобти,аз съм горд собственик на същия модел!Давам стоиностите на датчика които всеки би могъл да измери и прецени дали е работещ! -8С_26ко;+14С_5ко;+20С_3,7ко;
+30С_2,4ко;+50С_1,05ко;+60С_0,730ко;+70С_0,460ко.В неговия случай температурата е около50-60С.Точно на средата на индикатора е 80С,това е и работната тем. за нашия модел до 90С при което термостата е напълно отворен.При 92С тем. в радиатора ще включи вентилатора на ниска степен и ще работи до 87С, при аварийна ситуация/или много висока околна темп./ ще включи бързата степен на 97С и ще работи до 92С.Тем. датчици са два и са на термостата, с малката резба/М12х1,5/е за индикатора и тя не се вижда, с голямата резба/М16х1,5/конусна се вижда, определя работното време на подгревните свещи.Имаме още един датчик, биметален изключвател,който при достигане на 60С ще изключи нещо което още не знам какво е!!! Конкретно на въпроса на бобти,ако стрелката на индикатора рязко и за кратко време сменя позицията си при еднотипна работа на двигателя или съвпада с промяната на оборотите на същия то проблема е по веригата,ако си запазва позицията и не пада под достигнатото ниво при спускане по инерция например/интензивно охлаждане/просто е некоректно отчитане и няма проблеми, но спадне ли проблема е термостата.При мен беше термостата и поради високата цена се наложи да го преработя/направих го със сменяем елемент/ и реших проблема, не е лесна нито елементарна преработката!Надявам се да съм от полза с мнението си.
|
Чет Ное 08, 2007 8:39 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |