
Re: след смяна на термостат
to6ko написа:
:? :? :? Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно
Ей, напраихте ги милионери тез майстори ей! :mrgreen:
to6ko написа:
аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.
Ма кой си ти, че да ти се струва бре?! :roll: :mrgreen:
Сега сериозно, точно така трябва да бъде и не си образувай излишни емоции.Те майсторите кат'видят , че даден човек нещо не разбира или подобен автомобил карат за първи път си викат...."Ох, КОТЬО". :mrgreen:
Точно така трябва да бъде, по-скоро обратното би трябвало да те притеснява!
Дори старото ми Рено дизел 1.6 го прави този трик, също като го купихме 1986г ново тук от България.При него,това става с една ампула от течен парафин навита под ъгъл в блока.. за нея е завързано едно жило, което дърпа помпен елемент/ОБОГАТИТЕЛ/, осигуряващ повече гориво в сместа.Свивайки се парафина спомага за опъването на това жило и резултата е обороти около 1000-1200, при топло време обратното!
За да няма въпроси като твоя, при Фиат Брава 1.9d, въпросът е решен по "СОЛОМОНОВСКИ".Има само жило и ръкохватка изведена в купето... те ти 1000, те ти 1100, те ти 1003 оборота, колко искаш! Хитро нали?Това се нарича ръчен ОБОГАТИТЕЛ ... или както сме свикнали да си ме викаме "СМУКАЧ"!!! :mrgreen:
Весел и добър weekend! :mrgreen: