Дата и час: Вто Май 20, 2025 1:25 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
след смяна на термостат 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 10:31 pm
Мнения: 73
Местоположение: Поморие
UNREAD_POST след смяна на термостат
:? :? :? Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно какво.Та мисълта ми беше като е студена колата пали на секундата и държи към 1000 1200 оборота, викам си педала ли заяде нещо друго ли стана.Тръгвам веднага за майстора защото е на близо докато отида 5-6 минути колата залепя 800 оборота и несе чува мотора.Той ми обяснява че ми е сменил точно тази част и аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.Ако има някой колега с ТЕМПРА 1.9ТД да сподели.Благодаря предварително.Иначе колата е пушка а пьк сега има парно да стопля цяла София.


Пет Яну 19, 2007 10:52 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST Re: след смяна на термостат
to6ko написа:
:? :? :? Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно какво.Та мисълта ми беше като е студена колата пали на секундата и държи към 1000 1200 оборота, викам си педала ли заяде нещо друго ли стана.Тръгвам веднага за майстора защото е на близо докато отида 5-6 минути колата залепя 800 оборота и несе чува мотора.Той ми обяснява че ми е сменил точно тази част и аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.Ако има някой колега с ТЕМПРА 1.9ТД да сподели.Благодаря предварително.Иначе колата е пушка а пьк сега има парно да стопля цяла София.


Всичко ти е ОК, така си качва оборотите докато е студена!

_________________
FIAT-SPORT


Пет Яну 19, 2007 10:55 pm
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 10:31 pm
Мнения: 73
Местоположение: Поморие
UNREAD_POST отговор
:D :D :D Благодая за отговора.Точно тази част ми е била прецакана но като реша да тръгна например след минута две след като запале трябва да превключвам на полу съединител защото колата на тези обороти направо си заминава имали някакьв начин да се намалят оборотитепоне в начало иначе после заспиват.


Пет Яну 19, 2007 11:07 pm
Профил
UNREAD_POST 
Това е нормалния начин на работене, не трябва да ги намаляваш, колата така е направена.


Пет Яну 19, 2007 11:36 pm
UNREAD_POST 
Sven написа:
Това е нормалния начин на работене, не трябва да ги намаляваш, колата така е направена.
A твойта какви държи защото мойта и студена и топла все 1000 държи


Съб Яну 20, 2007 12:05 am
UNREAD_POST 
На мойта не и работи оборотомера :) , надявам се другата седмица да е оправен проблема и ще вида за какво става въпрос.


Съб Яну 20, 2007 12:22 am
UNREAD_POST Re: след смяна на термостат
to6ko написа:
:? :? :? Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно

Ей, напраихте ги милионери тез майстори ей! :mrgreen:

to6ko написа:
аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.


Ма кой си ти, че да ти се струва бре?! :roll: :mrgreen:

Сега сериозно, точно така трябва да бъде и не си образувай излишни емоции.Те майсторите кат'видят , че даден човек нещо не разбира или подобен автомобил карат за първи път си викат...."Ох, КОТЬО". :mrgreen:
Точно така трябва да бъде, по-скоро обратното би трябвало да те притеснява!
Дори старото ми Рено дизел 1.6 го прави този трик, също като го купихме 1986г ново тук от България.При него,това става с една ампула от течен парафин навита под ъгъл в блока.. за нея е завързано едно жило, което дърпа помпен елемент/ОБОГАТИТЕЛ/, осигуряващ повече гориво в сместа.Свивайки се парафина спомага за опъването на това жило и резултата е обороти около 1000-1200, при топло време обратното!
За да няма въпроси като твоя, при Фиат Брава 1.9d, въпросът е решен по "СОЛОМОНОВСКИ".Има само жило и ръкохватка изведена в купето... те ти 1000, те ти 1100, те ти 1003 оборота, колко искаш! Хитро нали?Това се нарича ръчен ОБОГАТИТЕЛ ... или както сме свикнали да си ме викаме "СМУКАЧ"!!! :mrgreen: :36_2_33:

Весел и добър weekend! :mrgreen:


Съб Яну 20, 2007 12:43 am
UNREAD_POST 
Прав е Nino, в черпня си че това работи.
Добрата фея дето ти дърпа "газта" като колата е студена е оградена в червено на снимката :mrgreen:
Колкото до оборотите, аз на студено съм ги оставил на 1000 а като загрее, феята ги връща с една чертичка, тоест на около 800.
Бяха по-високи но ми се видяха множко.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Съб Яну 20, 2007 11:19 pm
UNREAD_POST 
И колко трябва да са в крайна сметка като отпусне жилото един казва 800 друг 900 моите са около 950-980.Уреда който мери оборотите когато бях на преглед показа 970-980.


Съб Яну 20, 2007 11:35 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 10:31 pm
Мнения: 73
Местоположение: Поморие
UNREAD_POST въпрос
:roll: :roll: :roll: Благодаря на всички за отговорите.Въпрос към ESPER от къде ги намаляш оборотите докато е студена?


Нед Яну 21, 2007 11:14 am
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg