 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 2:06 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
 Клапан и консултация :(
Колеги, купих си въпросния клапан, който трябва да го сменя ама ново "20".
На пръв и елементарен поглед клапана не изглежда същия. Има една "джаджа", която на истинската снимка съм оградил с лилав овал (излишната част). Това изглежда все едно на самата ос (коснтрукция) е сложено допълнително и на самата снимка е вижда как е капсолован (стиснат) на три места (точно пред червената точка се вижда по-светло)
На оригиналния клапан където го извадих, това го няма. Излезнаха няколко въпроси. Това за какво е и самоя клапан какъв му е точно принципа на действие. Като разгледам схемата (разреза) на клапана излиза, че принципа на действие му е следния.
На чертежа с разреза: - през стрелката в червено влиза нафтата от отвора отбелязан с червена точка. Нафтата излиза през отвора в помпата (синята стрелка), през отворите отбелязани с зелената стрелка (на снимката).
Това е единствения и логичен начин на работа на клапана, който се вижда според чережа.
Ако това наистина е принципа на работа (а аз друг не виждам) значи задължително това което съм оградил на снимката, като излишна част е наистина излишно и то трябва да се махне (може би е нещо като транспортно нещо си да предпазва да не влизат мърсотии и да не падне зеления пръстен, за високото налягане)
На снимката също съм отбелязал с червена точка къде се пада отвора за влизане на нафтата, за да се ориентирате.
Естествено пробвах да го махна това нещо отпред лекичко, ама не подава и понеже това чудо струва 250лв, не посмях повече да пробвам преди да се консултирам с някой, който вижда реално ситуацията, или е попадал на същата такава.
Според вас, които ме разбрахте и разбирате от чертежи, дали съм прав или не. Ама няма друг принцип на работа на този клапан и за това питам.
До понеделник ще изчакам докато се допитам до някой сервизи други.
Благодаря ви за мненията.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Нед Яну 07, 2007 1:30 pm |
|
 |
Vladim
|
Хъмм.. а това стърчащо нещо може ли да е нещо, като тапичка? Другият вариант е да си купил не това, което трябва! :?
|
Нед Яну 07, 2007 8:46 pm |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Vladim написа: Хъмм.. а това стърчащо нещо може ли да е нещо, като тапичка? Другият вариант е да си купил не това, което трябва! :?
Да ти кажа и аз се надявам да е тапичка, която да ми кажат "хващай клещите и дърпай здраво".
Иначе частта си я поръчах по номер на Фиат - 71728911
Това е номера и е един и същ за всички модели ЖТД.
Направо не знам още какво да правя.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Нед Яну 07, 2007 9:21 pm |
|
 |
ilkor
|
Ами на стария как е ? Ако е без тази част значи се сваля.
|
Нед Яну 07, 2007 9:27 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
Няма начин да не се вижда номера на старата част :idea:
Сравни ги и ако е същия пробвай с леко въртеливо движение да раздвижиш тази част :idea:
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Нед Яну 07, 2007 10:52 pm |
|
 |
Vladim
|
Ммда... определено не съм само аз този, който си мисли, че това е тапичка! 
|
Нед Яну 07, 2007 11:13 pm |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Хора, хора, до къде стигнах в наща държава.
Никой не може да ми даде информация, този клапан за какво става на въпрос.
Добре, че са пичовете в магазина на Стамболийски та ми върнаха парите, които бях дал за клапана.
Само едни пичове в Бош, казаха, че "МАЙ" този клапан бил в два варианта.
Дори "феновете" в Ауто Италия, не знаят за какво става на въпрос.
А бе май влезнах в една такава, "хубава" ситуация.
Разпитвам още хора, които да ми дадат информация, ама вече се съмнявам за какво става на въпрос.
Това отпред, което изглежда като тапа, не е тапа, или поне не може да се махне.
По номер на Бош, този клапан имал 2 варианта, които са до 2000 година и след 2000 година.
Според оригиналния номер на Фиат, този клапан е единствено и само един. Ама явно не е така, за това прилагам снимка от ръководството на Фиат, който клапан изглежда, същия като моя, с отвора отпред и такава какавато излиза на схемата според ЕПЕР-а. Мисля, че разликата се вижда очевидно в предницата на клапана. :?: :?: :?:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Сря Яну 10, 2007 10:22 pm |
|
 |
doofiat
|
Такаааааааааа, виждам, че и трябват силни майстори.
Съвет звънни на:
Киро Алфата - 0889 889 047
Калоян(майстор и фен на италианките) - 0888 30 77 40
Киро Алфата(сервиза му в Княжево) бачка с още един пич и по принцип много знаят да дизелите и италианските коли.
Калоян също е добър майстор и прави и дизели и бензинки. Сервизът му се намира в близост до кръстовището на Пушкин и Околовръстното.
Успех!
|
Сря Яну 10, 2007 10:59 pm |
|
 |
Vladim
|
Ммда... имах подобна случка с продавачите с Александър ауто! Търсех си външно каре за колата, която има ABS. Тогава не бях много наясно и не знаех, че датчиците до ноември 98-ма се монтират под карето, а самото каре има т.нар. "гребен" от който датчика разчита импулси за движение. След ноември 98-ма обаче датчика е малко по-различен тип и се монтира пред "челото" на карето и чете импулси от лагера на главината, който има магнитни елементи в себе си. Та... тези пичове ми пробутаха каре с "гребен" въпреки, че ми взеха талона и по VIN номера видяха, кой точно тип каре трябва да ми дадат! В резултат на цялото изпълнение олекнах с 15 лева в сервиза, където бяха разглобили колелото и се чудеха с това новото каре, как ABS ще получава информация... Добре, че онези главундери от магазина се навиха да ми върнат парите макар, че един ми казваше "Абе не може да не е така, като ти казвам! И ние, караме фиати и много добре знаем, как е! Това е карето!" След няколко месеца установих, къде е уловката и мислех да ходя да им обясня някои работи, но се зачудих... защо да ги светкам-нека си знаят своето! 
|
Чет Яну 11, 2007 12:18 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |