Дата и час: Пет Юни 20, 2025 1:38 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
.......... 
Автор Съобщение
UNREAD_POST ..........
........


Последна промяна doofiat на Пон Мар 26, 2007 2:52 pm, променена общо 1 път



Нед Яну 07, 2007 6:45 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 17, 2006 10:31 pm
Мнения: 73
Местоположение: Поморие
UNREAD_POST 
:roll: :roll: :roll: Здравей колега.Какви са тиа майстори в тая София.Като чета един горивен филтър не могат да сменят камо ли за някой по сложен ремонт и то в сервиз.Що не ги преквалифицирате да поправят каруци.Вече поне на книга сме в ЕВРОПА не по манталитет но ако някой майстор направи нещо такова с мойта иначе перфектна баба яга ТЕМПРА 1.9 ТД 91г направо го обесвам.На всички любители и притежатели на ФИАТ безаварийна и успещна Нова Година.


Нед Яну 07, 2007 8:07 pm
Профил
UNREAD_POST 
Аз моя филтър го смених при Киро Алфата. Без никакво обезвъздушаване - само след смяната като врътнах се чу бълбукане в резервоара и толкоз ...
Всичко стана за 20 минути - смяна на масло, маслен и горивен филтър. Въпреки че горивния доста се опъна и се наложи да свали цялата основа на която се държи ...


Нед Яну 07, 2007 8:19 pm
UNREAD_POST 
Ти знаеш ли как ме болеше сърцето като въртях 20 минути на стартер с прекъсвания.
И то кола, която дойде на собствен ход, и то за смяна на консуматив.
Просто думи нямам за тия идиоти.


Нед Яну 07, 2007 8:22 pm
UNREAD_POST 
doofiat написа:
Ти знаеш ли как ме болеше сърцето като въртях 20 минути на стартер с прекъсвания.
И то кола, която дойде на собствен ход, и то за смяна на консуматив.
Просто думи нямам за тия идиоти.


И, какво стана с колата в крайна сметка?

Между другото смяната на филтъра не е, кой знае, каква философия! В книжката горивният филтър се сменя именно, като се свали барабар с основата. След това се развива и се навива новият. Два пъти съм правил тази операция при, която най-неприятно е развиването на старият филтър. Пиниза е в това да се пробие с отверка, а друга отверка да се вкара в ухото на болта на основата. Разбира се при наличие не менгеме и ключ за маслен филтър смяната няма да е толкова хамалска. И двата пъти съм припомпвал с гумената "круша" докато се напълни филтъра, дори не съм развивал пробката за обезвъздушаване над нафтовата помпа. Паля и пея! :wink:


Нед Яну 07, 2007 8:40 pm
UNREAD_POST 
Човека имаше ключ ама там е толкова тясно че не можа да напъне. А стария филтър беше здраво клеясал и се опъва доста.
На него пишеше Бош - май сега го сменям за първи път ...


Нед Яну 07, 2007 9:21 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
ilkor написа:
Аз моя филтър го смених при Киро Алфата. Без никакво обезвъздушаване - само след смяната като врътнах се чу бълбукане в резервоара и толкоз ...
Всичко стана за 20 минути - смяна на масло, маслен и горивен филтър. Въпреки че горивния доста се опъна и се наложи да свали цялата основа на която се държи ...


В твоя случай системата е съвсем различна от тази на doofiat при която се налага обезвъздушаване и майстора или не е направил обезвъздушаване по реда или системата засмуква въздух и то точно около филтъра, там където е пипала ръката на майстора!

_________________
FIAT-SPORT


Нед Яну 07, 2007 9:26 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
Ами гледах го от началото до края и това, което направи бе да развие държача на филтъра от купето и след това с клещи за филтър да отвие филтъра.
После взе новия и му напръска уплътнението е нещо и го зави, напомпи с помпичката, колата поработи около минута, след което изгасна сама. След това имаше около 20 мин. въртене на стартера без резултат, развиване леко на дюзите и накрая запали.
Уплаших се, че няма да запали тази сутрин, но всичко днес беше наред, също както преди.
Не знам защо се получи така, но щом пали и върви нормално, всичко е ок.


Нед Яну 07, 2007 9:55 pm
UNREAD_POST Re: Какво се случи по време на смяната на горивния филтър
doofiat написа:
Вчера реших да сменя горивния филтър, че нали сложих добавка за 200 л в около 50 л нафта.
Отидох в сервиза срещу БИЛЛА на бул.България.
Смениха го и напомпихме с цицката и запали. Поработи около минута и спря. След това помпихме много и палихме, но в продължение на 20 мин. колата не запали. Майстора поразви и дюзите малко уж и от там да излезе въздуха, но пак не запали. Вързахме акумулатора към зарядно и запали за 30 сек. и пак изгасна. След още 10 мин. запали оставих я да работи около 5 мин. и вече не гаснеше. Викам си я да я изгася докато е в сервиза и да ходя да платя и после пак ще пробвам да я запаля. Платих и врътвам да паля пак не ще. Повъртя около 1 мин. и запали.
Майсторът вика момче ще береш големи ядове с тая кола, аз досега не съм развивал на никой дизел дюзите за да я обезвъздуша. Освен това и не пуши (викам си на ума, ами как да пуши след като има в резервоара добавка за 200 л).
Вика смучи въздух от някъде. Ок тогава му разправям, давай да търсим откъде го взема тоя въздух и той - аааааа ходи при дизелджия. И тогава такава му майна му дръпнах на тоя льолю, че повече хич и няма да им стъпя в сервиза.

Ей майка му стара и ти като мене обичаш всичко да ти е перфектно и удряш все на камък!юАз като смених моя беше същият хуй.Иди някъде на тихо където няма движение почни да помпаш с оная газария за ръчно подкачване на гориво и слушай от къде фъска.На мене ми фускаше от малкото болче на филтър за обезвъздушаване като го натегнах до скъсване и се оправи работата.
Тва е помпай гумичката за ръчно подкачване и слушай от къде ще фъска.По принцип трябва да фъска около филтъра ако не са стегнали нещо като хората.Но фъскането може и да се чува от тръбичката която идва от резервоара,може да са я преебали докато са сменяли филтъра както беша с една печка на един комшия


Нед Яну 07, 2007 9:58 pm
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
На бус-а едно време ми правеше много подобен въртел ама в двжение - оказа се че трябва да се понтегне повече филтъра за да не дърпа въздух отгоре при уплътнението и си го натягах регулярно защото имаше лощия навик да се развива - дърпа въздух и бус-а е дотам.Завивам го здрво въртя пак,паля си и още няколко хиляди няма проблем.след това пак и пак и пак и след смяна на фитъра пак го правеше.Накрая клеяса здраво филтъра,спря да се развива и да прави проблеми (самоизлекува се 8) )

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Нед Яну 07, 2007 10:10 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg