 |
|
Дата и час: Пет Май 23, 2025 12:45 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Може би проблем с паленето?
Автор |
Съобщение |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
 Може би проблем с паленето?
Колеги, защо сега на -3 градуса навън вече за сигурно 3-ти или 4-ти път сутрин като си паля Бравата, не иска да запали от първия път. Пропуска си паленето (обикновенно върти 2 пъти (приблизително)) и пускам стартера. При второто подгряване и въртене си запалва. Много странно. Когато колата ми беше с всичките изгоряли свещи си палих и на -5 градуса (преди около месец), а сега смених и 4-те свещи и вече за 4-ти път (по спомен) пропускам първото палене (колата въобще не реагира, че ще запали и пускам стартера, като след 2-рото подгряване си пали, както всеки път - нормално).
На тази температура (около -2 градуса) подгряването ми е около 4-5 секунди, което за JTD двигател е в нормите си.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Пон Дек 25, 2006 5:48 pm |
|
 |
doofiat
|
Огледай съединенията, сложи някоя друга скоба по маркучетата, погледни дали не ти прокапва от някъде нафта. Погледни темата ми "Капе нафта..."
Вече проблема ти не е в свещите.
|
Пон Дек 25, 2006 6:25 pm |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
doofiat написа: Огледай съединенията, сложи някоя друга скоба по маркучетата, погледни дали не ти прокапва от някъде нафта. Погледни темата ми "Капе нафта..." Вече проблема ти не е в свещите.
Ами имам само един маркуч, този който е за връщане на нафтата, който от релсата влиза най-отгоре в нафтовия филтър.
Той е омазнен (с нафта по него) и от двата края като го хвана се врътка целия заедно със скобите, ама той си е от 1 месец така и ме убеждаваха, че от там не може да се губи нафта. Аз бях загрижен да не бяга нафта от там и да ми се увеличи разхода. Въобще не изглежда да тече нафта и от двата му края защото по частите където е закачен са си чисти а просто все едно скобите не го държат и се е омазним (онафталил) целия, което говори, че излиза нафта от там.
Ама той е за обратната нафта а не е в тази посока, която храни колата с гориво и за това си мисля, че проблема с паленето не е от него.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Пон Дек 25, 2006 6:52 pm |
|
 |
doofiat
|
BO написа: doofiat написа: Огледай съединенията, сложи някоя друга скоба по маркучетата, погледни дали не ти прокапва от някъде нафта. Погледни темата ми "Капе нафта..." Вече проблема ти не е в свещите. Ами имам само един маркуч, този който е за връщане на нафтата, който от релсата влиза най-отгоре в нафтовия филтър. Той е омазнен (с нафта по него) и от двата края като го хвана се врътка целия заедно със скобите, ама той си е от 1 месец така и ме убеждаваха, че от там не може да се губи нафта. Аз бях загрижен да не бяга нафта от там и да ми се увеличи разхода. Въобще не изглежда да тече нафта и от двата му края защото по частите където е закачен са си чисти а просто все едно скобите не го държат и се е омазним (онафталил) целия, което говори, че излиза нафта от там. Ама той е за обратната нафта а не е в тази посока, която храни колата с гориво и за това си мисля, че проблема с паленето не е от него.
Ако взима дори и малко въздух от някъде пак ще ти пали трудно.
|
Вто Дек 26, 2006 12:20 am |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Ами като намеря поне малко време да я оставя в някой сервиз да и сменя нафтовия филтър ще кажа да сменят скобите на маркучето.
До колкото разбрах и за зимата е задължително да съм с нов горивен филтър, иначе въобще не знам на колко колометра е - с него купих колата.
Отварях въздушния да го видя на какво прилича и изглеждаше добре, та се надявам предишния собственик да е сменил и горивния заедно с въздушния, за това до сега не съм го сменил.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Вто Дек 26, 2006 5:19 pm |
|
 |
Esper
|
BO написа: Ами като намеря поне малко време да я оставя в някой сервиз да и сменя нафтовия филтър ще кажа да сменят скобите на маркучето. До колкото разбрах и за зимата е задължително да съм с нов горивен филтър, иначе въобще не знам на колко колометра е - с него купих колата. Отварях въздушния да го видя на какво прилича и изглеждаше добре, та се надявам предишния собственик да е сменил и горивния заедно с въздушния, за това до сега не съм го сменил.
Много сериозно прозвуча това със сервиза
Работата по смяната на филтъра и скобите, пък дори и самото маркуче да замениш е за има-няма 20мин.
А обикновено подхода със сервиза е предпоставка работата да се отложи
Не че те упреквам, но има една тема в раздела дето не знам що Nino се хайманосва и не я прави "важна" :mrgreen:
Та основното нещо откакто има дизелови мотори е да се прегледат свещите и горивния филтър преди зимата.
|
Вто Дек 26, 2006 7:08 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |