 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 7:48 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
p_dj
Регистриран на: Чет Дек 14, 2006 8:12 pm Мнения: 2
|
 Brava 1.9TD алтернатор
Здравейте всички,
значи проблемът ми е следният, когато карам без фарове, алтернатора си зарежда акумулатора с малко над 14V включа ли обаче фаровете и зарядният ток пада до 12.5V. Отначало помислих че акумулатора си е заминал и купих нов, но след една седмица установявам че акумулатора пак сдава багажа. Оставих я днес на човека от който купих акумулатора да прегледа как е алтернатора, но се оказа че не е можал да го свали. Каза че за да се извади е трябвало да се махне двигателя  било много кофти мястото и дупката за вадене била по малка от самият алтернатор. Възможно ли е да е така :?: Четох във форума за проблеми с алтернаторите на дуги Брави, но те са бензинови и там двигателят е по-малък и е възможно ваденето да е по безпроблемно. При мен явно по думите на майстора алтернатора работи, но явно не произвежда достатъчно силен ток. Някой имал ли е подобен проблем и вадил ли е на дизелова Брава или Мареа този алтернатор?
Благодаря предварително.
П.С. Темата може би не е точно за раздел "Дизели", а за "Консултации", но поради факта, че може да има разлика при ваденето на алтернатора между бензиновия и дизеловия вариант за това я пускам тук, ако има проблем може модератора да я премести.
|
Чет Дек 14, 2006 8:30 pm |
|
 |
емил
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Ное 30, 2006 1:50 pm Мнения: 12 Местоположение: Бургас
|
 Re: Brava 1.9TD алтернатор
p_dj написа: Здравейте всички, значи проблемът ми е следният, когато карам без фарове, алтернатора си зарежда акумулатора с малко над 14V включа ли обаче фаровете и зарядният ток пада до 12.5V. Отначало помислих че акумулатора си е заминал и купих нов, но след една седмица установявам че акумулатора пак сдава багажа. Оставих я днес на човека от който купих акумулатора да прегледа как е алтернатора, но се оказа че не е можал да го свали. Каза че за да се извади е трябвало да се махне двигателя  било много кофти мястото и дупката за вадене била по малка от самият алтернатор. Възможно ли е да е така :?: Четох във форума за проблеми с алтернаторите на дуги Брави, но те са бензинови и там двигателят е по-малък и е възможно ваденето да е по безпроблемно. При мен явно по думите на майстора алтернатора работи, но явно не произвежда достатъчно силен ток. Някой имал ли е подобен проблем и вадил ли е на дизелова Брава или Мареа този алтернатор? Благодаря предварително. П.С. Темата може би не е точно за раздел "Дизели", а за "Консултации", но поради факта, че може да има разлика при ваденето на алтернатора между бензиновия и дизеловия вариант за това я пускам тук, ако има проблем може модератора да я премести.
имам мареа 1.9 ТД и наистина не се сваля ддвигателя ама почти при мен беше около 4 часа работа сваляне и качване
|
Чет Дек 14, 2006 8:36 pm |
|
 |
p_dj
Регистриран на: Чет Дек 14, 2006 8:12 pm Мнения: 2
|
Благодаря, значи не е чак толкова страшно, а при теб какъв беше проблема и оправи ли го.
|
Чет Дек 14, 2006 9:10 pm |
|
 |
maa
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Фев 26, 2006 12:08 am Мнения: 18 Местоположение: София
|
Не знам за Брава , но понеже питаш за Мареа свалянето на алтернатора става , като се развият два от тампоните и двигателя се измести леко напред.
Ако не разполагаш с канал по-добре не се захващай. Ако успееш да го свалиш виж четките.
|
Чет Дек 14, 2006 11:13 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
Най-удобно става със сваляне на дясната полуоска, такъв е алгоритъма и от Фиат!
_________________ FIAT-SPORT
|
Чет Дек 14, 2006 11:48 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |