 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 7:06 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Добър автомобил ли е Фиат Мареа 2.4 TD
Добър автомобил ли е Фиат Мареа 2.4 TD
Автор |
Съобщение |
megabot
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Ное 07, 2006 2:05 am Мнения: 11 Местоположение: Кърджали
|
 Добър автомобил ли е Фиат Мареа 2.4 TD
Колата сам е купил преди две седмици и до сега и навартях 1500 км без никви забележки, но снощи ми направи следното: Както си карам наближавам легналиа полицай съединител да мина на втора и колата загасна помислих,че е сваршила нафтата погледнах стрелката на резорвара а тя е на парвата чертичка след резервата и тогава вратнах клуча запали и си продалжих, но това същото го прави отново но този път е кара брат ми и пак съединител вклучил от трета на втора и колата пак му загаснала........Моля помогнете!!!Ако има някой с същия проблем да ми помогне за отстраняването му!!!Дайте мнения е съвети!!! :roll:
Колеги, местя анкетата в "дизели" Поздрави Nino
_________________ Dimitar Nakev
|
Пон Дек 04, 2006 10:41 am |
|
 |
Кейн
Кара кола
Регистриран на: Вто Ное 09, 2004 7:42 pm Мнения: 298 Местоположение: София
|
AMi аз го имах на времето тоя проблем, поради това че не умеех да карам дизел. КАкто си търкалям на ниски обороти, слагам на втора без газ и хоп, дизеляка угасваше, не знам защо така става, но после се случваше много по рядко докато не се научих ...
Може и нищо да и няма на колата ... Успех!
_________________ Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
|
Пон Дек 04, 2006 12:47 pm |
|
 |
bogidar
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Яну 04, 2006 10:27 am Мнения: 193 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
Де да знам ама според мен се иска майсторлък да угасиш дизелак при подобни "интервенции". Не ми изглежда нормално поведение.
_________________ Fiat Punto 1.7TD
www.esquisse-bg.com
|
Пон Дек 04, 2006 6:22 pm |
|
 |
Dodo 155
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 01, 2005 1:25 pm Мнения: 495 Местоположение: София
|
 Re: Добър автомобил ли е Фиат Мареа 2.4 TD
megabot написа: Колата сам е купил преди две седмици и до сега и навартях 1500 км без никви забележки, но снощи ми направи следното: Както си карам наближавам легналиа полицай съединител да мина на втора и колата загасна помислих,че е сваршила нафтата погледнах стрелката на резорвара а тя е на парвата чертичка след резервата и тогава вратнах клуча запали и си продалжих, но това същото го прави отново но този път е кара брат ми и пак съединител вклучил от трета на втора и колата пак му загаснала........Моля помогнете!!!Ако има някой с същия проблем да ми помогне за отстраняването му!!!Дайте мнения е съвети!!! :roll:
Колеги, местя анкетата в "дизели" Поздрави Nino
Ти от 2-ра ли искаш да тръгнес с този мотор :?: :? :roll:
Дай му повече междинна гас и пробвай, сигурен съм че няма да изгасне
Пунто-то ми поема от 2-ра, но му е трудно, докато служебната Астра (1.7 CDTI) направо си гасне :mrgreen: :mrgreen:
_________________ FIAT Punto 99' 1.7 TD
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
|
Вто Дек 05, 2006 12:04 am |
|
 |
manot24
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 7:45 pm Мнения: 152 Местоположение: Благоевград
|
 Относно темата...
Здравей, колега!
Аз също карам Фиат Мареа 2.4 ТД. Другите колеги, които са ти писали са прави, че това не е нормално, защото при дизела докато не врътнеш ключа да изключиш двигателя има непрекъснато подаване на говриво, и наистина се изисква много "майсторство" за да се изключи сам двигателя. Обикновените дизели има електромагнитен винтил на ГНП-то и когато дадеш на контакт на този винтил отива напрежение, което създава магнитно поле и той се вдига, за да пропусне горивото, и стои отворен докато колата е на контакт. Трябва да изключиш от контакт, за да се затвори и да спре притока на гориво, като имено по този начин спира двигателя. При турбо дизела предполагам, че е пак по този начин решен въпроса, но не съм сигурен. Така че си мисля, дали при по-рязко сваляне на оборотите както казваш от 3 на 2-ра, не се губи напрежение някъде там и да се прекъсва притокът на гориво, за да изключва двигателя при положение, че колата е на контакт. Проблема е много интересен и странен...дръж ни в течение на решението му и най-вече успех в решаването му! А иначе само при това превключване на скоростите ли се случва да изгасне или и при други случаи гасне двигателя без да си врътнал ключа?
|
Съб Дек 09, 2006 1:24 am |
|
 |
megabot
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Ное 07, 2006 2:05 am Мнения: 11 Местоположение: Кърджали
|
Проблема е решен като заварах колата в Бош Сервиз и от там ми казаха че ниякви прожинки на помпата са износени и че по принцип не се продават отделно а заедно с новата помпа но те щели да намерят подобни и помпата щяла да икара много далго време, така че това е бил порблена на гасненето на празен ход и трудното палене!
_________________ Dimitar Nakev
|
Пон Дек 11, 2006 8:35 pm |
|
 |
manot24
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 7:45 pm Мнения: 152 Местоположение: Благоевград
|
megabot написа: Проблема е решен като заварах колата в Бош Сервиз и от там ми казаха че ниякви прожинки на помпата са износени и че по принцип не се продават отделно а заедно с новата помпа но те щели да намерят подобни и помпата щяла да икара много далго време, така че това е бил порблена на гасненето на празен ход и трудното палене!
Здравей, колега!
Радвам се, че причината се е установила и се надявам скоро да могат да ти намерят пружинките, за да ги сменят и всичко да е наред!
Успех! Ако има нещо питай! При моята усетих, че малко позагуби мощност и аз планувам едно ходене до Бош Сервиза да ми проверят системата.
|
Вто Дек 12, 2006 1:19 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |