 |
|
Дата и час: Сря Апр 30, 2025 7:16 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Ами аз съм много зле с руския.
Искам от някъде същата тема обяснена на дълго и на широко за принципа на работа на Комън Рейла, по възможност на английски език :? - Може и да науча нещо повече 
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Сря Ное 22, 2006 4:39 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Апр 18, 2007 11:17 pm |
|
 |
pacimirev
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Яну 05, 2008 11:29 am Мнения: 10 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
ami na kratko tova e ve4en dvigatelna principa na injekciata pri benzina komputurut podav gorivo kum siaka duza kolkoto e neobhodimo v opredelen moment niama gorivna pompa kakto pri normalniat disel lo60to e 4e komanreala se remontira samo s komputurna diagnostika a takiva s lopati da girine6 no koi stava si e 4ist kasmet
|
Съб Яну 05, 2008 11:41 am |
|
 |
joro_d
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am Мнения: 255 Местоположение: София 01 Средец
|
По отношение на колегата по-горе, който се опитал "на кратко" да опише комън рейла.
Такова нещо като нормален дизел няма. Дизеловите двигатели по принцип са си няколко вида. И не се заблуждавайте че комън рейла няма горивна помпа. Има, само че тя не подава горивото циклово, а сравнително постоянно. Подчертавам - налягането пак е променливо, но не в рамките на един цикъл, т.е. на два оборота на двигателя. И налягането не е 150, 200, или 300 атм както е при по-старите двигатели, а може да е над 1000. Освен това отварянето на дюзите е електрическо. И това е единственото подобие с бензиновите системи за впръскване на гориво.
Не знам дали знаете, но системата комън рейл е италианско изобретение.
Извинявай колега, но това което ме изуми в изказването ти беше израза "вечен двигател". Правилно ли съм го разчел?  Е, нека те светна по един въпрос: Такова животно нЕма. Щото това означава КПД 100 %, а дори и ФИАТ, колкото и да ми любима марка, още не са успели да послтигнат повече от 35...
_________________ Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS
|
Пет Юни 27, 2008 9:10 pm |
|
 |
specialista
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm Мнения: 190 Местоположение: Ямбол
|
Най-вероятно колегата е имал в предвид,че благодарение на усъвършенстването на ДВГ са се подобрили неговите
продължителни за експлоатация качества а не % КПД.
|
Пет Юни 27, 2008 10:30 pm |
|
 |
sok1
|
joro_d написа: ... Не знам дали знаете, но системата комън рейл е италианско изобретение. Айде сега, няма да се обиждаме, я! joro_d написа: Извинявай колега, но това което ме изуми в изказването ти беше израза "вечен двигател".
Може би колегата е имал предвид, че от комън рейл-а засега "по-д'илбоко и по-висока нема".
|
Пет Юни 27, 2008 11:00 pm |
|
 |
arsenov
|
sok1 написа: joro_d написа: ... Не знам дали знаете, но системата комън рейл е италианско изобретение. Айде сега, няма да се обиждаме, я! joro_d написа: Извинявай колега, но това което ме изуми в изказването ти беше израза "вечен двигател". Може би колегата е имал предвид, че от комън рейл-а засега "по-д'илбоко и по-висока нема".
Има помпа дюза при немските двигатели , пак е добро решение . Но common rail се оказва , че е по евтин и лесен за подръжка .
|
Пет Сеп 19, 2008 1:18 pm |
|
 |
joro_d
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am Мнения: 255 Местоположение: София 01 Средец
|
Двигателите с помпа-дюза не са нищо ново. Допреди 15 години по тази система имаше предимно американски двигатели - Катерпилар, Детроит Дизел и Къминс си ги правят все още. Руснаците също са правили такива двигатели в миналото - МАЗ. Новото при двигателите с помпа-дюза е навлизането на електрониката в управлението на впръскването.
_________________ Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS
|
Пет Сеп 19, 2008 3:50 pm |
|
 |
arsenov
|
Сигурно е така няма информация по въпроса , но помпа-дюза много добре се пласират на пазара , макар че този и немците се ориентират към комън рейл системата .
|
Пет Сеп 19, 2008 10:16 pm |
|
 |
joro_d
Кара кола
Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am Мнения: 255 Местоположение: София 01 Средец
|
За кои по точно немци говорим? БМВ и Мерцедес отдавна правят дизели с комън рейл.
_________________ Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS
|
Пет Сеп 19, 2008 10:39 pm |
|
 |
arsenov
|
За VW .
|
Пон Сеп 22, 2008 11:22 pm |
|
 |
Fiorello
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Дек 26, 2008 11:57 pm Мнения: 139 Местоположение: София
|
 Принципа на комман рейла
Мисля че нияма по-добре обяснение от това на какъв принцип работят двигателите с комман рейл
http://www.youtube.com/watch?v=aGwV9ueHcz4
Там има и други ако това не ви стане съвсем ясно 
_________________ FIAT MAREA ELX 1.6 16V 103 hp - Sedan FIAT STILO 1.9 JTD 115hp /вече 153 hp/ - 2003-3 Porte http://www.youtube.com/watch?v=TAwm5IFE1aQ http://remap.me/index_bg.html - По-добрият чип тунинг.
|
Пон Фев 02, 2009 10:56 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |