Дата и час: Вто Юни 17, 2025 9:17 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то? 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?
значи след смяна на ролки, ремъци, масла и филтри, всичко беше ок един-два дена и послед почна да прави следния проблем:
при суден двигател, след палене /пали от раз/ работи 3-5 сек и изгасва внезапно, след което се опитвам да запаля пак и почва да върти, все едно не стига нафта, и след 10-15 сек пали и всичко си е на 6. При топъл двигател не го прави.
От начало си мислех че е от сещи, щото ми свети лампичката че има изгоряла, ама тя и преди светеше и колата палеше при доста по-студени условия.
Подозрително е, че се появи след тези ремонти.
Моля, помагайте с идеи, да не пълня гушите ма майстерите само за консултации и ненужна диагностика!

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Пет Окт 27, 2006 9:33 am
Профил ICQ
UNREAD_POST Re: 100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?
simps написа:
значи след смяна на ролки, ремъци, масла и филтри, всичко беше ок един-два дена и послед почна да прави следния проблем:
при суден двигател, след палене /пали от раз/ работи 3-5 сек и изгасва внезапно, след което се опитвам да запаля пак и почва да върти, все едно не стига нафта, и след 10-15 сек пали и всичко си е на 6. При топъл двигател не го прави.
От начало си мислех че е от сещи, щото ми свети лампичката че има изгоряла, ама тя и преди светеше и колата палеше при доста по-студени условия.
Подозрително е, че се появи след тези ремонти.
Моля, помагайте с идеи, да не пълня гушите ма майстерите само за консултации и ненужна диагностика!


Ето това го прави 1:1 и при мен! Разликата е,че не знам кога точно се появи - не съм сменял ролки ремъци.
А придърпва ли ти колата?
Например си на втора с 30 км/ч и като подадеш газ да придърпва, защото при мен е съчетан тоя проблем и с придърпване.
Не само на втора придърпва(и ако съм хванал скоростния лост се усеща винаги да придърпва два пъти, винаги).


Пет Окт 27, 2006 9:43 am
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Яну 27, 2006 1:18 am
Мнения: 13
Местоположение: София 08 Изгрев
UNREAD_POST 
Описаният проблем е много подобен на 1 мой бивш проблем. Аз съм (бях) с TIPO 1.7D и правеше по абсолютно същия начин. С тази разлика, че го правеше и на дълъг път - карам 200-300 км, спирам за хапване, качвам се, паля... и на 4-5-та секунда гасне. После - въртене. Придърпване не съм имал.

Оказа се, че според майсторите това става от зле направени горивни филтри - ако се слага такъв, пречела някаква тръбичка, която майсторите самоотвержено махали и не се задържала достатъчно нафта във филтъра. Поправката се оказа лесна.

Дано и при вас да е нещо такова, а не по-сериозен проблем!


Пет Окт 27, 2006 10:41 am
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
това, което казваш, звучи доста логично, защото точно преди да се поияви проблема ми смениха и горивния филтър. само не ми стана ясно за тръбичката: значи при кофти филтри има място за една тръбичка по-малко и майсторите просто я игнорират, като при това не се задържа нафта във филтъра, така ли? ако може обясни по-подробно, защото ще се върна при майстора, който е извършил услугата и трябва да му обясня точно какво ми е съмнението. благодаря предварително

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Пет Окт 27, 2006 12:43 pm
Профил ICQ
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пет Яну 27, 2006 1:18 am
Мнения: 13
Местоположение: София 08 Изгрев
UNREAD_POST 
Ще разкажа каквото ми обясниха на мен, но то само по себе си е доста повърхностно и не мога в никакъв случай да претендирам за техническа прецизност. Редно е да спомена, че обяснението го получих в Бош Супер-Дизел сервиз - там отстраниха проблема.

Та това, което ми казаха е, че дадена тръбичка (ни я знам коя е, ни - колко дълга ;-) ) влизала надълбочко във филтъра. Да, ама някои по-евтини филтри били така направени, че тази тръбичка опира и хората като най-лесно - я рязват дотам, че да не опира. Et voila!

Понеже имам 1 съмнение, моля те кажи ми какъв филтър си сложил и какъв е бил преди това - т.е. дали си гледал да е хубав, или просто да е евтин. При мен проблемите бяха и при хубавия филтър със сигурност. Като споделиш - ще обобщя съмнението си и ще ти пиша за него.

Пък дано да разрешиме проблема :-)


Пет Окт 27, 2006 2:24 pm
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
да ти кажа честно идея си нямам какъв е стария и новия филтър. понеже съм доста зает, след като се оговорих с майстора, пратих баща ми да закара колата, така че мога да кажа само резултата :-) сервизът е до лукоил срещу кат дървеница и на всичките семейни коли си сменяме консумативите там, та мисля, по лични наблюдения, са доста съвестни и безпроблемни за да направят някоя такава работа. филтъра струва някъде около 15 лв, ако това ще те ориентира. а дали предишния филтър е бил хубав или лош, това знае само предишния собственик :-)

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Пет Окт 27, 2006 6:07 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
същия проблем като я купих само че над 3000 об оказа се че ми беше задръстена цетката на сондата в резервоара.но при всичко случаи е недостиг на гориво


Пет Окт 27, 2006 7:03 pm
Кара балканче
Кара балканче

Регистриран на: Съб Май 06, 2006 9:25 am
Мнения: 48
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
хора почистете си сондите на резервоарите.Става много лесно от багажника.Почти винаги има боклуци

_________________
фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври


Пет Окт 27, 2006 9:33 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am
Мнения: 2021
Местоположение: София 10
UNREAD_POST филтър
Цедката на сондата хубаво е да е почистена
но само да може да се отвори капачката на помпата
или на сондата зависи от модела
една цедка е около 10-15 лв а е толкова малка

_________________
За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/
и FIAT http://fiat.comnet.bg/
Купе http://www.polak.ch/coupemanual/
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/
http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat


Пет Окт 27, 2006 9:47 pm
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am
Мнения: 197
UNREAD_POST 
и аз имах същия проблем но ми се стори че е от нафтата , бях взел малко нафта на черно и тогава така гаснеше но след като свърши тази нафта не ми е гаснела, но също така си мислия че и филтъра оказва влияние аз сега съм с filtron знам че са боклуци но следвашия път ще гледам да е друга маркА, незнам bosch как са

_________________
Fiat Marea 1,9TD100


Съб Окт 28, 2006 9:13 am
Профил
UNREAD_POST 
Bosch са добри гледай само да не е произведен в германия че тия са най-опасни,това ще рече че 100% не е от там и никой не знае от къде е ;)


Съб Окт 28, 2006 2:32 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
актуално:
значи след съвета на колегата за маркучето, се върнах в сервиза, където ми смениха филтъра, и им разказах за догадките. но там съвсем културно ми обясниха, че на бравото няма такова маркуче и филтъра е на резба, така че проблема не може да е от там. след това ми огледаха внимателно системата за течове и не остановиха нищо. посъветваха ме, следващия път като не запали, да проверя помпичката за обезвъздушаване дали е твърда и ако не да я напомпам и пак да пробвам.
тоест, проблема не бил във филтъра, а това, че вкарва въздух от някъде при загасен двигател

моля, давайте си предложенията :-) също ме посъветваха да търся консултация в добър дизелов сервиз за продухване на горивната система, знаете ли такъв? /който да е изпитан/

офф: аман от проблеми по колите и с калпави майстори :-)

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Пон Окт 30, 2006 10:59 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Ами колега вземи я изчисти тая сонда в резервоара и аз ти казах и други ти казаха,даже един колега е сложил снимки как става процедурата нищо сложно и след това се излагай с трабички и отивай на мойстори да ти дерат кожата.успех


Пон Окт 30, 2006 11:17 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
би ли дал линк към тази тема и снимка за почистване? моля, та да пробвам и да докладвам

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Пон Окт 30, 2006 11:36 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
viewtopic.php?t=10661
И да пишеш след това


Пон Окт 30, 2006 2:16 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg