Дата и час: Чет Май 16, 2024 1:51 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
AUTADATA Brava 1.9 JTD зацепване агренаж? 
Автор Съобщение
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 27, 2004 6:41 pm
Мнения: 102
Местоположение: Костинброд
UNREAD_POST AUTADATA Brava 1.9 JTD зацепване агренаж?
Може ли някой колега с "Autodata" да ми пусне снимка на зацепването на ангренажа на Brava 1.9 JTD,белезите ми се разминават???!!Зацепих го по стария начин,ама нещто не е добре мотора,мисля че може да ми прескочил зъб на стария.Много ще съм ви благодарен :beer:

_________________
Brava JTD ELX
105 к.с.99"


Сря Окт 25, 2006 12:06 pm
Профил
UNREAD_POST 
Потърси тук! По-добре e обяснено от Autodata! ;)

http://www.fiat-bg.com/Downloads/Books/

Между другото... ти не знам, как си го правил, но доколкото гледах преди време, валовете се фиксират със скоби...


Сря Окт 25, 2006 5:57 pm
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am
Мнения: 757
Местоположение: София, кв. Овча Купел
UNREAD_POST 
Провери си пощата.

_________________
839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85


Сря Окт 25, 2006 9:46 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 27, 2004 6:41 pm
Мнения: 102
Местоположение: Костинброд
UNREAD_POST 
Благодаря ви момчета :36_2_41: Оправих проблема както и мислех-прескочил зъб и съответно мое грешно зацепване :ranting2: !Обаче благодарение на вас всичко е ОК.Надявам се на някоя от срещите да мога да ви се отблагодаря :drunk:

PS: Vladim,не е нужен инструмент за фиксиране при дизеловите ни мотори(мисля че при всички).
Още веднъж много ви БЛАГОДАРЯ за експресната помощ

_________________
Brava JTD ELX
105 к.с.99"


Чет Окт 26, 2006 8:20 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
Цитат:
PS: Vladim,не е нужен инструмент за фиксиране при дизеловите ни мотори(мисля че при всички).
Още веднъж много ви БЛАГОДАРЯ за експресната помощ


Вярно е, че при газоразпределение с един разпр. вал зацепването е по-елементарно, но при застопоряване на коляновия вал с това просто приспособление, поставянето на ремъка става много бързо и без никакви съмнения по
правилното зацепване!

При желание, мога да ви поместя чертеж на приспособлението - изработва се лесно!
Пасва и за останалите JTD мотори.

_________________
FIAT-SPORT


Чет Окт 26, 2006 9:48 pm
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 27, 2004 6:41 pm
Мнения: 102
Местоположение: Костинброд
UNREAD_POST 
hit-ko написа:
Цитат:
PS: Vladim,не е нужен инструмент за фиксиране при дизеловите ни мотори(мисля че при всички).
Още веднъж много ви БЛАГОДАРЯ за експресната помощ


Вярно е, че при газоразпределение с един разпр. вал зацепването е по-елементарно, но при застопоряване на коляновия вал с това просто приспособление, поставянето на ремъка става много бързо и без никакви съмнения по
правилното зацепване!

При желание, мога да ви поместя чертеж на приспособлението - изработва се лесно!
Пасва и за останалите JTD мотори.


Мисля,че ще е много полезно(видях го на една скица,но без размери).Ако го имах нямаше да имам толкова главоболия.Ако не е проблем дай чертеж на приспособлението.

_________________
Brava JTD ELX
105 к.с.99"


Чет Окт 26, 2006 10:17 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
Мнения: 2046
Местоположение: Ямбол
UNREAD_POST 
javor написа:
Мисля,че ще е много полезно(видях го на една скица,но без размери).Ако го имах нямаше да имам толкова главоболия.Ако не е проблем дай чертеж на приспособлението.


ОК, ще го снимам и ще го поместя, предполагам в понеделник.

_________________
FIAT-SPORT


Съб Окт 28, 2006 11:34 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
hit-ko написа:
Вярно е, че при газоразпределение с един разпр. вал зацепването е по-елементарно...


Де де, но приположение, че имаме нафтова помпа, която трябва да бъде зацепена като втори разределителен вал... мисля, че положението е едно и също! :)


Нед Окт 29, 2006 9:13 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg