 |
|
Дата и час: Сря Юни 18, 2025 12:40 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Разхода на гориво закова.
Автор |
Съобщение |
Tornado
|
 Разхода на гориво закова.
След проблема с въздушния филтър и кората на капака която запушваше отвора за всмукване на въздух разхода на гориво ми се закова в границите 5,5-6,5 при смесен цикъл както следва 30% градско и 70% извънгрдско на 100км.За сведение на тези които не вярват или не знаят въпросния автомобил от подписа е с тегло 1320кг претеглен на ел.кантар.
|
Нед Сеп 03, 2006 11:57 pm |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
коя е тази кора на капака (моя разход е 8/100)
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Пон Сеп 04, 2006 4:44 pm |
|
 |
doofiat
|
reiban написа: коя е тази кора на капака (моя разход е 8/100)
Колега, ти въздушния филтър сменял ли си? На всяка смяна на масло се сменя и въздушния филтър. Провери дали няма нещо, което да пречи на потока въздух да влиза към филтъра. Дебитомерът бачка ли ти(има тема за него)? Турбото как е? Вече за помпата ще почакаш да дойде техниката и нея да я видят или може да се грабнеш до Пловдив. Ако тия неща са ок, и разхода няма да е голям.
|
Пон Сеп 04, 2006 5:01 pm |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
незнам какво е дебитомер
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Пон Сеп 04, 2006 6:26 pm |
|
 |
Tornado
|
За колегата от Бургас слизам да направя две снимки на кората и на отвора от който се засмуква въздуха.Проблема констатирах след като пробвах филтъра от който се оплаквах на бравата която катастрофира в Неделя.
|
Пон Сеп 04, 2006 7:33 pm |
|
 |
Tornado
|
на първата снимка съм заградил отвора за всмукване на въздух.А на втората плата който се беше откачил от капака и запушваше въпросния отвор.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Пон Сеп 04, 2006 7:58 pm |
|
 |
Tornado
|
на втората снимка съм заградил отвора за всмукване на въздух.А на първата плата който се беше откачил от капака и запушваше въпросния отвор.
|
Пон Сеп 04, 2006 8:00 pm |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
Tornado
ясно, мерси за пояснението , а дебитомер някой може ли да ми каже какво е .
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Пон Сеп 04, 2006 10:29 pm |
|
 |
doofiat
|
Дебитомер/въздухомер е едно и също. Той регулира количеството въздух, което постъпва към двигателя - съответно топъл от двигателя или студен отвън. В случай,че не работи се повишава разхода и се намалява мощността на колата.
Аз имах този проблем и карах колата на hit-ko и според компютъра излезе,че небачка. После като го погледнаха се оказа,че буксата му била откачена, не знам защо и от кого. При това бях ходил в Италсервиз и ми казаха,че бил изгърмял - нищо подобно. Такъв дебитомер струва оригинален около 400 лв., а друга марка е 200 лв. След като ми закачиха буксата, колата литна и разхода падна.
За да се установи дали работи дебитомера е нужно, само да се закачи на компютър колата и дали не дава грешка или не работи. Не е нужно да е сервиз за помпи Лукас. Трябва ти сервиз за Италиански автомобили
|
Пон Сеп 04, 2006 11:55 pm |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
doofiat
каде се намира буксата на дебитомера за да видя мойта дали си е включена
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Вто Окт 10, 2006 1:18 pm |
|
 |
doofiat
|
reiban написа: doofiat каде се намира буксата на дебитомера за да видя мойта дали си е включена
Значи, като погледнеш втората снимка на колегата Tornado, дебитомерът като ориентир е под задния ляв ъгъл на акумулатора. Трябва да се махне акумулаторът и подложката му и търсиш там някъде буксата - заден ляв ъгъл, по диагонал, някъде. Под тръбата за въздуха, някъде.
Виж го и него, но виж и катализатора или филтър за твърди частици или каквото и да е там? Колегата Dodo 155 e с много добри отзиви. Аз моя още не съм го махнал, но все се каня и ще го махна най-накрая.
|
Вто Окт 10, 2006 3:59 pm |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
doofiat
мерси и аз се каня да го махна моя, и сигурно другата седмица ще е направя тази работа, но се чудя дали да сложа само тръба или някакви гърнета имало
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Вто Окт 10, 2006 5:04 pm |
|
 |
Vladim
|
Моят съвет е да сложиш обикновенна тръба. Така, или иначе оставаш с цели три ауспуха след, като махнеш катализатора. Има вероятност да ти сложат резонаторно гърне с по-голямо съпротивление и да ти спънат двигателя така, че слагай една тръба и не му мисли много! 
|
Вто Окт 10, 2006 6:57 pm |
|
 |
doofiat
|
Vladim написа: Моят съвет е да сложиш обикновенна тръба. Така, или иначе оставаш с цели три ауспуха след, като махнеш катализатора. Има вероятност да ти сложат резонаторно гърне с по-голямо съпротивление и да ти спънат двигателя така, че слагай една тръба и не му мисли много! 
Някаква специална ли е тази тръба (за Фиат ли е) или си е най-обикновено парче, което на всеки специализиран сервиз ще ми отрежат и монтират?
|
Вто Окт 10, 2006 8:31 pm |
|
 |
Vladim
|
doofiat написа: Някаква специална ли е тази тръба (за Фиат ли е) или си е най-обикновено парче, което на всеки специализиран сервиз ще ми отрежат и монтират?
Най обикновенна тръба! Моята явно е читава, защото не е ръждясала за една година  Много важно е да си запазите катализатора! Не се знае, кой ден ще ни задължат пак да ги слагаме... :evil: а един нов струва доста.
|
Вто Окт 10, 2006 11:57 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |