Дата и час: Пон Юни 16, 2025 9:12 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Какво да гледам на 1.9 ТД 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
trustworthy написа:
Наскоро обикалях с един мой колега да търсим итялиянски турбо-дизел над 96-97 година. Ами всички без изключение, които гледахме във Варна бяха с омаслени турбо пътища. Иначе си дърпаха нормално


Ще е лошо, ако няма омасляване и не дърпа. Ако е омаслено и си дърпа колата, няма проблеми - турбинката си бачка нормално. Няма начин при тези обороти и температури на турбото, да не протече след определен период от съединенията. И моето съединение към турбото е омаслено, но да чукам на дърво всичко е наред.


Вто Дек 12, 2006 11:28 am
UNREAD_POST 
doofiat написа:
Ще е лошо, ако няма омасляване и не дърпа. Ако е омаслено и си дърпа колата, няма проблеми - турбинката си бачка нормално. Няма начин при тези обороти и температури на турбото, да не протече след определен период от съединенията. И моето съединение към турбото е омаслено, но да чукам на дърво всичко е наред.


Тук съм леко несъгласен! Ако има омасляване по турбото и тръбите от него това означава, че лагерите (втулките по-конкретно) са тръгнали да си заминават! Дали това ще стане след месец, или две години е друг въпрос. Добри... никой производител не изкарва коли с течащо турбо от завода! :wink:


Вто Дек 12, 2006 11:36 am
UNREAD_POST 
Vladim написа:
doofiat написа:
Ще е лошо, ако няма омасляване и не дърпа. Ако е омаслено и си дърпа колата, няма проблеми - турбинката си бачка нормално. Няма начин при тези обороти и температури на турбото, да не протече след определен период от съединенията. И моето съединение към турбото е омаслено, но да чукам на дърво всичко е наред.


Тук съм леко несъгласен! Ако има омасляване по турбото и тръбите от него това означава, че лагерите (втулките по-конкретно) са тръгнали да си заминават! Дали това ще стане след месец, или две години е друг въпрос. Добри... никой производител не изкарва коли с течащо турбо от завода! :wink:


Абсолютно си прав, но имах предвид нашите коли на годинки и на километри. За новото не споря.


Вто Дек 12, 2006 11:39 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 04, 2006 10:27 am
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST 
Де да знам. Напоследък много чета за тези "статични замервания" на турбото. Омаслени-неомаслени турбо пътища, омаслени филтри и сега с това за оборотите на празен ход. Най-добре е човек като се качи в колата да покара и да види реално каква е ситуацията. Тези козметични проблеми(естествено не винаги само козметични), имам в предвид омасляванията, не са болка. При мен е същата работа. Има омасляване по турбопътищата, въздушния филтър е леко омаслен в единия край но колата е пушка. Над 2000 оборота полудява. На 1-2 върти гуми. Поддържа 150км/ч по магистралата пълна с багаж и 4-ма пътници+ (това само за проба - не съм почитател на рисковете)Де да знам все пак са коли на по над 10 години. То остава и двигателя да лъщи и да не е омаслено тук там. Та мисълта ми е - тестването е важно, как се държи автомобила на пътя при различни ситуации.

_________________
Fiat Punto 1.7TD
www.esquisse-bg.com


Вто Дек 12, 2006 11:44 am
Профил WWW
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Авг 11, 2005 4:18 pm
Мнения: 150
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
Toва, че бяга масло през турбото не е болка за умиране, но си е показател, че има предпоставка с износването на лагерите, в един момент да се получи радиално биене на оста и на заминат лопатките. Е тогава спасение няма. Естествено, преди това ще има и други симптоми, съпътстващи стадиите на заболяването :)

_________________
_______
146 JTD


Вто Дек 12, 2006 11:46 am
Профил
UNREAD_POST 
trustworthy написа:
Toва, че бяга масло през турбото не е болка за умиране, но си е показател, че има предпоставка с износването на лагерите, в един момент да се получи радиално биене на оста и на заминат лопатките. Е тогава спасение няма. Естествено, преди това ще има и други симптоми, съпътстващи стадиите на заболяването :)


Ок, тогава да ходя да ми сменят лагерите, че да не стане сериозно положението и да се износят в последствие лопадките.


Вто Дек 12, 2006 12:01 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Чет Авг 11, 2005 4:18 pm
Мнения: 150
Местоположение: Варна
UNREAD_POST 
doofiat написа:
trustworthy написа:
Toва, че бяга масло през турбото не е болка за умиране, но си е показател, че има предпоставка с износването на лагерите, в един момент да се получи радиално биене на оста и на заминат лопатките. Е тогава спасение няма. Естествено, преди това ще има и други симптоми, съпътстващи стадиите на заболяването :)


Ок, тогава да ходя да ми сменят лагерите, че да не стане сериозно положението и да се износят в последствие лопадките.


Dостатъчно е само да се провери луфта на оста на първо време ;) Не бързай с лагерите, че отварянето на турбината знам, че се прави, когато наистина има нужда. Щом ти бачка нормално, значи си ок засега. Пък и нали знаеш, че има капацитети, далеч повече запознати от мен с тази работа...и не само в този форум...ако се сещаш накъде бия ;)

_________________
_______
146 JTD


Вто Дек 12, 2006 1:01 pm
Профил
UNREAD_POST 
Дуудиат успокой се.Аз не се заяждам с никой.А и става въпрос да задържиш на 1600 оборота,а не да дадеш гас до 1600 да пуснеш гаста и да се вдигнат сами до 3500.Това до 3500 е супер много до 2500 е достатъчно.А по принцип ако една кола е нова трябва да вдигне оборотите докрай.А на предавка не че не става а просто на празен ход процедурата става бавно а на предавка не ми се мисли колко време ще изиска.Апък и в движение как ще задържиш гаста без въобще да си мръднеш кръка не че е невъзможно но пък ще чакас доста докато мрадне нещо.


Вто Дек 12, 2006 1:06 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 04, 2006 10:27 am
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST 
gdd55 написа:
А и става въпрос да задържиш на 1600 оборота,а не да дадеш гас до 1600 да пуснеш гаста и да се вдигнат сами до 3500.Това до 3500 е супер много до 2500 е достатъчно.А по принцип ако една кола е нова трябва да вдигне оборотите докрай.


е това как да го разбирам:

Dodo 155 написа:
Колеги, вчера пробвах това на служебния Орел :wink:
Заковах го на 1600 оборота (малко ми беше трудно, защото нося 46-ти номер обувки) и вдигна оборотите съвсем малко :idea:
Мисля си, че ако нещо не е изправно, ще се получава вдигане на обороти :roll:
Иначе колегата е прав, как може един механичен дизел (не JTD) да разбира кога колата се кара на 4-та с 1600 оборота и кога е на едно място и е с 1600 оборота :?:
Ако blow-off клапана не отваря на време или се забавя малко може да се получи вдигане на обороти на едно място когато се задържат 1600 оборота.
Аз така си мисля, защото звучи логично, но ... може и да греша :wink: :roll:
Именно заради това си направих теста с кола на 6000 км, която поне за момента всичко и работи нормално :idea:


Edit: Eй сега бях до колата да пробвам това за 1600-то оборота. Ама нещо май недоразбрах. Плавно и постепенно ли да подавам газ докато достигне 1600 оборота и да задържа или трябва рязко и да се опитам да нацеля 1600. Щото нещо второто ми се струва прекалено трудно и неточно.

_________________
Fiat Punto 1.7TD
www.esquisse-bg.com


Вто Дек 12, 2006 1:15 pm
Профил WWW
UNREAD_POST 
Ще ти кажа на мен тва ми го правиха едни понзати от Дарс ауто/Мерцедес сервиз/Вдигаще ги до 3500 пред очите ми.После исках да го покажа на един приятел и ей така като на теб ми вдигаше съвсем малко.Викам кво стана тука апак и тва беше като я купих още тогава и давах яко думан и си помислих че за 5 дена и видях сметката.Върнах се пак в дарс ауто пак аверчето ми я пробва вдига ше си ги.След 100 експеримента сам установих че като започне да вдига оборотите отпускам леко гаста,незнам защо го правя,и нищо не става.След това услих музиката докрай 12 инчов бас херц елипси пионеер отзад и отпред Алпини :mrgreen: дадах гас на 1600 оборота въобще не гледах след това оборотомера за да не се разконцентрирам и след около минута две като го погледнах беше на 3500 и се успокоих.Пробвах ме го и на една темпра 1.9тд гореше яко масло и филтъра и беше зверски омаслен ,явно турбото беше дроп сърма.Вдигна оборотите до към 2000.Свалихме и турбината имаше бая луфт лагера и исложихме от ена алфа 146 която беше по добре ама и тя не беше много китка за мирисане.Никой не го карам да вярва тва е което аз видях и на което ме научиха.Не съм басси и специалиста като някои из форума не мога да обясня защо е така признавам си.Аз съм си доволен от мойта масло от никъде не хвърля въздушния ми филтър е чист и няма грам масло.Двигателя ми беше измит като е купих миналата година на 4 ноември минал съм 38000 км от оттогава няма грам мъсло никъде по двигателя.

Не искам да споря с никой, не се заяждам, повече по тая тема нищо няма да пиша.Толкоз от мен не съм майстор


Вто Дек 12, 2006 1:36 pm
UNREAD_POST 
gdd55 написа:
И един съвет от мен за турбото.Истинското турбо като му подадеш газ до 1600 оборота/на празен ход/ и задържиш газта там,започва само да вдига оборотите.Трябва да ги дигне минимум до 2500, някой казват че до 2300 е добре също.Мойта ги дигаще до 3500 :mrgreen: ,а сега е до 3000 :cry: което е супер ама нали :wink:


Това кой го писа - амнезията ли :mrgreen:
gdd55 написа:
Дуудиат

Пич, нещо ти казах - първо мини 7-те годинки :mrgreen:
Проблем с четенето имаш.
Иначе и аз не се заяждам. Карай си със здраве колата и да не ти създава грижи.


Вто Дек 12, 2006 1:48 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 42 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg