 |
|
Дата и час: Пет Юни 20, 2025 8:40 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
doofiat
|
Утре от 10 ч. съм се уговорил да слагат авансатора, да гледат дюзи и да мерят компресия.
Какъв е резултата ще пиша утре.
Влади, никой не се наема да го ремонтира или дори да го развие и да го погледне. Ще ме е много яд, ако проблема е в запушени цедки :evil:
Така или иначе ще си пазя и стария авансатор.
|
Вто Мар 06, 2007 10:01 am |
|
 |
kiro_of_the_day
|
doofiat написа: Влади, никой не се наема да го ремонтира или дори да го развие и да го погледне. Ще ме е много яд, ако проблема е в запушени цедки :evil:
Чел ли си списание "Направи си сам"?
|
Вто Мар 06, 2007 10:14 am |
|
 |
doofiat
|
kiro_of_the_day написа: doofiat написа: Влади, никой не се наема да го ремонтира или дори да го развие и да го погледне. Ще ме е много яд, ако проблема е в запушени цедки :evil: Чел ли си списание "Направи си сам"?
Чел съм, но какво правим, ако нещо се прецака по авансатора?
В събота съм обиколил поне 30 магазина из София и само в един магазин имаше един капариран авансатор и аз капарирах втория, който беше на път.
Не мога да рискувам кола, която пали (макар и трудно), но върви прилично, да стои поне месец докато намеря друг авансатор.
Предпочитам да играя на сигурно 
|
Вто Мар 06, 2007 10:26 am |
|
 |
naskowu
Регистриран на: Сря Мар 07, 2007 1:47 pm Мнения: 1 Местоположение: София 12 Илинден
|
Здравейте,
Имам същият проблем с ГНП Лукас само че на форд ескорт 1.8тд. Така като гледам снимката помпата е същата. Бихте ли ми казали от кой магазин на Симеон мога да си купя този авансатор.
Благодаря предварително
|
Сря Мар 07, 2007 1:57 pm |
|
 |
doofiat
|
Колега, магазина се намира на ул. "Цар Симеон" 167
02/831 31 78
0888 592 235
0888 369 750
Резултатът от днес е отново по-скоро лош. Сменихме авансатора и колата заработи по-добре. Провериха ми дюзите и едната от тях беше за смяна и смениха разпръсквача - 40 лв. Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22.
Лошото обаче е, че пак смучи въздух и това го установих към 17 ч.(когато майсторите си бяха тръгнали) след като я оставих за час-два.
Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам.
А върви доста по-добре след поставянето на новия авансатор и разпръсквача.
|
Сря Мар 07, 2007 8:26 pm |
|
 |
Esper
|
doofiat написа: Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам.
Хайде сега... Голяма дума каза.
Ако все пак я откажеш да ти иска пари за гориво, всички ще сме ти адски благодарни да кажеш как си го постигнал :mrgreen:
|
Сря Мар 07, 2007 8:35 pm |
|
 |
doofiat
|
Esper написа: doofiat написа: Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам. Хайде сега... Голяма дума каза. Ако все пак я откажеш да ти иска пари за гориво, всички ще сме ти адски благодарни да кажеш как си го постигнал :mrgreen:
Ами писна ми да ви кажа.
Искам да я дам тая кола на някой, да я оправи да му платя и вече да не се занимавам с глупости.
Еба ти колата, няма да й ставам роб бе хора.
Като не се оправи, хич не ме интересува. Колата е поддържана, ще я продам, но възниква друг въпрос у мен - каква да е новата? На тази Брава съм сменил почти всичко - амортисьори(газови), накладки, носачи, кормилни накрайници, маслото се сменя на всеки 7000-8000, въздушен филтър на всеки 5000 км, горивен на 12000-13000 км, двигателя както виждате от замерванията по-горе е добър, дюзите са на шест, зареждал съм само 30 л крадена нафта. Една година я карах със скъпата нафта на ОМВ и тази година карах 3-4 резервоара с Лукойл и от скоро вече сипвам само Еко. Грижа се за колата.
|
Сря Мар 07, 2007 9:12 pm |
|
 |
Esper
|
doofiat написа: Esper написа: doofiat написа: Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам. Хайде сега... Голяма дума каза. Ако все пак я откажеш да ти иска пари за гориво, всички ще сме ти адски благодарни да кажеш как си го постигнал :mrgreen: Ами писна ми да ви кажа. Искам да я дам тая кола на някой, да я оправи да му платя и вече да не се занимавам с глупости. -цензурирано- ти колата, няма да й ставам роб бе хора. Като не се оправи, хич не ме интересува. Колата е поддържана, ще я продам, но възниква друг въпрос у мен - каква да е новата? На тази Брава съм сменил почти всичко - амортисьори(газови), накладки, носачи, кормилни накрайници, маслото се сменя на всеки 7000-8000, въздушен филтър на всеки 5000 км, горивен на 12000-13000 км, двигателя както виждате от замерванията по-горе е добър, дюзите са на шест, зареждал съм само 30 л крадена нафта. Една година я карах със скъпата нафта на ОМВ и тази година карах 3-4 резервоара с Лукойл и от скоро вече сипвам само Еко. Грижа се за колата.
Стига бе човек...
Вярно, малко множко ти е дошло очевидно ама погледнато отстрани, става въпрос за някакъв травиален проблем със въздух в горивната система.
Ебаси, ако за това кола се сменяше...
Ако я продаваш, поне не го прави докато си афектиран.
То и при колите е както при хората - всичко си има криви периоди...
|
Сря Мар 07, 2007 11:30 pm |
|
 |
Rayo
|
doofiat,
съчувствам и те разбирам, тия дни правих сметка колко пари са дадени за миналата година за голфа на майка ми, който чат-пак карам и аз -- то не бяха тампони на носачите, горивен филтър, гумички на клапаните, съединител, тампони на двигателя, семеринг на кол. вал, средно гърне, спирачки, машинка за включване на мигачите, жило на ръчната и последно лагери на задните колела. А част от ремонтите май нищо не подобриха -- както се чуваше виене отзад, така си се чува и сега. Както тресеше на празен ход, така си тресе и сега. Да ги -- цензурирано -- и майсторите. Днес само и сипах бензин за 20 лева и я за.... (цензурирано).... пред блока и си хванах авотбуса да отида на работа. Аман.
Някак си ми се изпари мерака да си купувам кола.
|
Чет Мар 08, 2007 1:52 am |
|
 |
Nino
|
doofiat написа: Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22.
Я пак помисли колко измерихте?! :roll: Защото ако е вярно, то тази кола си е за вторични суровини бе човек... или майсторите са за там?!
|
Чет Мар 08, 2007 12:14 pm |
|
 |
doofiat
|
Nino написа: doofiat написа: Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22. Я пак помисли колко измерихте?! :roll: Защото ако е вярно, то тази кола си е за вторични суровини бе човек... или майсторите са за там?!
Да бе да
Пичовете казаха, че от завода я вадят с компресия 25.
За ремонт става когато компресията стане от 18 надолу.
А майсторите са тия, които ти ми каза - Пламен :mrgreen:
Освен това ако е сдухана ти знаеш ли какво трябва да е отзад - парен влак виждал ли си? Няма нищо общо :mrgreen:
Е баси майката viewtopic.php?t=11745&highlight=%EA%EE%EC%EF%F0%E5%F1%E8%FF
То вярно, че не е нахубаво тая работа.
Ама тая компреси не е добра, но като се сетя и как некадърно беше измерена - навиваше дюзите само на една резба.
Аз пак съм си спокоен щото колата така си върви, че две приказки няма.
И не пуши, освен това.
|
Чет Мар 08, 2007 12:22 pm |
|
 |
zrancho
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Сря Ное 08, 2006 10:27 pm Мнения: 32 Местоположение: Плевен
|
Цитат: Аз пак съм си спокоен щото колата така си върви, че две приказки няма. И не пуши, освен това.
И аз имам проблеми с този авансатор, би ли ми казал какво стана след като го смени аз честно казано се колебая дали да го смемям. Преди пушеше бял пушек като чайник и прекъсваше. После я закарах на майстор, който с това се занимава каза,че не бил авансатора и щял да я оправи. За 160 лева незнам какво я прави и я оправи ама ефекта беше за 1 седмица после пак взе да разваля оборотите. Като му се обадих каза че повече не може да я пипа настройките и били добре но на ръба вече. Следващата стъпка била смяна компютъра. Иначе била една от най-добрите коли които са му карали. Сега се 4удя за тоя авансато в сервиза на БОШ казват че той е проблема.
Какво мислиш има ли смисъл да сменям джиджавката!?
П.С. От Плевен съм а тук в БОШ ги няма много, имат техника, но само това....
_________________ Брава 1.9 ТД 100, 1998
|
Пет Мар 09, 2007 8:50 pm |
|
 |
doofiat
|
Колега, ако действително е проблема от авансатора и майсторите виждат, че дава грешка точно той, го смени.
Но ти мерил ли си компресия? Измери и нея и тогава сменяй авансатора.
При мен се усети разлика определено, но имам и друг проблем и ще ти кажа другата седмица за пълния ефект от авансатора.
|
Съб Мар 10, 2007 2:07 pm |
|
 |
Tornado
|
Nino написа: doofiat написа: Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22. Я пак помисли колко измерихте?! :roll: Защото ако е вярно, то тази кола си е за вторични суровини бе човек... или майсторите са за там?!
Да не би това ограденото да е степента на сгъстяване. 
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Съб Мар 10, 2007 4:06 pm |
|
 |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Ами колегата е написал, че е мерил компресията.
Това няма нищо общо със степента на сгъстяване - за справка потърси темата, която беше дъвката доста с двата термина.
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Съб Мар 10, 2007 4:23 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |