Nino написа:
doofiat написа:
От един майстор, който чува нещата знам, че при TD 100 пали винаги, дори и да е сдухан двигателя.
Да не е този дето ти казваше да слагаш гъсти масла зимата да си "повишиш" компресията? :roll:
reiban написа:
да мерих е беше 27 25 25 23 до -8 пали без проблем (по студено не е ставало още).
Повече от 10% разлика между цилиндрите е обезпокоително.
Аз съм малко скептил по отношение измерване на компресия
Един клапан да не затваря както трябва и ще побелееш :mrgreen:
Според мен компресия може да се мери на мотор, чиито клапани са напаснати и с регулирани луфтове :idea: Чак тогава мога да съм склонен да взема предвид измерванията
Няй-добре се разбира за състоянието на мотора като свалиш главата :mrgreen: Видиш ли братята да играят в цилиндрите няма да има смисъл да го затваряш :mrgreen: