Дата и час: Сря Юли 09, 2025 2:12 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то? 
Автор Съобщение
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 21, 2005 1:30 pm
Мнения: 984
Местоположение: Пазарджик
UNREAD_POST 
Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.

_________________
Ex: Fiat Marea Weekend ELX 1.8 16V
Ex: Fiat Palio Weekend 75
Ex: Opel Kadett 1.4 - Първата ми любов : )


Пон Окт 30, 2006 3:58 pm
Профил
UNREAD_POST 
snake написа:
Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.

Tвоя бензинджак не го знам какво му е ,но на нас дизелджиите тоя номер с предърпването и гасненето ни е познат много добре и даже чета някои колеги всяка година си чистят сондите преди всяка зима което и аз ще го направя скоро /миналата година като я изкарах за чистене беше леш/, защото заради тая замърсена цетка баща ми си купува нова бензинова помпа не искам и аз да съм като него само че с дизелова помпа която е повечко пари


Пон Окт 30, 2006 6:17 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
още не съм почистил сондата, защото за това трябва време, но си направих следния експеримент: преди палене проверих помпичката за обезвъздушаване и беше доста мека т.е. имало е въздух в системата. напомпах я и колата запали като пушка, без да гасне.
не съм сигурен, ама според мен това покзава, че може би при моето браво проблема е е в замърсен филтър на сондата, а просто от някъде вкарва въздух в системата- остаряло оплътнение или друго такова.
въпреки това ще почистя резервоара, а в петък съм на майстер за свещите и ще го накарам да изследва горивната система или поне частта достижима от предния капак
след това ще докладвам

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Вто Окт 31, 2006 11:11 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Днес ходих при един майстор и той ми сложи един клапан при Резултатът ще ви кажа утре. Утре ще чистя и резервоара.


Вто Окт 31, 2006 8:43 pm
UNREAD_POST 
Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.


Вто Окт 31, 2006 8:47 pm
UNREAD_POST 
Tornado написа:
Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.

Сега, виж какво направи моя майстор.
Сряза маркуча преди крушата. Не знаехме, че италианците са сложили и пластмаса, но това не е проблем. Срязваш маркуча, махаш гумата и го оставяш само по пластмаса. Взимаш друг маркуч и го срязваш на две, като той трябва да може да се надяне на синята пластмаса. Купуваш си 4 скоби 10х20. Свързваш от едната страна на клапанчето с едната част на маркуча клапанчето, а от другата страна свързваш клапанчето, посредством другата част на маркуча с крушата. Затягаш скобите и готово. Успех!


Вто Окт 31, 2006 9:01 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
ок, относно горния пост:
въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра?
въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?

относно другото :-) снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе :-) та трябваше да го отварям на ново.
в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.

той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Сря Ное 01, 2006 5:31 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST 
simps написа:
........
въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?
........


Да! И аз живо се вълнувам от къде си си купил такъв клапан???? Колко парички?

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Сря Ное 01, 2006 5:40 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
simps написа:
ок, относно горния пост:
въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра?
въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?

относно другото :-) снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе :-) та трябваше да го отварям на ново.
в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.

той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?


Отговор на първия въпрос: От към резервоара
Отговор на втория въпрос: Този клапан пропуска само в едната посока, но не знам размера. Знам,че струва 15 лв. и е метално лъскав

Тази сутрин колата запали почти от раз - на 3-та секунда. Сега съм му оставил колата да почисти резервоара


Сря Ное 01, 2006 5:42 pm
UNREAD_POST 
Преди минути взех колата. Майсторът каза, че е продухал от резервоара до клапанчето, което ми сложи както и цедката на сонда е почистил, но не е имало някакви големи боклуци. Има разлика, но не е голяма. Ще видим как ще запали утре.


Сря Ное 01, 2006 7:16 pm
UNREAD_POST 
Резултатът е нулев :cry: :cry: :cry:
Тая сутрин запали от втория път. Мамка му и прасе!!!
Вече си мисля за проблем с дюзите.


Чет Ное 02, 2006 10:32 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am
Мнения: 197
UNREAD_POST 
какво ще рече от втория път първия път колко секунди задържаш

_________________
Fiat Marea 1,9TD100


Чет Ное 02, 2006 10:36 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm
Мнения: 145
Местоположение: София 07 Слатина
UNREAD_POST 
след почистване на сондата, както подробно ви разказах :-), все още не съм сложил прословутия клапан, но проблемът не се проявявя :shock:
можеби се дължи, че за първи път от доста време колата е с пълен резервоар и е доволна :P
шегата на страна, възможно ли е при малко нафта в резервоара да засмуква въздух от там? можеби това е ролята на въпросното клапанче? и пак не ни стана ясно с колегите от къде да си го купим и какви точно са му спесификациите!

_________________
Bravo SX TD100, 1997


Чет Ное 02, 2006 12:11 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
reiban написа:
какво ще рече от втория път първия път колко секунди задържаш


Около 15 сек. Сега мисля да сложа скоби на всяко маркуче както Торнадо.


Чет Ное 02, 2006 12:56 pm
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am
Мнения: 320
UNREAD_POST 
:shock:


Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 5:21 pm, променена общо 1 път



Чет Ное 02, 2006 1:35 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Tyxo.bg counter Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg