 |
|
Дата и час: Сря Юли 09, 2025 2:12 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
100TD: сутрин пали и веднага след това изгасва. Що е то?
Автор |
Съобщение |
snake
Фиат фанатик
Регистриран на: Пет Окт 21, 2005 1:30 pm Мнения: 984 Местоположение: Пазарджик
|
Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.
_________________ Ex: Fiat Marea Weekend ELX 1.8 16V Ex: Fiat Palio Weekend 75 Ex: Opel Kadett 1.4 - Първата ми любов : )
|
Пон Окт 30, 2006 3:58 pm |
|
 |
gdd55
|
snake написа: Подобен проблем се появи при мен наскоро, само че аз съм с бензинов двигател. Смених температурен датчик, защото светеше лампичката на инжекциона и вдигаше оборотите от самосебе си. На диагностиката съвсем ясно си излезе грешка в температурния датчик. Сменихме го, вече го няма проблема с лампата на инжекциона и оборотите, но пък сутрин 1-2 секунди след палене веднага гасне. При следващото палене вече няма проблем. Но не мисля да се занимавам с това, убедил съм се, че при дребни проблеми е по-добре да не се рови много много.
Tвоя бензинджак не го знам какво му е ,но на нас дизелджиите тоя номер с предърпването и гасненето ни е познат много добре и даже чета някои колеги всяка година си чистят сондите преди всяка зима което и аз ще го направя скоро /миналата година като я изкарах за чистене беше леш/, защото заради тая замърсена цетка баща ми си купува нова бензинова помпа не искам и аз да съм като него само че с дизелова помпа която е повечко пари
|
Пон Окт 30, 2006 6:17 pm |
|
 |
simps
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm Мнения: 145 Местоположение: София 07 Слатина
|
още не съм почистил сондата, защото за това трябва време, но си направих следния експеримент: преди палене проверих помпичката за обезвъздушаване и беше доста мека т.е. имало е въздух в системата. напомпах я и колата запали като пушка, без да гасне.
не съм сигурен, ама според мен това покзава, че може би при моето браво проблема е е в замърсен филтър на сондата, а просто от някъде вкарва въздух в системата- остаряло оплътнение или друго такова.
въпреки това ще почистя резервоара, а в петък съм на майстер за свещите и ще го накарам да изследва горивната система или поне частта достижима от предния капак
след това ще докладвам
_________________ Bravo SX TD100, 1997
|
Вто Окт 31, 2006 11:11 am |
|
 |
doofiat
|
Днес ходих при един майстор и той ми сложи един клапан при Резултатът ще ви кажа утре. Утре ще чистя и резервоара.
|
Вто Окт 31, 2006 8:43 pm |
|
 |
Tornado
|
Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.
|
Вто Окт 31, 2006 8:47 pm |
|
 |
doofiat
|
Tornado написа: Клапан и аз мисля да си поставя ама тия маркучи около помпата нямат пипане на пръв поглед са каучукови ама под тях има едни сини като пластмаса и не мога да извадя нищо от никъде.дайте някъкъв съвет.
Сега, виж какво направи моя майстор.
Сряза маркуча преди крушата. Не знаехме, че италианците са сложили и пластмаса, но това не е проблем. Срязваш маркуча, махаш гумата и го оставяш само по пластмаса. Взимаш друг маркуч и го срязваш на две, като той трябва да може да се надяне на синята пластмаса. Купуваш си 4 скоби 10х20. Свързваш от едната страна на клапанчето с едната част на маркуча клапанчето, а от другата страна свързваш клапанчето, посредством другата част на маркуча с крушата. Затягаш скобите и готово. Успех!
|
Вто Окт 31, 2006 9:01 pm |
|
 |
simps
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm Мнения: 145 Местоположение: София 07 Слатина
|
ок, относно горния пост:
въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра?
въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?
относно другото :-) снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе :-) та трябваше да го отварям на ново.
в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.
той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?
_________________ Bravo SX TD100, 1997
|
Сря Ное 01, 2006 5:31 pm |
|
 |
Sandeto
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm Мнения: 335 Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
|
simps написа: ........ въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува? ........
Да! И аз живо се вълнувам от къде си си купил такъв клапан???? Колко парички?
_________________ Tipo 1.4 DGT, '89, karb
|
Сря Ное 01, 2006 5:40 pm |
|
 |
doofiat
|
simps написа: ок, относно горния пост: въпрос 1, режеш преди ктушата, т.е. от там дето идва от резервоара или от там, дето отива към филтъра? въпрос 2, какъв точно е този клапан? диаметър, спецификации, от какъв тип магазин се купува?
относно другото :-) снощи си почистих тази прословута сдизелова сонда, която се оказа доста чиста, явно съм случвал на ок нафта. но процедурата е мн мърлява и досадна, особено като обърках положението на датчика за горивото, но го останових чак след като тръгнах с колата и вместо да ми свти лампичката ми наля резервоара до горе :-) та трябваше да го отварям на ново. в заключение: никакъв ефект по решаването на проблема ми с паленето. затова се интересувам от този клапан.
той не решава ли проблема, само ако въздух влиза в системата между крушата и резервоара? ами ако изпуска някъде около филтрите?
Отговор на първия въпрос: От към резервоара
Отговор на втория въпрос: Този клапан пропуска само в едната посока, но не знам размера. Знам,че струва 15 лв. и е метално лъскав
Тази сутрин колата запали почти от раз - на 3-та секунда. Сега съм му оставил колата да почисти резервоара
|
Сря Ное 01, 2006 5:42 pm |
|
 |
doofiat
|
Преди минути взех колата. Майсторът каза, че е продухал от резервоара до клапанчето, което ми сложи както и цедката на сонда е почистил, но не е имало някакви големи боклуци. Има разлика, но не е голяма. Ще видим как ще запали утре.
|
Сря Ное 01, 2006 7:16 pm |
|
 |
doofiat
|
Резултатът е нулев :cry: :cry: :cry:
Тая сутрин запали от втория път. Мамка му и прасе!!!
Вече си мисля за проблем с дюзите.
|
Чет Ное 02, 2006 10:32 am |
|
 |
reiban
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Юни 18, 2006 9:42 am Мнения: 197
|
какво ще рече от втория път първия път колко секунди задържаш
_________________ Fiat Marea 1,9TD100
|
Чет Ное 02, 2006 10:36 am |
|
 |
simps
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Юни 22, 2006 2:23 pm Мнения: 145 Местоположение: София 07 Слатина
|
след почистване на сондата, както подробно ви разказах :-), все още не съм сложил прословутия клапан, но проблемът не се проявявя
можеби се дължи, че за първи път от доста време колата е с пълен резервоар и е доволна
шегата на страна, възможно ли е при малко нафта в резервоара да засмуква въздух от там? можеби това е ролята на въпросното клапанче? и пак не ни стана ясно с колегите от къде да си го купим и какви точно са му спесификациите!
_________________ Bravo SX TD100, 1997
|
Чет Ное 02, 2006 12:11 pm |
|
 |
doofiat
|
reiban написа: какво ще рече от втория път първия път колко секунди задържаш
Около 15 сек. Сега мисля да сложа скоби на всяко маркуче както Торнадо.
|
Чет Ное 02, 2006 12:56 pm |
|
 |
morg
Кара кола
Регистриран на: Чет Юни 08, 2006 10:32 am Мнения: 320
|
Последна промяна morg на Пон Мар 26, 2007 5:21 pm, променена общо 1 път
|
Чет Ное 02, 2006 1:35 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |