|  |  | 
    |  | 
	|  | Дата и час: Пет Окт 31, 2025 1:34 pm 
 |  
		Виж темите без отговор | Виж активните теми
		
	 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 4 мнения ] |  |  
	моля помогнете пунто 1,9 жтд не пали 
        
        
            | Автор | Съобщение |  
			| perekip 
					Регистриран на: Чет Юли 19, 2007 4:06 pm
 Мнения: 2
 Местоположение: Разград
   |   моля помогнете пунто 1,9 жтд не палиизчетох всички теми но не отктрих такъв проблем.Нови свещи,акумулатор,клапан на помпата,датчици колянов и разпределителен вал и непали нито студена нито топла.При бутане пали на четвърт оборот както и при впръскване със спреи в смукателния колектор.Подкачващата и нагнетателната помпа си имат необходимото налягане .А ко някои се сеща още нещо да свирка. Благодарен съм за всеки съвет 
 
 |  
			| Чет Май 07, 2009 5:50 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| specialista Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm
 Мнения: 190
 Местоположение: Ямбол
   |   Re: моля помогнете пунто 1,9 жтд не палиperekip написа: изчетох всички теми но не отктрих такъв проблем.Нови свещи,акумулатор,клапан на помпата,датчици колянов и разпределителен вал и непали нито студена нито топла.При бутане пали на четвърт оборот както и при впръскване със спреи в смукателния колектор.Подкачващата и нагнетателната помпа си имат необходимото налягане .А ко някои се сеща още нещо да свирка. Благодарен съм за всеки съветТук вече си конкретизирал че не пали нито топла нито студена.Как разбра какво е налягането на нагнетателната помпа
 (по точно в рейката)?Дай още инфо.Не искам да заковавам диагноза без обстойна беседа по темата.
 
 |  
			| Чет Май 07, 2009 11:18 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| perekip 
					Регистриран на: Чет Юли 19, 2007 4:06 pm
 Мнения: 2
 Местоположение: Разград
   |   Re: моля помогнете пунто 1,9 жтд не палиspecialista написа: perekip написа: изчетох всички теми но не отктрих такъв проблем.Нови свещи,акумулатор,клапан на помпата,датчици колянов и разпределителен вал и непали нито студена нито топла.При бутане пали на четвърт оборот както и при впръскване със спреи в смукателния колектор.Подкачващата и нагнетателната помпа си имат необходимото налягане .А ко някои се сеща още нещо да свирка. Благодарен съм за всеки съветТук вече си конкретизирал че не пали нито топла нито студена.Как разбра какво е налягането на нагнетателната помпа (по точно в рейката)?Дай още инфо.Не искам да заковавам диагноза без обстойна беседа по темата.Когато закачат тестера и в момента на завъртане на стартер налягането става 70 бара а ако и пръсна спреи колата пали и налягането става 300 бара и при форсиране отива до 1200-1300 бара
 
 |  
			| Пет Май 08, 2009 9:19 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| specialista Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Сеп 15, 2007 3:13 pm
 Мнения: 190
 Местоположение: Ямбол
   | Ако не можеш сам да се сетиш какво  и защо се случва в следващия си пост ще ти го обясня,лошото е че не мога с това да ти реша проблема.Дюзите на тая кола струват повече от нея самата. 
 
 |  
			| Пет Май 08, 2009 10:55 pm | 
					
					   |  
		|  |  
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 4 мнения ] |  |  
 
 
	
		| Кой е на линия |  
		| Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |  
 
	|  | Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми
 Вие не можете да променяте собственото си мнение
 Вие не можете да изтривате собствените си мнения
 Вие не можете да прикачвате файл
 
 |  
 |  | 
    |  |