|  | 
	|  | Дата и час: Съб Ное 01, 2025 1:29 am 
 |  
		Виж темите без отговор | Виж активните теми
		
	 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 7 мнения ] |  |  
	Относно паленето при Пунто1.7ТД 
        
        
            | Автор | Съобщение |  
			| bogidar Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Сря Яну 04, 2006 10:27 am
 Мнения: 193
 Местоположение: Пловдив 01 Централен
   |   Относно паленето при Пунто1.7ТДПроблеми с паленето нямам до сега. Но някакси нещата не са много както трябва струва ми се. Може би имам изгоряла свещ. При въртене на ключа колата не пали от 1-2 оборота а се зачудва 2-3 секунди. Как е при вас - от първия оборот ли пали, нормално ли е това забавяне или имам прблем. _________________
 Fiat Punto 1.7TD
 www.esquisse-bg.com
 
 
 |  
			| Пет Дек 01, 2006 12:00 pm | 
					
					     |  
		|  |  
			| krasidd Кара детска количка 
					Регистриран на: Сря Ное 29, 2006 1:41 pm
 Мнения: 8
 Местоположение: София 03 Възраждане
   |   Re: Относно паленето при Пунто1.7ТДЗдрасти пич, абе гледам, че имаш същия автомобил като този, който аз смятам да си купя??
я дай малко акъл и мнение по някои въпроси:
 -как е тоя двигател 1.7.ТД, колко коня е точно, има ли разновидности, моя трябва да е от 94предполагам, колко харчи в града и навън, може ли д аподдържа примерно 140км по магистралата, как е динамиката и ускорението, какво му с етроши най често.
 -Купето как  е, гние ли, къде е най слабо
 -частите му как са - евтини, какво задължително да сменя като го зема.
 -Окачването също,
 ако искаш ми пиши като лично съобщение да не товарим темата с глупости.
 Прдеварително благодаря:))
 
 
 |  
			| Пет Дек 01, 2006 1:47 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| n_nikolow 
					
				   | За тея кубици печката е звяр. Мойта като я взех също не палеше всеки път от раз и бях готов да сменя свещите докато не и сложих нов 72 Ah акумулатор и сега пали от раз.
Турбо-дизелът е с три разновидности на мотора едната 60 коня, а другите две са по 70 коня (+/- 1-2 по данни от различни места). Мойта е 70 коня и на магистралата при 4000 об. на 5 ск. минава 150 км/ч (над 150 започва да става нестабилна, въпреки че е със спортни амортисьори и пружини - незнам със сток как ще е). Показвала ми е разход и 5/100 и 10/100 - всичко е до настъпването и нафтата (6-7 е нормален разход в града, пък и аз постоянно я държа на обороти). Купето е много добре защитено от корозия. Освен първоначалното обслужване (ремъци, ролки, филтри, масла, антифриз) съм сменял гарнитура на картера, носачи (шарнирите са към носача и се сменя целия, но пък не е много скъп и идва комплект с втулките), маншони, накрайници и водно съединение.
 В общи линии съм много доволен от количката.
 
 
 |  
			| Пет Дек 01, 2006 8:13 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| tzetzo_slavista Кара кола 
					Регистриран на: Пет Авг 19, 2005 5:56 pm
 Мнения: 287
 Местоположение: Бъкстон
   | С паленето досега проблеми не съм имал.Но при мен се получава следното:когато е студена колата и я паля за първи път за деня си пали отраз!А когато след каране спра и след малко трагна до паля се получава забавяне.Иначе количката си е екстра и на товар носи,и ако не я настъпваш много дава перфектен разход    аз съм я засилвал моята до 165 и това май е и максимума._________________
 Fiat Punto 1.7 TD
 
 
 |  
			| Нед Дек 03, 2006 9:17 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tornado 
					
				   | Ще поддържаш 140 по магистралата ако си с мотор поне над 2,0 и магистралата е  над 200км иначе за нашите магистрали и аз ще ги поддържам с 1,9 но за дълго не става 
 
 |  
			| Нед Дек 03, 2006 9:55 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| n_nikolow 
					
				   | За 140 проблем няма - държи ги от Варна до Шумен (с изключение на 2 завоя в Девненско, които са с обратен вираж) обаче за разхода няма да говорим щото мотора е само в лютеницата. 
 
 |  
			| Нед Дек 03, 2006 11:51 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| gumzata Кара детска количка 
					Регистриран на: Пет Ное 10, 2006 2:08 pm
 Мнения: 19
 Местоположение: Карлово
   |   И аз не палех!И аз не палех от първия път за деня! Какви ли не хипотези и майстори ми минаха през главата. Оказа се просто цепнат горивопровод заради който през нощта нафтата спада лекичко и на сутринта първото и второто въртене са за подкачване и на третия път палеше. Сега пали без никакво задържане на клюба независимо от околната температура, дали е палена вече за деня и тн. Доволен съм от колата направо е изтребител и не гори кой знае колко много 5/6 смесено, което може да варира драстично разбирасе взависимост от това колко е тежък крака на шофьора но за коя кола не важи това? _________________
 Punto 1.7TD. 96
 [:#]\__/////__/[#:]
 
 
 |  
			| Пет Дек 08, 2006 3:09 pm | 
					
					   |  
		|  |  
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 7 мнения ] |  |  
 
 
	
		| Кой е на линия |  
		| Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта |  
 
	|  | Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми
 Вие не можете да променяте собственото си мнение
 Вие не можете да изтривате собствените си мнения
 Вие не можете да прикачвате файл
 
 |  
 |  |