 |
 |
 |
|
Дата и час: Чет Май 01, 2025 8:12 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кабели на горивния филтър
Автор |
Съобщение |
Tornado
|
 Кабели на горивния филтър
За какво са кабелите прикачени към горивния филтър на колата от подписа.Позиция 3 и 4
|
Вто Окт 24, 2006 8:06 pm |
|
 |
Esper
|
Тук стана въпрос за кабелите във филтъра.
А това с позициите не го разбрах :|
|
Вто Окт 24, 2006 8:35 pm |
|
 |
Tornado
|
Сори не се е качила снимката
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Вто Окт 24, 2006 9:01 pm |
|
 |
Esper
|
Tornado написа: Сори не се е качила снимката
Позиция 3 - реотан за подгрев на горивото.
Позиция 4 - датчик за температура. Нямам идея на каква температура пуска подгряването но предполагам около нулата...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Вто Окт 24, 2006 9:07 pm |
|
 |
Tornado
|
След като всичко беше разгадано относно въпросните кабели днес закъсих или казано по просто извадих буксата от датчика на филтъра поз.1 и му поставих едно мостче от проводник.Ето какво напрежение показа мултицета и наистина нагреватела си работеше усеща на маркуча след филтъра,че горивото е затоплено.Това обаче става само при работещ двигател.и направено така да не стане пожарче като не циркулира горивото.Другото което установих,че при температура 0 градуса ток кум нагреватела все още не се подава.От всичко това ми стана интересно кога ли ще подаде ток и затвори веригата този датчик и по случая реших да си изведа индикация на таблото за да виждам кога се включва и изключва нагреватела.Борбата беше жестока поради една единствена причина,че няма от къде да пусна кабелчето от купето до филтъра.Оказа се че майсторите които са ми поставяли алармата са се погрижили затова .Наложи се обаче да свалям предно ляво колело и да откачам подкалника/пластмасата/.Пуснах кабела до филтъра закачих му двата края към конектора за нагреватела и тук е най интересната част коя лампичка използвах от таблото да ми показва кога се включва.на снимката се вижда. коя е поз.А.Необходимите инструменти са ясни покрай свалянето на таблото и освен това ви трябва 1,5 метра проводник двужилен и малко изолационна лента.
п.с Тази тема не трябва ли да бъде в Дизели
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Сря Ное 29, 2006 3:33 pm |
|
 |
Esper
|
Esper написа: При темпрата, датчика за подгрев сработва при температури под -3, -4 градуса. Сигурен съм защото от тази зима имам контролна лампа за това на таблото Освен това, за да почне да подгрява, мотора трябва да работи - само на контакт не става.
Плагиатсваш, а? :mrgreen:
Аз обаче не теглих жици - ползвам ламБата за вода във филтъра. И без това неизполвания куплунг е до самия филтър... :roll:
|
Сря Ное 29, 2006 3:51 pm |
|
 |
Tornado
|
Напълно идеята бе твоя нали. 
|
Сря Ное 29, 2006 4:00 pm |
|
 |
Esper
|
Tornado написа: Напълно идеята бе твоя нали. 
Сега остава да запалим свещичка за кучешки студ за да пробваме мод-а :mrgreen:
Честно казано предполагам че именно заради тази система до сега не съм имал никакви проблеми с паленето.
С обикновена нафта и без никакви добавки...
|
Сря Ное 29, 2006 4:17 pm |
|
 |
Tornado
|
Сигурно е заради това миналата зима на -12 градуса един форд дизел го дърпах да запали после като запали аз седнах да го карам и той след 1 км угасна.После запали чак след 15 км дърпане на 4 скорост защото аз бях във форда и не исе умираше от студ и го включих на 4 скорост.
|
Сря Ное 29, 2006 4:32 pm |
|
 |
Tornado
|
Тази тема не заслужава ли да бъде в Дизели малко поизчистена разбира се.
Аз я преместих - да я чисти модератора. Вкл. и настоящото. kiro_of_the_day
С удоволствие, но не виждам чак толкова за чистене! :
Nino
|
Чет Ное 30, 2006 1:06 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|