Автор |
Съобщение |
Pecho
Фиат маниак
Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm Мнения: 674 Местоположение: София, Илинден
|
zfa159 написа: Добре де а защо моя номер никой не го скри  .То не че има значение ама все пак  .
Пропуснал съм го! :cry: За което се извинявам. Скрит е вече.
_________________ FIAT Brava 1.8 16V ELX
|
Нед Май 14, 2006 10:53 pm |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
Да на два болта е и е Weber 32TLF 27/251 и има някакъв проблем с него.
Чукането по мотора се оказа че е от 30 градуса аванс на празен ход - отстранихме го и сега не ще да върви....
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Нед Май 14, 2006 11:16 pm |
|
 |
Ferrari
|
И моята и на blondy колите вече са ок. В Ауто асист ни свършиха работа.
Последна промяна Ferrari на Пон Май 15, 2006 12:46 am, променена общо 1 път
|
Нед Май 14, 2006 11:36 pm |
|
 |
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
Mitko написа: И моята и на blondy колите вече са ок. В Ауто плюс ни свършиха работа.
Как махнаха болтовете? С рязане ли?
_________________ FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
|
Нед Май 14, 2006 11:37 pm |
|
 |
Ferrari
|
Развиха се.
|
Нед Май 14, 2006 11:40 pm |
|
 |
FIRE 8V
Фиат маниак
Регистриран на: Пет Ное 05, 2004 1:32 am Мнения: 570 Местоположение: Обект 9
|
Mitko написа: И моята и на blondy колите вече са ок. В Ауто плюс ни свършиха работа.
Мите, само за протокола Аuto Assist 
_________________ 146E e 188 e 350 https://www.fiat-uno.org/
Последна промяна FIRE 8V на Пон Май 15, 2006 7:52 am, променена общо 4 пъти
|
Пон Май 15, 2006 12:33 am |
|
 |
Ferrari
|
Fire 999 написа: Mitko написа: И моята и на blondy колите вече са ок. В Ауто плюс ни свършиха работа. Мите само за протокола Аuto Assist 
Поправям
|
Пон Май 15, 2006 12:45 am |
|
 |
pugsy
|
zfa159 написа: Да на два болта е и е Weber 32TLF 27/251 и има някакъв проблем с него. Чукането по мотора се оказа че е от 30 градуса аванс на празен ход - отстранихме го и сега не ще да върви....
тука имам едно чисто ново (цифра няма да споменвам щото още ми се гади :mrgreen: ) такова веберче но не съм сигурен за номера
бях го купувал за един опел но не стана при него(нямаше как да се закрепи филтъра),та ако ти траа свирни
|
Пон Май 15, 2006 7:38 am |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
Ами ако е същия може да пробваме и ако бачка добре (просто не е ясно съвсем от него ли е и само от него ли е) да се договорим нещо 
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Пон Май 15, 2006 8:32 am |
|
 |
kiro_of_the_day
|
Я кажете пробвахте ли "стъклената" свещ...
|
Пон Май 15, 2006 9:08 am |
|
 |
blondy_driver
|
Благодаря ви на всички за усилията,които положихте оценявам го наистина. Нямаше нито един от всички присъстващи, който да не се завря под колата ми за този  носач.
|
Пон Май 15, 2006 9:19 am |
|
 |
Pecho
Фиат маниак
Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm Мнения: 674 Местоположение: София, Илинден
|
kiro_of_the_day написа: Я кажете пробвахте ли "стъклената" свещ... Не. Свещите и на Типото (за Браво/Брава да не говорим!) са доста надълбоко и не влиза... А вероятно и резбата е различна. zfa159 написа: ...Чукането по мотора се оказа че е от 30 градуса аванс на празен ход - отстранихме го и сега не ще да върви....
В какъв смисъл не върви? Нали проблемът беше, че не поема веднага от ниски обороти? Нещо след това ли се е случило?
_________________ FIAT Brava 1.8 16V ELX
|
Пон Май 15, 2006 10:37 am |
|
 |
Ferrari
|
@zfa159
Коментирахме в Auto Assist твоя проблем и момчетата казаха за вероятен проблем с ускорителната помпа на карбуратора. Btw мисля че си забрави 3 неща при мен - една глава от гидорето, чук и лула 15.
|
Пон Май 15, 2006 10:48 am |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
Ами Митко възможно е да съм ги забравил при теб  .
Чука днес го търсих и се чудих къде е щото ми трябваше малко да поблъскам
Лулата сигурно и тя е там.Както и да е като се видим пак ще си ги прибера няма страшно.
За чукането - ами общо взето не е само това че не поемаше от ниски обороти.След това започна и да не върви.В смисъл както караш на 3-та даваш леко газ да изпревариш нещо и тя просто не ще.....започва да притръсва и да се забавя (все едно се дави).Отделно на смукач почти не можеше да се кара ако не държиш високи обороти в смисъл дърпаш почти докрая и на 50-60 градуса не трябва да го прибираш.
Аз искам не искам се наложи да врътна пак делкото за да успея да се прибера някак изобщо.Сложих го на някакво средно положение (нито е на краиното дето беше - 30 градуса нито на другото крайно където идваше закъснение....някъде да е около 15-тина градуса и върви доста по-добре в смисъл че ги няма тези ефекти и не чука).Хванал съм някакво междинно положение явно при което хем не чука хем върви задоволително.
Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва).Иначе говорих с един майстор и той твърди че може да е от други неща - например отместен ангренажен ремък (доста се съмнявам за което зашото е слаган поне 10 пъти и проблема си стои и със стария пак си го имаше) или нещо по карбуратора да има не в ред.Евентуално ще я кача на газов анализатор и ще се види за какво иде реч.
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Пон Май 15, 2006 7:45 pm |
|
 |
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
zfa159 написа: Ами Митко възможно е да съм ги забравил при теб  . Чука днес го търсих и се чудих къде е щото ми трябваше малко да поблъскам  Лулата сигурно и тя е там.Както и да е като се видим пак ще си ги прибера няма страшно. За чукането - ами общо взето не е само това че не поемаше от ниски обороти.След това започна и да не върви.В смисъл както караш на 3-та даваш леко газ да изпревариш нещо и тя просто не ще.....започва да притръсва и да се забавя (все едно се дави).Отделно на смукач почти не можеше да се кара ако не държиш високи обороти в смисъл дърпаш почти докрая и на 50-60 градуса не трябва да го прибираш. Аз искам не искам се наложи да врътна пак делкото за да успея да се прибера някак изобщо.Сложих го на някакво средно положение (нито е на краиното дето беше - 30 градуса нито на другото крайно където идваше закъснение....някъде да е около 15-тина градуса и върви доста по-добре в смисъл че ги няма тези ефекти и не чука).Хванал съм някакво междинно положение явно при което хем не чука хем върви задоволително. Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва).Иначе говорих с един майстор и той твърди че може да е от други неща - например отместен ангренажен ремък (доста се съмнявам за което зашото е слаган поне 10 пъти и проблема си стои и със стария пак си го имаше) или нещо по карбуратора да има не в ред.Евентуално ще я кача на газов анализатор и ще се види за какво иде реч.
специално за делкото на всички фаери съм забелязал че трябва да е на 5мм от крайно положение по посока като го въртиш към мотора. при теб как се държи колата при това положение пробвахте ли го/ако въобще се разбира какво искам да кажа де/ 
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Пон Май 15, 2006 8:00 pm |
|
|