|
|
Дата и час: Чет Апр 18, 2024 8:44 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Премахване на кантарчето!
Автор |
Съобщение |
NixXxan_Racing
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пет Апр 07, 2006 12:02 am Мнения: 35 Местоположение: Кюстендил
|
Премахване на кантарчето!
Имам Темпра и искам да подобря задните спирачки защото като я карах на преглед ми казаха че задните колела почти не ми държат.Феродо има и затова сам се насочил кам кантарчето.Та въпроса ми е как да свържа тръбичките директно да са?И съвпада ли резбата танм на тръбичките да се свържат или трябва да се слагат некакви накрайници?Благодаря!
|
Нед Юли 02, 2006 4:29 pm |
|
|
BlueStorm
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Пет Апр 01, 2005 11:54 am Мнения: 390 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Re: Премахване на кантар4ето!
NixXxan_Racing написа: Имам Темпра и искам да подобря задните спирачки защото като я карах на преглед ми казаха че задните колела почти не ми държат.Феродо има и затова сам се насочил кам кантарчето.Та въпроса ми е как да свържа тръбичките директно да са?И съвпада ли резбата танм на тръбичките да се свържат или трябва да се слагат некакви накрайници?Благодаря!
Не го прави!!! Ще се убиеш някъде.
... в завой, на хлъзгаво... ...с тази лека задница...
_________________ <<149C2.046>><<MOMO Pack>>
|
Пон Юли 03, 2006 11:06 am |
|
|
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
Не случайно са го сложили това кантарче!
Попринцип задните спрямо предните спират с 30%. За това може да са ти казали че не държат.
_________________ FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
|
Пон Юли 03, 2006 11:30 am |
|
|
doofiat
|
Re: Премахване на кантар4ето!
NixXxan_Racing написа: Имам Темпра и искам да подобря задните спирачки защото като я карах на преглед ми казаха че задните колела почти не ми държат.Феродо има и затова сам се насочил кам кантарчето.Та въпроса ми е как да свържа тръбичките директно да са?И съвпада ли резбата танм на тръбичките да се свържат или трябва да се слагат некакви накрайници?Благодаря!
Ей човек, луд ли си!!!!!!!!!!
Не прави никакви такива директни неща. Ще стане все едно дърпаш ръчната, за да спреш, която пък е много лека при спиране. А в завой просто не знам как си ги представяш нещата. По-добре си смени регулатора на спирачното усилие на задния мост. Ще ти излезе доста по-евтино отколкото да си потрошиш главата.
|
Пон Юли 03, 2006 11:32 am |
|
|
pugsy
|
а защо аз не съм се пребил още,карам без кантарче вече повече от 1 година,единствено може да се пребиеш ако махнеш всичко от предните седалки назад(да я олекотиш)
|
Пон Юли 03, 2006 12:48 pm |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
аз в събота си смених моя кантар, ми зеха ми 30 леа арабите за нов стар кат си напраиш сметката и преходник пак толкова ше дойде и да дойде с 10 кинта по-малко голяма работа.
|
Пон Юли 03, 2006 2:22 pm |
|
|
pugsy
|
като махнеш кантарчето не ти трябват преходници удължители и т.н. не е въпрос и на пари,а това,че кантарчето пак ще се скапе
|
Пон Юли 03, 2006 4:23 pm |
|
|
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Това кантарче стана прословуто. Аз също се чудя какво да правя с моето и за сега го държа. Карах Типото на един познат, който от го е махнал и кара така повече от година. Ами да ви кажа спира по съвсем различен начин. Аз като набия спирачки и естествено политам напред, а при неговата кола, ще кажеш, че колата все едно "кляка" и го няма това накланяне към таблото. Питах го дали е имал някакви проблеми зимата, тъй като тогава най-вече може да ти се занесе задницата и отговора беше никакви..... Вярно е, че сложено с умисъл да разпределя усилието, така и никой не можа да каже в тази тема колко трябва да е спирачното усилие на предните и задните колела. Цитираха се някакви съотношения, но аз исках да знам според производителя колко трябва да е и в зависимост от това дали трябва да се маха кантарчето или не .........
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Сря Юли 05, 2006 9:17 pm |
|
|
AlBundy
|
Бе друго си е със 180 да ти сурне задницата. За милисекунди и ти отнася задницата и добре, че съм пъргав :twisted: Като си смених гумите с четири еднакви и се разпредели спирачния ефект както трябва. Който си играе със спирачките си играе с живота си
|
Сря Юли 05, 2006 9:34 pm |
|
|
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
AlBundy написа: Бе друго си е със 180 да ти сурне задницата. За милисекунди и ти отнася задницата и добре, че съм пъргав :twisted: Като си смених гумите с четири еднакви и се разпредели спирачния ефект както трябва. Който си играе със спирачките си играе с живота си
с живота си играе този който кара с 180 мене ако питаш
|
Сря Юли 05, 2006 9:48 pm |
|
|
AlBundy
|
Поне го правя с кеф, а не от глупост :mrgreen:
|
Сря Юли 05, 2006 9:52 pm |
|
|
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Сря Юли 05, 2006 10:09 pm |
|
|
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
Бе вие луди ли сте? Кой ви каза че като смените кантарчето с тръбички, отзад колата ще спира със същото усилие като отпред?!?
Независима дали искаш или не, предните колела винаги си спират първи и по-силно от задните. С две думи, ела се качи на моята кола и набии спирачки, да видим дали ще се сурне задницата. Пробвах - на мокро си е едно и също.
На лед не ми се пробва. Много ясно че в завой на лед ако набиеш спирачки ще се сурнеш, това да не е моторна шейна?
Ако ти се дават пари за ново кантарче - ок. Не казвам че е сложено съвсем напразно. Предполагам че са правени тестове и са решили че трябва, ако возиш 4 човека и багаж при еди какви си условия, когато отпред се возят примерно два шипара по 200 кила, а отзад - китаец с болимия и влезнеш в десен завой 60 градуса с 120, предполагам че ще ти се плъзне задницата.
Ще добавя че с едно приятелче се въртяхме с Роувър 2.0 Дизел баничарка, празна отзад, ние тежки, двигателя-също, отзад-нищо. При най-малкото натискане на спирачка в завой, колата става адски нестабилна.
|
Сря Юли 05, 2006 10:11 pm |
|
|
AlBundy
|
Глей сега. Ако караш баничарската - проблеми нямаш. Ама му се чудя на Шумахер що се бъзика с разпределението през завой като прави най-бързи :twisted:
|
Сря Юли 05, 2006 10:19 pm |
|
|
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
brat_John написа: Това кантарче стана прословуто. Аз също се чудя какво да правя с моето и за сега го държа. Карах Типото на един познат, който от го е махнал и кара така повече от година. Ами да ви кажа спира по съвсем различен начин. Аз като набия спирачки и естествено политам напред, а при неговата кола, ще кажеш, че колата все едно "кляка" и го няма това накланяне към таблото. Питах го дали е имал някакви проблеми зимата, тъй като тогава най-вече може да ти се занесе задницата и отговора беше никакви..... Вярно е, че сложено с умисъл да разпределя усилието, така и никой не можа да каже в тази тема колко трябва да е спирачното усилие на предните и задните колела. Цитираха се някакви съотношения, но аз исках да знам според производителя колко трябва да е и в зависимост от това дали трябва да се маха кантарчето или не .........
Според това, което ми обясниха, по малко или = 1300N на колело отпред и 30% по-малко отзад по норма. Тоест за предните 1300, за задните 950. Може и да греша, това си спомням.
|
Сря Юли 05, 2006 10:20 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|