| Автор | Съобщение | 
        
			| loituma Кара балканче 
					Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 11:10 pm
 Мнения: 44
 Местоположение: София 19 Люлин
   |   Проблем с ABSИмам проблем с моята Мареа . Днес в жегите паля колата и abs свети в жълто на таблото . И издаваше един ужасен звук когато натисна спирачката . Махнах един от бушоните който е до вентилатора на abs-а и след време го сложих и го нямаше проблема с постоянно издавания шум ( дори когато колата не беше на контакт пак не спираше и въртеше ) . Може ли това да е от жегите и вентилатора да охлажда докато не се стигне до подходяща температура ?
 Май пак обърках раздела . Имало раздел специално за спирачки :( извинете ме
 
 
 | 
		
			| Сря Авг 20, 2008 12:10 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| joro_d Кара кола 
					Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am
 Мнения: 255
 Местоположение: София 01 Средец
   | Опс... абс-а няма вентилатор... Кое всъщност шуми при контакт - нещо откъм абс-а или вентилатора на радиатора? И след като маха/слага бушони нещо промени ли се с лампите по таблото и с шумовете? _________________
 Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
 Alfa Romeo 156 1.8 TS
 
 
 | 
		
			| Сря Авг 20, 2008 10:14 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| arsenov 
					
				   | Този звук да не наподобява нещо подобно на жужене , ако да то хидравличната част на АБС-а работи постоянно , а това постоянно работно положение  на  АБС-а означава , че има проблем в електрическата част , провери предпазителите за АБС-а . Другото нещо което можеш да провериш е съпротивлението на датчиците с мултицет за предните датчици 1400-1200 ома за задните датчици  1650 - 1450  на АБС-а , разстоянието от датчика до главината за предните 0.645 - 1.305 mm за предните колелета като задължително трябва да са във въздуха , а именно да е вдигната предницата на колата за задните  са 0.060 - 1.180 за друго не се сещам , ако съм пропуснал или сбъркал нещо колегите да ме поправят . 
 
 | 
		
			| Сря Авг 20, 2008 10:48 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Rokambol 
					
				   | В такава ситуация най-често виновник е релето, намиращо се в корпуса на помпата. Обикновено в сервизите практикуват смяна на целия възел, но той е доста скъп. Смяната на релето не е голяма философия, но се налага разглобяване на модула за ABS. 
 
 | 
		
			| Сря Авг 20, 2008 11:29 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| arsenov 
					
				   | Ето къде се намира и как се маха . Това открих преди време от един сайт за фиат за лукас управление  . Лошото е че е на чешки или полски или де да знам . 
 Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 
 
 | 
		
			| Сря Авг 20, 2008 11:43 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Rokambol 
					
				   | arsenov написа: Ето къде се намира и как се маха . Това открих преди време от един сайт за фиат за лукас управление  . Лошото е че е на чешки или полски или де да знам .Точно това имах в предвид и аз. Езика не е проблем, самите картинки са дотатъчно добри и показателни.
 
 | 
		
			| Сря Авг 20, 2008 11:46 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| arsenov 
					
				   | Да и не изглежда толкова сложно важното е да имаш ново реле . 
 
 | 
		
			| Чет Авг 21, 2008 12:06 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| loituma Кара балканче 
					Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 11:10 pm
 Мнения: 44
 Местоположение: София 19 Люлин
   | Дам точно жужене и май е точно това което казвате . Ще говоря с баща ми и той сигурно ще го оправи . От тогава до сега само 1 път е правил този проблем , но изгасих колата , пак я запалих и нямаше проблема . Много е странно . 
 
 | 
		
			| Пет Авг 22, 2008 3:56 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| brotkiv 
					Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 10:39 am
 Мнения: 2
 Местоположение: София 15 Младост
   | Здравейте. Изкам да ви помоля за малко помощ. При мене проблема е доста прост може би. От бушона за (АВСа този 60А) кабела които излиза е откачен. И можеби затова ми свети лампата за АВСа. Та въпроса ми е дали знаете откъде е този кабел. 100 % е захранващ но 4есно ме е страх да го допра до акумулатора. 
 
 | 
		
			| Пон Сеп 01, 2008 10:45 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| sok1 
					
				   | brotkiv написа: Здравейте. Изкам да ви помоля за малко помощ. При мене проблема е доста прост може би. От бушона за (АВСа този 60А) кабела които излиза е откачен. И можеби затова ми свети лампата за АВСа. Та въпроса ми е дали знаете откъде е този кабел. 100 % е захранващ но 4есно ме е страх да го допра до акумулатора.Добре дошъл във форума! Ако нямаш нищо против, би ли споменал за каква кола става дума?   
 
 | 
		
			| Пон Сеп 01, 2008 11:42 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| brotkiv 
					Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 10:39 am
 Мнения: 2
 Местоположение: София 15 Младост
   | Извинявам се. Става въпрос за Fiat Palio Weekend 75 
 
 | 
		
			| Пон Сеп 01, 2008 2:38 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| hmilev Кара детска количка 
					Регистриран на: Съб Авг 09, 2008 4:01 pm
 Мнения: 11
 Местоположение: Стара Загора
   | В този сайт е описан подробно ремонта на   ABS помпата -   http://www.fiatforum.com/bravo-brava-ma ... -unit.html .
  При мен намотката на релето се оказа изправна .Не контактуваха пъпките от силовата страна -пластината беше
 деформирана.След малко гимнастика релето проработи.Оказа се че електромотора не се върти но  го раздвижих и смазах лагера до който имах достъп.Шума може да е  от лагерите на ел.мотора на помпата.
 
 | 
		
			| Сря Сеп 03, 2008 10:31 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| arsenov 
					
				   | http://www.fiatforum.com/bravo-brava-ma ... -unit.html ето така ще се отвори . Полезна информация бравос колега . 
 
 | 
		
			| Сря Сеп 03, 2008 11:31 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| NIK_THE_FLASH Кара кола 
					Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 12:04 pm
 Мнения: 282
 Местоположение: София 13 Надежда
   | Ще ползвам темата да задам поредният ми глупав въпрос    Онзи ден се шматках из Пловдив. Паркирах се, поразходихме се, и решихме да си ходим. Палейки, лампичката ABS не изгасна. Спирайки рязко ABS-а не се задайстваше. Течността в резервоарчето за спирачките си беше достатъчно (Тази за хидравликата е на мин, но не мисля че има връзка?). Както и да е, прибвах се в София със светеща лампичка.
 Вчера палейки, лампата си изгасна и всичко беше ОК...Днес също е ОК...
 Нищо не съм пипал, само погледнах казанчето. Някой някаква идея да има защо се е получило това ? Чудя се дали има връзка с "любимите" на stylius1  Пловдивски павета - т.е. от многото друсане нещо са се е разместило / разклимбичкало , или е нещо друго ?_________________
 Fiat Bravo 1.8 16V
 
   
 
 | 
		
			| Пон Окт 13, 2008 11:18 am | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| arsenov 
					
				   | Колега най лесно ще ти е да замериш съпротивлението на буксите на датчиците за предните гуми се намира до ботушите на макферосна а задните предполагам са ти под задната седалка . Като вдигнеш капака лесно ще се ориентираш на ботушите на макферсона от едната и от другата страна се намират 2 големи жълти букси . Разкачваш ги ръчкаш 2-те сонди на мултицета който е настроен на съпротивление и мериш , когато колата не е запалена . За задните е същото . А ако имаш достатъчно време и луфтомер можеш да си измериш разстоянието от главината до самия датчик . Ако ли не събота или неделя ще ти помогна, а и си ми близо . Успех ! 
 
 | 
		
			| Пон Окт 13, 2008 5:53 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  |