Дата и час: Съб Дек 14, 2019 4:19 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Проблем с ABS 
Автор Съобщение
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 11:10 pm
Мнения: 44
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST Проблем с ABS
Имам проблем с моята Мареа . Днес в жегите паля колата и abs свети в жълто на таблото . И издаваше един ужасен звук когато натисна спирачката . Махнах един от бушоните който е до вентилатора на abs-а и след време го сложих и го нямаше проблема с постоянно издавания шум ( дори когато колата не беше на контакт пак не спираше и въртеше ) . Може ли това да е от жегите и вентилатора да охлажда докато не се стигне до подходяща температура ?

Май пак обърках раздела . Имало раздел специално за спирачки :( извинете ме


Сря Авг 20, 2008 12:10 am
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am
Мнения: 255
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
Опс... абс-а няма вентилатор... Кое всъщност шуми при контакт - нещо откъм абс-а или вентилатора на радиатора? И след като маха/слага бушони нещо промени ли се с лампите по таблото и с шумовете?

_________________
Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
Alfa Romeo 156 1.8 TS


Сря Авг 20, 2008 10:14 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Този звук да не наподобява нещо подобно на жужене , ако да то хидравличната част на АБС-а работи постоянно , а това постоянно работно положение на АБС-а означава , че има проблем в електрическата част , провери предпазителите за АБС-а . Другото нещо което можеш да провериш е съпротивлението на датчиците с мултицет за предните датчици 1400-1200 ома за задните датчици 1650 - 1450 на АБС-а , разстоянието от датчика до главината за предните 0.645 - 1.305 mm за предните колелета като задължително трябва да са във въздуха , а именно да е вдигната предницата на колата за задните са 0.060 - 1.180 за друго не се сещам , ако съм пропуснал или сбъркал нещо колегите да ме поправят .


Сря Авг 20, 2008 10:48 pm
UNREAD_POST 
В такава ситуация най-често виновник е релето, намиращо се в корпуса на помпата. Обикновено в сервизите практикуват смяна на целия възел, но той е доста скъп. Смяната на релето не е голяма философия, но се налага разглобяване на модула за ABS.


Сря Авг 20, 2008 11:29 pm
UNREAD_POST 
Ето къде се намира и как се маха . Това открих преди време от един сайт за фиат за лукас управление . Лошото е че е на чешки или полски или де да знам .


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Сря Авг 20, 2008 11:43 pm
UNREAD_POST 
arsenov написа:
Ето къде се намира и как се маха . Това открих преди време от един сайт за фиат за лукас управление . Лошото е че е на чешки или полски или де да знам .

Точно това имах в предвид и аз. Езика не е проблем, самите картинки са дотатъчно добри и показателни.


Сря Авг 20, 2008 11:46 pm
UNREAD_POST 
Да и не изглежда толкова сложно важното е да имаш ново реле .


Чет Авг 21, 2008 12:06 am
Кара балканче
Кара балканче
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 11:10 pm
Мнения: 44
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST 
Дам точно жужене и май е точно това което казвате . Ще говоря с баща ми и той сигурно ще го оправи . От тогава до сега само 1 път е правил този проблем , но изгасих колата , пак я запалих и нямаше проблема . Много е странно .


Пет Авг 22, 2008 3:56 pm
Профил

Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 10:39 am
Мнения: 2
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Здравейте. Изкам да ви помоля за малко помощ. При мене проблема е доста прост може би. От бушона за (АВСа този 60А) кабела които излиза е откачен. И можеби затова ми свети лампата за АВСа. Та въпроса ми е дали знаете откъде е този кабел. 100 % е захранващ но 4есно ме е страх да го допра до акумулатора.


Пон Сеп 01, 2008 10:45 am
Профил
UNREAD_POST 
brotkiv написа:
Здравейте. Изкам да ви помоля за малко помощ. При мене проблема е доста прост може би. От бушона за (АВСа този 60А) кабела които излиза е откачен. И можеби затова ми свети лампата за АВСа. Та въпроса ми е дали знаете откъде е този кабел. 100 % е захранващ но 4есно ме е страх да го допра до акумулатора.

Добре дошъл във форума! Ако нямаш нищо против, би ли споменал за каква кола става дума? :)


Пон Сеп 01, 2008 11:42 am

Регистриран на: Пон Сеп 01, 2008 10:39 am
Мнения: 2
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Извинявам се. Става въпрос за Fiat Palio Weekend 75


Пон Сеп 01, 2008 2:38 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Съб Авг 09, 2008 4:01 pm
Мнения: 11
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
В този сайт е описан подробно ремонта на ABS помпата - http://www.fiatforum.com/bravo-brava-ma ... -unit.html.
При мен намотката на релето се оказа изправна .Не контактуваха пъпките от силовата страна -пластината беше
деформирана.След малко гимнастика релето проработи.Оказа се че електромотора не се върти но го раздвижих и смазах лагера до който имах достъп.Шума може да е от лагерите на ел.мотора на помпата.


Сря Сеп 03, 2008 10:31 pm
Профил
UNREAD_POST 
http://www.fiatforum.com/bravo-brava-ma ... -unit.html ето така ще се отвори . Полезна информация бравос колега .


Сря Сеп 03, 2008 11:31 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 12:04 pm
Мнения: 282
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Ще ползвам темата да задам поредният ми глупав въпрос :)
Онзи ден се шматках из Пловдив. Паркирах се, поразходихме се, и решихме да си ходим. Палейки, лампичката ABS не изгасна. Спирайки рязко ABS-а не се задайстваше. Течността в резервоарчето за спирачките си беше достатъчно (Тази за хидравликата е на мин, но не мисля че има връзка?). Както и да е, прибвах се в София със светеща лампичка.
Вчера палейки, лампата си изгасна и всичко беше ОК...Днес също е ОК...
Нищо не съм пипал, само погледнах казанчето. Някой някаква идея да има защо се е получило това ? Чудя се дали има връзка с "любимите" на stylius1 Пловдивски павета - т.е. от многото друсане нещо са се е разместило / разклимбичкало , или е нещо друго ?

_________________
Fiat Bravo 1.8 16V
Изображение


Пон Окт 13, 2008 11:18 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Колега най лесно ще ти е да замериш съпротивлението на буксите на датчиците за предните гуми се намира до ботушите на макферосна а задните предполагам са ти под задната седалка . Като вдигнеш капака лесно ще се ориентираш на ботушите на макферсона от едната и от другата страна се намират 2 големи жълти букси . Разкачваш ги ръчкаш 2-те сонди на мултицета който е настроен на съпротивление и мериш , когато колата не е запалена . За задните е същото . А ако имаш достатъчно време и луфтомер можеш да си измериш разстоянието от главината до самия датчик . Ако ли не събота или неделя ще ти помогна, а и си ми близо . Успех !


Пон Окт 13, 2008 5:53 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg