Дата и час: Сря Авг 21, 2019 3:30 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Защо сутрин педала на спирачките е твърд? 
Автор Съобщение
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
Мнения: 443
Местоположение: Оряхово
UNREAD_POST Защо сутрин педала на спирачките е твърд?
Колеги здравейте.
Забелязвам нещо от скоро, може да го е имало и преди но просто не съм го забелязвал.
Когато оставя колата, например вечер в гаража, не пипам повече спирачката, но на сутринта педала е твърд. От какво може да се получава това?

_________________
Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT

Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
Skype: marto_gp


Пет Май 23, 2008 10:10 am
Профил
UNREAD_POST 
Ако е твърд преди да запалиш двигателя, е нормално - тогава сервото не работи. Елементарната проверка на работещо серво се прави по следния начин: натискаш спирачката (педала трябва да е твърд), палиш колата и педалът на спирачката трябва малко да потъне (омеква). :cool:


Пет Май 23, 2008 12:53 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
Мнения: 443
Местоположение: Оряхово
UNREAD_POST MGP
sok1 написа:
Ако е твърд преди да запалиш двигателя, е нормално - тогава сервото не работи. Елементарната проверка на работещо серво се прави по следния начин: натискаш спирачката (педала трябва да е твърд), палиш колата и педалът на спирачката трябва малко да потъне (омеква). :cool:


Да, педала е твърд и като запаля - омеква. Но не трябва ли при второто или третото натискане педала да стане твърд?

_________________
Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT

Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
Skype: marto_gp


Пет Май 23, 2008 1:40 pm
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm
Мнения: 203
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST Re: MGP
marto_gp написа:
sok1 написа:
Ако е твърд преди да запалиш двигателя, е нормално - тогава сервото не работи. Елементарната проверка на работещо серво се прави по следния начин: натискаш спирачката (педала трябва да е твърд), палиш колата и педалът на спирачката трябва малко да потъне (омеква). :cool:


Да, педала е твърд и като запаля - омеква. Но не трябва ли при второто или третото натискане педала да стане твърд?


Омекването на педала е в следствие на това, че сервоусилвателя подпомага в голяма степен (усилва) усилието което полагаш върху педала. Когато колата не е запалена той не работи, и цялата работа по натискането на спирачките се поема от кракът ти. Вече друг въпрос е когато педала омеква или направо потъва до долу в следствие на загуба на налягане по системата. Тогава с "напомпване" успяваш да наваксаш налягане. Така че всичко по спирачната ти система трябва да е ОК (поне от това което описваш)

_________________
Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник


Пет Май 23, 2008 2:32 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
Мнения: 443
Местоположение: Оряхово
UNREAD_POST Re: MGP
Nero_ написа:
marto_gp написа:
sok1 написа:
Ако е твърд преди да запалиш двигателя, е нормално - тогава сервото не работи. Елементарната проверка на работещо серво се прави по следния начин: натискаш спирачката (педала трябва да е твърд), палиш колата и педалът на спирачката трябва малко да потъне (омеква). :cool:


Да, педала е твърд и като запаля - омеква. Но не трябва ли при второто или третото натискане педала да стане твърд?


Омекването на педала е в следствие на това, че сервоусилвателя подпомага в голяма степен (усилва) усилието което полагаш върху педала. Когато колата не е запалена той не работи, и цялата работа по натискането на спирачките се поема от кракът ти. Вече друг въпрос е когато педала омеква или направо потъва до долу в следствие на загуба на налягане по системата. Тогава с "напомпване" успяваш да наваксаш налягане. Така че всичко по спирачната ти система трябва да е ОК (поне от това което описваш)


Значи за сега нямам проблеми със спирачките. Просто самото втвърдяване на педала ми направи впечатление.

_________________
Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT

Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
Skype: marto_gp


Пет Май 23, 2008 3:43 pm
Профил
UNREAD_POST 
Местя темата в Спирачна система.


Пет Май 23, 2008 8:34 pm
UNREAD_POST 
Ако педала е твърд след като запалиш колата явно има проблем със сервото , но щом си написал че след като запалиш колата омеква значи си е ок . Ако пък те притеснява погледни маркучетата които влизат в сервото да не са напукани , ако са срежи до здравао сложи скоби и си ток и жица или пък сменяй маркуча . Точно за това е сервото както е казал колегата Nero_ да подпомага спирачното усилие .Педала ще е твърд ако колата не работи .


Съб Май 24, 2008 6:47 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg