Дата и час: Сря Апр 24, 2024 11:17 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Влачат задните колела и тресе при спиране-Оправено за сега! 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
колеги сега си премерих дебелината на дисковете-точно 7мм.имат ръб от всяка страна по 1.8мм .направо се ужасих като видях.още ли мислите,че проблема е в задните спирачки?


Чет Яну 24, 2008 11:34 am
UNREAD_POST 
Сменяй колкото се може по-бързо. Когато загреят тези тънки дискове и минеш през някоя локва, дисковете могат да се изкривят (могат и да се счупят) от рязката промяна в температурата.


Чет Яну 24, 2008 10:42 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm
Мнения: 671
Местоположение: ВР
UNREAD_POST 
pi4_s_bravo написа:
колеги сега си премерих дебелината на дисковете-точно 7мм.имат ръб от всяка страна по 1.8мм .направо се ужасих като видях.още ли мислите,че проблема е в задните спирачки?


Със 7мм. не бих карал и километър. Ето го и моя съвет:
Вземи си дискове на средна цена и скъпи(меки) накладки.


Всеобщото мнение е че диска износва накладката, но факта е че диска се износва по- бързо от накладката, ако накладките са евтини и твърди... освен че не спират добре.


Чет Яну 24, 2008 10:55 pm
Профил
UNREAD_POST 
Тия дни ще взимам дискове и накладки.Май все пак ще остане варианта и дискове и накладки да са на FERODO.Как точно се свалят между другото гореспоменатите неща?Имам бегла представа,ама ако може с подробности ще е по-добре. :P


Нед Яну 27, 2008 8:01 pm
UNREAD_POST 
pi4_s_bravo написа:
Тия дни ще взимам дискове и накладки.Май все пак ще остане варианта и дискове и накладки да са на FERODO.Как точно се свалят между другото гореспоменатите неща?Имам бегла представа,ама ако може с подробности ще е по-добре. :P


Много лесно, сигурен съм, че ще се справиш без указания. Подготви си качествен шестограм 7мм за развиване на болтовете на супорта. Другото е елементарно. Като махнеш спирачния пакет, диска се държи на едно или две винтчета, намиращи се между дупките за болтовете на джантата. Развиваш ги и диска е долу. Преди да монтираш обратно спирачния апарат, върни буталото макс. назад, като преди това развиеш капачката на съда за сп. течност и внимаваш при връщането на буталото да не прелее. Успех.


Пон Яну 28, 2008 7:09 pm
UNREAD_POST 
Как завършва одисеята със спирачките.Вчера купих дисковете и накладките на Феродо.И днеска в почивката ( 10.00 до 10.15) си викам "сега ще сменя от едната страна,после от другата".Отивам и твърдо убеден,че в кутията с инструменти имам шестограм 7.Вдигам колата на крик,свалям колелото,махам тапите на шестограмите отгоре и тръгвам да слагам шестограма...обаче имам 6 и 8.Шок и ужас.Сглобявам всичко,щото стана време да влизам да бачкам.Вътре вече почвам да умувам как да ги излъжа пустите болтове.И как ни хрумна умната идея,че от винтоверта битовете са 6.5мм и трябва да станат.Едвам дочаках почивката в 12.00 (до 12.30) и пак вдигане на крик,сваляне на колелото пробвам с бит-а и...едно голямо нищо-превърта.Пак сглобих всичко и от там газ към Практикер (поне ми е близо).Влизам вътре като хала мръсен от предходните операции по сваляне на колелото и право към инструментите.И го виждам моя "човек"-шестограм номер 7,а под него виси цена 4лв...щеш не щеш купих го (със съответните болки в корема,породени от цената).Отидох до работата и вече беше време пак да влизам.Сега вече бях решил,че дойде ли почивката в 15.00 (до 15.15) поне от едната страна ще се преборя да ги сменя.Стана 15.00 и излитам като снаряд,със скороста на механик от формула 1 вдигам на крик,свалям колелото (вече поотработени движения),махам тапите и шестограма влиза като у тях си....викам си "е сега ще става каквото ще става".Да,развих шестограмите,обаче никой не спомена,че има 2 болта 17-ки.Бре дърпах,не ще и не ще.Тука вече ми беше писнало напразно да свалям колелото и после обратно и реших да развивам каквото ми падне.Махам ги и 2-те 17-ки и почна да се клати апарата.Дърпам да излязат-да ама не-тука ми светна,че от големия 1.8мм ръб от двете страни на диска не ще да излязат накладките.Прибрах буталото колкото може и свалих накладките.Сменям стария диск,слагам новите накладки и тука вече се почудих металната част дето държи накладката и целия апарат на коя страна беше и в каква последователност се монтират.Чудихме се (вече подобаваща част от колегите ми дойдоха да гледат сеира ) и накрая все пак ги сложихме.Лошото беше,че 15.15 отдавна беше минало и беше 15.30.Още по-бързо от първите 2 пъти монтирахме всичко обратно,сложихме колелото и тая страна беше готова.Изчаках да стане 17.30 да излеземе от работа и разхвърляхме и другата страна.Общо взето всяка страна ни отнемаше по 20-25 минути (със съответното обилно миене на ръце,лице и други мръсни места).Сега ме търсят от отбора на Ферари във формула 1 да им стана механик да сменям гумите на болидите.... :D


Сря Яну 30, 2008 8:03 pm
UNREAD_POST 
pi4_s_bravo написа:
...обаче никой не спомена,че има 2 болта 17-ки...:D


Забравих, сори Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Все пак си се справил и то много скоростно :cool:


Чет Яну 31, 2008 8:22 pm
UNREAD_POST 
Смених ги дисковете и накладките отпред,обаче проблема със влаченето на задните колела преди предните остана.Вариантите ми са да проверя дали не е блокирало кантарчето за усилието на задния мост,защото натоварена,ненатоварена все еднакво си спират (влачат) задните колела.Другото е да сменя спирачната течност и да обезвъздуша системата.Как мога да разбера работи ли изобщо това устройство за разпределяне на усилието?Лятото като я минавах на преглед човека ми каза "погледни си задните спирачки",ама тогава не ми правеше впечатление,че хващат повечко...


Нед Фев 03, 2008 12:58 am
UNREAD_POST 
Честно казано, не знам как се проверява катинарчето и дали въобще подлежи на ремонт. На моето Типо със сигурност не работи, но в обратен смисъл - задните спирачки почти липсват. Мислех си за втора употреба (ново аз не успях да намеря), но като си помисля колко играчка си е, се отказах. Ако го сменяваш, пиши на каква цена си го намерил и запази старото - да го разфасоваме някога.


Пон Фев 04, 2008 8:09 am
UNREAD_POST 
Rokambol да имаш идея на какъв принцип работи кантарчето?Или поне къде се намира,нещо си мисля,че от време на време блокира.Примерно оня ден си тръгнах от срещата и ми се наложи да спирам-натискам яко а тя спира за норматив,няма влачене на задните колела.А понякога блокират,затова мисля преди да засменям течността да го проверя това чудо дали не блокира от време на време.


Вто Фев 05, 2008 7:49 pm
UNREAD_POST 
Ще се опитам аз да ти обесня как работи. Когато се натовари колата, тя "кляка". Това клякане, чрез лостова система и една пружина, въздейства на кантарчето, което "усилва" спирачното усилие, приложено в/у педала на спирачките. Това усилване обаче не е толкова голямо, колкото изглежда. Ако нормалното разпределение на усилието е 70:30 (предни:задни), то кантарчето може в най-добрия случай да усили задните до 60:40.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Сря Фев 06, 2008 1:04 am
UNREAD_POST 
Умувам си от какво може да е породено влаченето на задните колела от време на време.Варианта тънки дискове отпадна,защото и след смяната им положението е същото.Другите ми варианти са:Въздух в системата;стара спирачна течност;блокиращо кантарче;и най-лошото-прецакана помпа на спирачките.Кое звучи най-правдоподобно и дали пропускам нещо.На стенд няма смисъл да минавам,защото лятото като ходих положението беше същото и тогава и нищо не казаха.Факта си остава-понякога задните влачат преди предните да почнат да спират.Ще ме нервират и ще ги напляскам с грес задните спирачки та поне да не ми поднася задницата като спирам :evil:


Чет Фев 07, 2008 9:13 pm
UNREAD_POST 
Блокирането на задните ти спирачки от време на време, може да се дължи, преди всичко на запушени спирачни маркучи - при натискане на педала, голямото налягане, създавано от помпата, преодолява това запушване, но за да се върнат накладките в изходна позиция, след отпускане на спирачния педал, няма толкова голяма сила, която да преодолее въпросното запушване, т.е. те остават под напрежение. Според мен, това е причината.


Пет Фев 08, 2008 8:25 am
UNREAD_POST 
Да разбирам,че са ми запушени задните маркучи ли?И още нещо-колко течност събират спирачките и как най-правилно да я сменя с нова?


Пет Фев 08, 2008 7:02 pm
UNREAD_POST 
400 грама. Произвидителя препоръчва Tutela TOP4.


Пет Фев 08, 2008 9:51 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg