Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:32 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Влачат задните колела и тресе при спиране-Оправено за сега! 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
Сори, че се повтарям, но все ми се струва, че причината е крива полуоска. Другото го знаеш - крива джанта, крива гума, вкл. и задна...


Нед Мар 23, 2008 11:58 pm
UNREAD_POST 
Проблема за момента е оправен-разглобих задните спирани цилиндърчета,изчистих ги и ги смазах с малко масло.След това навих механизмите за саморегулиране навътре и обезвъздуших хубаво системата.Засега няма тресене при продължително каране и спиране от каквато и да е скорост.Другото положително в случая е,че не ми влачат задните колела при спиране.Единствената връзка за мене между двете неща е блокиращи задни цилиндърчета,които стоят под напрежение и при продължително каране загряват спирачната течност и тя въпреки сменена преди време рано или късно завира и започва да тресе поради това.Поне се разбра откъде е проблема и ако трябва ще правя горната манипулация през 1 месец само и само да си спирам като бял човек :)


Пон Мар 31, 2008 8:27 pm
UNREAD_POST 
Доколкото си спомням беше сменил задните маркучи, нали? Само че, някъде прочетох, че май не си? (Може и да бъркам) Ако това е така, няма какво да се чудиш - причината е в тях.


Вто Апр 01, 2008 5:52 pm
UNREAD_POST 
Сменях ги и проблема изчезна тогава,но после пак се появи.Затова онзи ден разглобих цилиндърчетата и обезвъздуших пак.Засега пак е добре ама докога...


Вто Апр 01, 2008 6:25 pm
UNREAD_POST 
Така и така се навираш от долу, огледай дали няма някоя посмачкана метална тръбичка.


Вто Апр 01, 2008 6:45 pm
UNREAD_POST 
Усещам,че пак започват да "затягат" задните колела.Сътресения още няма ама се опитват да влачат от време на време.Мисля,си проблема да е или в саморегулиращите механизми,ама пък и двата да са прецакани едновременно...или ако барабана е прекалено износен да се развиват механизмите до такъв момент,в който немогат да осигурят нужното минимално разстояние между накладката и барабана.Мислех да измервам дали е в границите барабана,ама шублера не ловеше такива разстояния и се отказах.В краен случай ако махна тия саморегулиращи механизми какво да очаквам?


Вто Апр 08, 2008 7:11 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm
Мнения: 671
Местоположение: ВР
UNREAD_POST 
От тези механизми няма да ти влачат задните колела, а ще ти загрява и без спирачки.
Остави я ръчната на мира- не ти е от нея проблема.

Смени и двете цилиндърчета задължително,
и маркучетата, ако са напукани или раздути.


Вто Апр 08, 2008 8:06 pm
Профил
UNREAD_POST 
Маркучите са сменяни,течността също.След обезвъздушаване докато се нагласят от механизмите накладките нещата са ОК,след това започват да влачат при натискане задните колела,а в скоро време очаквам на дълъг път пак да ми завира течността и да ми се тресе цялата предница при спиране.Мисълта ми е защо задържат накладките?Да е проблема в цилиндърче,ама и двете едновременно в еднаква степен да са прецакани го изключвам,още повече,че съм ги чистил,не тече течност от тях,не са блокирали.Или устройството за саморегулиране нещо не е в ред или барабаните са ми яко износени и от там идва проблема при саморегулиране.


Вто Апр 08, 2008 8:22 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm
Мнения: 671
Местоположение: ВР
UNREAD_POST 
Повлича ти първо едното и после течността натиска повече и другото.

ОК- удари едни яки спирачки и смени цилиндърчето, което по- рано провлачва.
Мисля че е 10- 20 лв.


Вто Апр 08, 2008 8:29 pm
Профил
UNREAD_POST 
Или завлачват заедно или дясното изпреварва малко.В него се съмнявам повече.А варианта за износването на барабана има ли хляб в него?


Вто Апр 08, 2008 8:41 pm
UNREAD_POST 
Завирането на течноста е свидетелство за запушване в някоя от магистралите, поне аз така смятам. Най-трудно откриваемите боклуци са в металните тръбички (в следствие на свиване от удар, смачкване). В голям филм си влязъл, но трябва да решиш проблема. Може би ще трябва да направиш пълна профилактика на цялата спирачна система, като започнеш с главния сп. цилиндър. Трябва да се извадят всички тръбички, маркучи, цилиндърчета, да се почистят или сменят, ако е необходимо. Дисковете и барабаните да се завъртят на струг, за да се проверят за биене. Много работа е, както и гаранцията за успех не е 100%, но наистина не виждам какво повече остава да се направи. Тъй като си технически грамотен, направи и това, ако и след това няма ефект, ела до Блгрд, ще те заведа до един майстор, който знае какво прави, но знае и колко му струва труда. ;-)


Сря Апр 09, 2008 7:38 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 56 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg