|
|
Дата и час: Пет Юни 07, 2024 7:31 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Проблем с спирачки на Типо
Автор |
Съобщение |
GTipo
Фиат идол
Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm Мнения: 1060 Местоположение: София Бели Брези
|
Не съм голям разбирач но ми обясниха че щото предницата е по-тежката част от колата, спирачките отпред трябва да са по-здрави. Задните са за стабиност при спиране в завой повече, отколкото за спиране. Звучи ми логично.
При моторите е ясно, там имаш лека задница и си на 2 колела. При тях или заднат закъснява или е по-силната спирачка. Аз лично карам колело доста ( добър метод за пестене на бензин :mrgreen: ) и там ефекта от висока скорост и предна спирачка си е убийствен. Не съм видял обаче спиране на един тон кола при което колата да се обърне на покрив чрез заковаване на място...
Ако обаче спира само със задните, доста ще се влачи, като тежеста е повече отпред.
|
Сря Апр 26, 2006 12:18 am |
|
|
pugsy
|
тръбичките които идват от спирачната помпа първо влизат в една квадратна джаджа (ако сте виждали как се удължава тръбичка на газ-тази джаджа е същата но двойна)та от нея продължават към кантарчето и после към колелата
ако някой иска да премахне кантарчето:
тръбичките се махат от кантарчето и се завиват на мястото на другите 2 тръбички които са м/у кантарчето и онази джаджа преди него,като се използват същите тръбички но се откачат от щипките на моста,
аз карам така вече повече от месец,разликата е че спирам по хубаво
|
Сря Апр 26, 2006 12:30 am |
|
|
Stefan Nikolov
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Яну 16, 2006 12:35 am Мнения: 32 Местоположение: София 17 Витоша
|
Че спираш по добре сигурно е вярно.Но пробвал ли си какво ще стане ако речеш да спреш по интензивно в завои.Така нареченото авариино спиране.Завъртването ти е 100 %,разбира се ако не си с АБС-контрол на спирачната система.Съвета ми е:възстанови фабричното състояние.Фирмите производители на автомобили не са нито глупави нито прости.....,нито са склонни да си дават парите за излишни неща.Поздрави от мен.
|
Сря Апр 26, 2006 7:18 am |
|
|
Forsaken
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Май 04, 2005 5:07 pm Мнения: 135 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
Здравейте колеги!
Като четох какво пише за този регулатор на спирачното усилие реших да погледна и моя! Не изглежда зле, но рамото си виси свободно, като пружината, която би трябвало да го връща не е напрегната. Като го натоваря леко мърда, но не знам дали така трябва да е. Въпросът ми е : рамото трябва ли винаги да е напрегнато (аз смятам, че трябва) или трябва да се "вее" докато не му се приложи някакво усилие? защото при мен, според мен, е в едно от двете състояния - или е изцяло отворен, или е запецнал на някакво положение, дето пуска по малко, колкото да се каже, че работи. И колко трябва да е хода на рамото? Да го регулирам ли така, е да се обтегне до положение на лек начален опън на пружината на празна кола?
Май станаха много въпросите, но на такива отговори не можах да намеря и мисля, че ще е полезно да се знае!
Благодаря предварително!
Поздрави!
_________________ Fiat Tipo 1,6 SX; '93; engine 159А3048; clima.
|
Чет Май 04, 2006 11:54 am |
|
|
Stefan Nikolov
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Яну 16, 2006 12:35 am Мнения: 32 Местоположение: София 17 Витоша
|
За регулатора..
Точно така трябва да го регулираш.При празна кола луфта при кукичките на пружината да е нула.Успех.
|
Чет Май 04, 2006 9:50 pm |
|
|
melbata
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:06 pm Мнения: 2 Местоположение: София 12 Илинден
|
проблема е в автомати4ните регулатори за задните барабанни с
проблема е в автоматичните регулатори за задните барабанни спирачки
като остареят спират да работят, налага се ръчно регулиране
|
Пет Май 05, 2006 9:17 pm |
|
|
Stefan Nikolov
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Яну 16, 2006 12:35 am Мнения: 32 Местоположение: София 17 Витоша
|
Спирачки...
Затова сериозните автомобили са с дискови задни спирачки.
|
Пет Май 05, 2006 10:07 pm |
|
|
charlie
Фиат маниак
Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm Мнения: 679 Местоположение: Кюстендил
|
Re: Спирачки...
Stefan Nikolov написа: Затова сериозните автомобили са с дискови задни спирачки.
това май няма връзка - предназначението на регулатора за спирачно усилие е да регулира усилието в зависимост от натоварването на осите, така че и при дисковите спирачки би трябвало да има подобен механизъм, който да разпределя това усилие.
_________________ Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)
|
Пет Май 05, 2006 11:03 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|