Дата и час: Пет Юни 07, 2024 7:31 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Проблем с спирачки на Типо 
Автор Съобщение
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
Не съм голям разбирач но ми обясниха че щото предницата е по-тежката част от колата, спирачките отпред трябва да са по-здрави. Задните са за стабиност при спиране в завой повече, отколкото за спиране. Звучи ми логично.
При моторите е ясно, там имаш лека задница и си на 2 колела. При тях или заднат закъснява или е по-силната спирачка. Аз лично карам колело доста ( добър метод за пестене на бензин :mrgreen: ) и там ефекта от висока скорост и предна спирачка си е убийствен. Не съм видял обаче спиране на един тон кола при което колата да се обърне на покрив чрез заковаване на място...
Ако обаче спира само със задните, доста ще се влачи, като тежеста е повече отпред.


Сря Апр 26, 2006 12:18 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
тръбичките които идват от спирачната помпа първо влизат в една квадратна джаджа (ако сте виждали как се удължава тръбичка на газ-тази джаджа е същата но двойна)та от нея продължават към кантарчето и после към колелата
ако някой иска да премахне кантарчето:
тръбичките се махат от кантарчето и се завиват на мястото на другите 2 тръбички които са м/у кантарчето и онази джаджа преди него,като се използват същите тръбички но се откачат от щипките на моста,
аз карам така вече повече от месец,разликата е че спирам по хубаво


Сря Апр 26, 2006 12:30 am
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пон Яну 16, 2006 12:35 am
Мнения: 32
Местоположение: София 17 Витоша
UNREAD_POST 
Че спираш по добре сигурно е вярно.Но пробвал ли си какво ще стане ако речеш да спреш по интензивно в завои.Така нареченото авариино спиране.Завъртването ти е 100 %,разбира се ако не си с АБС-контрол на спирачната система.Съвета ми е:възстанови фабричното състояние.Фирмите производители на автомобили не са нито глупави нито прости.....,нито са склонни да си дават парите за излишни неща.Поздрави от мен.


Сря Апр 26, 2006 7:18 am
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Май 04, 2005 5:07 pm
Мнения: 135
Местоположение: Пловдив 01 Централен
UNREAD_POST 
Здравейте колеги!
Като четох какво пише за този регулатор на спирачното усилие реших да погледна и моя! Не изглежда зле, но рамото си виси свободно, като пружината, която би трябвало да го връща не е напрегната. Като го натоваря леко мърда, но не знам дали така трябва да е. Въпросът ми е : рамото трябва ли винаги да е напрегнато (аз смятам, че трябва) или трябва да се "вее" докато не му се приложи някакво усилие? защото при мен, според мен, е в едно от двете състояния - или е изцяло отворен, или е запецнал на някакво положение, дето пуска по малко, колкото да се каже, че работи. И колко трябва да е хода на рамото? Да го регулирам ли така, е да се обтегне до положение на лек начален опън на пружината на празна кола?
Май станаха много въпросите, но на такива отговори не можах да намеря и мисля, че ще е полезно да се знае!
Благодаря предварително!

Поздрави!

_________________
Fiat Tipo 1,6 SX; '93; engine 159А3048; clima.


Чет Май 04, 2006 11:54 am
Профил
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пон Яну 16, 2006 12:35 am
Мнения: 32
Местоположение: София 17 Витоша
UNREAD_POST За регулатора..
Точно така трябва да го регулираш.При празна кола луфта при кукичките на пружината да е нула.Успех.


Чет Май 04, 2006 9:50 pm
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:06 pm
Мнения: 2
Местоположение: София 12 Илинден
UNREAD_POST проблема е в автомати4ните регулатори за задните барабанни с
проблема е в автоматичните регулатори за задните барабанни спирачки
като остареят спират да работят, налага се ръчно регулиране


Пет Май 05, 2006 9:17 pm
Профил ICQ
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пон Яну 16, 2006 12:35 am
Мнения: 32
Местоположение: София 17 Витоша
UNREAD_POST Спирачки...
Затова сериозните автомобили са с дискови задни спирачки.


Пет Май 05, 2006 10:07 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 08, 2005 1:25 pm
Мнения: 679
Местоположение: Кюстендил
UNREAD_POST Re: Спирачки...
Stefan Nikolov написа:
Затова сериозните автомобили са с дискови задни спирачки.


това май няма връзка - предназначението на регулатора за спирачно усилие е да регулира усилието в зависимост от натоварването на осите, така че и при дисковите спирачки би трябвало да има подобен механизъм, който да разпределя това усилие.

_________________
Безизходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
(Bravo 1.6 16V, 76 kW)


Пет Май 05, 2006 11:03 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg