Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:46 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 88 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
FIAT CODE или имобилайзера в ключа 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 8:32 am
Мнения: 211
Местоположение: София 05 Сердика
UNREAD_POST 
Карай смело с който решиш от 2-та няма страшно дори и да загубиш някой ключ има доста напреднали в ключарството дето ще ти помогнат,иначе би било хубаво да имаш червения ключ и синята карта но като ги няма здраве,успех и безаварийно

_________________
FIAT COUPE 1.8 16V


Сря Авг 03, 2005 3:18 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Карай спокойно с единия, за препоръчване е дубликата. Гледай само ако изгубиш единия, да се сетиш куде си оставил втория, защото изгубиш ли и двата, ще имаш тежък финансов проблем. На повече от 80% от каращите Фиат не се е налагало да "ползват услугите" на мастър ключа.


Сря Авг 03, 2005 4:28 pm

Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 1:33 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Имам такъв въпрос,след като изгаса колата не изка да запали трябва да изчакам 10 минути,иначе на таблото ми изписва коде,а има карта на която пише /електронен номер и механичен/,къде ли може да е проблема. :D


Пет Авг 26, 2005 1:50 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm
Мнения: 743
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST 
pavlin v написа:
Имам такъв въпрос,след като изгаса колата не изка да запали трябва да изчакам 10 минути,иначе на таблото ми изписва коде,а има карта на която пише /електронен номер и механичен/,къде ли може да е проблема. :D

каква е колата и коя година?

_________________
Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
www.locksmith-bg.com


Пон Авг 29, 2005 5:32 pm
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 1:33 pm
Мнения: 2
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Извиняваи пропуснал съм, FIAT PUNTO 1.7 Turbo Dizel 1996г.Щом е топла или е угася и подам контакт светва коде,и неможе да запали,трябва да минат 10-15 мин. и всичко е нормално.Прави го и със двата ключа/ червен,син/ :D


Вто Авг 30, 2005 3:23 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Сря Сеп 07, 2005 11:07 pm
Мнения: 24
Местоположение: София
UNREAD_POST 
[quote="hf hpe"][/quote]
Здравей hf hpe,

Видях поста ти за имобилайзера и сините и червен ключ и затова ти писха ако може да дадеш някоя идея.
Вчера си взех ТЕМПРА 1.6 i.e. Liberty производство 96 г. Тя е с точно тази система code key.
Проблема ми е в алармата, като я включа и започва да пищи от само себе си след 4-5 сек. Другия проблем е че централното заключване не работи от дистанционното на ключа защото вратата до шофьора не иска да се заключи. Става само ако заключиш с ключа въпросната врата -> тогава всички врати се заключват.
Какво пробвах:
1. Естествено от дистанционното на синия ключ -> опитва се да се заключи (не става както описах по-горе) и след 1-2 секунди почва да се чува пиукане и след осте 2-3 почва да пищи
2. Заключвам колата и тогава пускам алармата - пак същото
3. Заключвам и сме двама вътре, затискаме с пръст обемните датчици над двете предни врати и включвам алармата - пак същото.
4. В жабката има едно ключе за което пише че изключва алармата. Независимо от положението му алармата работи по абсолютно същия начин, т.е. не се изключва...

Струва ми се все едно че някой датчик отчита не каквото трябва...

Някакви идеи???
Благодаря предварително
Светли

EDIT: Забравих да кажа че на колата е монтирана газова уредба. Купих я така вчера. Бившия собственик твърди че не "знае" за проблема с алармата, но според мен лъже тъй като много добре знаеше че може да се заключва само от другата врата, а не от шофьорската... Ами като съм новобранец така ще е :roll:

_________________
TEMPRA 1.6 i.e. Liberty (159AJ)


Пет Сеп 09, 2005 11:27 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm
Мнения: 743
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST 
Здравей swetly,
Първо за алармата, това че започва да пищи след включване би могло да е от някой бутоните който отчитат дали са затворени врати и капаци. Възможно някой от бутоните да не сработва при затваряне и да започва да пищи сякаш е отворен. Специално за вратите и багажника те са фабрични/за вратите 100%, за багажника съм почти сигурен/, а за предния капак се слага допълнително, тези който се монтират отпред се регулират по височина, възможно е като е затворен капака да не достига до него.
Що се отнася до това защо не се заключват вратите от достанционното, може просто когато е слагана алармата да не е вързано централното към нея.
За ключалките, ако заключиш лявата врата с ключа централното задейства ли се?

_________________
Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
www.locksmith-bg.com


Вто Сеп 13, 2005 1:15 am
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Мар 15, 2005 10:57 pm
Мнения: 1060
Местоположение: София Бели Брези
UNREAD_POST 
swetly написа:
hf hpe написа:

Здравей hf hpe,

Видях поста ти за имобилайзера и сините и червен ключ и затова ти писха ако може да дадеш някоя идея.
Вчера си взех ТЕМПРА 1.6 i.e. Liberty производство 96 г. Тя е с точно тази система code key.
Проблема ми е в алармата, като я включа и започва да пищи от само себе си след 4-5 сек. Другия проблем е че централното заключване не работи от дистанционното на ключа защото вратата до шофьора не иска да се заключи. Става само ако заключиш с ключа въпросната врата -> тогава всички врати се заключват.
Какво пробвах:
1. Естествено от дистанционното на синия ключ -> опитва се да се заключи (не става както описах по-горе) и след 1-2 секунди почва да се чува пиукане и след осте 2-3 почва да пищи
2. Заключвам колата и тогава пускам алармата - пак същото
3. Заключвам и сме двама вътре, затискаме с пръст обемните датчици над двете предни врати и включвам алармата - пак същото.
4. В жабката има едно ключе за което пише че изключва алармата. Независимо от положението му алармата работи по абсолютно същия начин, т.е. не се изключва...

Струва ми се все едно че някой датчик отчита не каквото трябва...

Някакви идеи???
Благодаря предварително
Светли

EDIT: Забравих да кажа че на колата е монтирана газова уредба. Купих я така вчера. Бившия собственик твърди че не "знае" за проблема с алармата, но според мен лъже тъй като много добре знаеше че може да се заключва само от другата врата, а не от шофьорската... Ами като съм новобранец така ще е :roll:


Ако питаш мене проблема ти е в механизма на шофьорската врата. Като той не сработва като хората, централното отчита проблем и в предишната позиция. Като гледам ще да е в централното пробрема, само в шофЬорската врата, а не в алармата. Имах подобен проблем с пунтото но разглобих вратата, притегнах всичко и я сглобих, за около 30 мин. работа и стана.


Вто Сеп 13, 2005 6:26 pm
Профил ICQ
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Сря Сеп 07, 2005 11:07 pm
Мнения: 24
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Alexius написа:
Здравей swetly,
Първо за алармата, това че започва да пищи след включване би могло да е от някой бутоните който отчитат дали са затворени врати и капаци. Възможно някой от бутоните да не сработва при затваряне и да започва да пищи сякаш е отворен. Специално за вратите и багажника те са фабрични/за вратите 100%, за багажника съм почти сигурен/, а за предния капак се слага допълнително, тези който се монтират отпред се регулират по височина, възможно е като е затворен капака да не достига до него.
Що се отнася до това защо не се заключват вратите от достанционното, може просто когато е слагана алармата да не е вързано централното към нея.
За ключалките, ако заключиш лявата врата с ключа централното задейства ли се?


Да като заключа дясната врата и се задейства централното. hf hpe ми прати линк с книжки за алармата и там казват, че ако един дачик примигне само веднъж -> проблема е в предна дясна врата. Все се каня да я разглобя но не ми остава грам свободно време :(

_________________
TEMPRA 1.6 i.e. Liberty (159AJ)


Сря Сеп 14, 2005 11:54 am
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm
Мнения: 743
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST 
Напълно е възможно бравата да е доста мръсничка и машинката на централното да няма сила да я заключи. Когато я заключваш с ключа това става със силата на ключа а не с машинката на централното и за това се получава. Ако минеш само с почистване и пръскане със WD40 да речем ще минеш най леко :wink:
Пиши ако има нещо ново.
Успех.

_________________
Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
www.locksmith-bg.com


Сря Сеп 14, 2005 11:59 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 12:59 pm
Мнения: 230
Местоположение: Варна
UNREAD_POST син ключ от Ауто Италия
И моята Брава за съжаление е само със син ключ. Не е ли най-добре да се поръча резервен от Ауто Италия (ако някой има инфо колко струва да пише) и да се направи копие на транспондера от съществуващия ключ? Имах на друга кола неоригинален ключ и много трудно се справях с ключалките. Не знам с каква точност може да се копира механично оригиналния ключ, но според мен няма да е като оригинала.

_________________
Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената


Пет Сеп 23, 2005 6:46 pm
Профил
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm
Мнения: 743
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST Re: син ключ от Ауто Италия
bright написа:
И моята Брава за съжаление е само със син ключ. Не е ли най-добре да се поръча резервен от Ауто Италия (ако някой има инфо колко струва да пише) и да се направи копие на транспондера от съществуващия ключ? Имах на друга кола неоригинален ключ и много трудно се справях с ключалките. Не знам с каква точност може да се копира механично оригиналния ключ, но според мен няма да е като оригинала.


Направи си един син ключ и да ти е мирна главата, а чак да го поръчваш от АутоИталия мисляче не е оправдано.
Относно това дали механичната част може да се откопира точно - ДА. Стига машината на която се откопирва да е точна.

_________________
Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
www.locksmith-bg.com


Съб Сеп 24, 2005 12:04 pm
Профил ICQ
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm
Мнения: 202
Местоположение: София
UNREAD_POST Re: син ключ от Ауто Италия
...

_________________
Rent a car Bulgaria
Изображение


Последна промяна hf hpe на Съб Сеп 23, 2006 3:41 pm, променена общо 1 път



Съб Сеп 24, 2005 3:41 pm
Профил WWW
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm
Мнения: 1315
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
аз да питам... нали като се пали колата трябва отначало да светне замалко жълтата лампа и после да изгасне...?
защото ти още от самото начало беше написал че със слаб акумулатор не трябва да се опитва да се пали... аз в автокъщата преди да и сменят акумулатора няколко пъти въртях и те стрелките на оборотомера и на километража се вдигаха замалко и падаха всеки път като въртях ключа...
има ли и сега нещо на колата от това че съм я палил със слаб акумулатор...?


Нед Сеп 25, 2005 7:14 pm
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm
Мнения: 1315
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
всъщност не съм я палил, а се опитвах да я запаля...:)


Нед Сеп 25, 2005 7:16 pm
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 88 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg